مصدومیت علیرضا بیرانوند و شروع تلخ تیم ملی:

اولین بازی سید حسین حسینی در جام جهانی با ۶ گل!

با اولین حضور سید حسین حسینی در جام جهانی و دریافت ۶ گل از تیم ملی انگلیس، رکورد منفی ناصر حجازی شکسته شد. در این بازی مهدی طارمی موفق شد ۲ بار دروازه انگلیس را باز کند.

اولین حضور سید حسین حسینی در جام جهانی با شش گل خورده

مجله اینترنتی پارسی گو: اولین بازی حسین حسینی در جام جهانی به کابوس او و ملی پوشان بدل شد! با مصدومین بیرانوند نه تنها بازی مهم انگلیس از دست رفت، بلکه رکورد سنگین ترین شکست ایران در جام های جهانی نیز شکسته شد و سید حسین حسینی با دریافت ۶ گل از این حیث رکورددار شد! با ما همراه باشید:

شروع ماجرا: مصدومیت بیروانوند و پایان بازی!

اگر تا قبل از مصدومیت بیرانوند، فقط در نوشته ها و تحلیل ها می خواندیم و می شنیدیم که تفاوت دروازه بان اول کشورمان با بابقی دروازه بانان بسیار زیاد است، بازی با انگلیس باعث شد تا این نظریه در عمل اثبات شود! علی بیرو با خروج درخشانش روی توپ اثر گذاشت! تو از سر مهاجم انگلیس رد شد و دروازه بسته ماند. اما… دروازه بان اول کشورمان مصدوم شد تا با ورود دروازه بان دوم تیم ملی، کابوس ملی پوشان آغاز شود! سید حسین به زمین آمد و به هیچ توپی نه نگفت و شش گل دریافت کرد تا رکورد منفی مرحوم حجازی را از آن خود کند!

لحظه خروج بیرانوند از دروازه و مصدومیتش

لحظه خروج بیرانوند از دروازه و مصدومیتش

سید حسین و تحقق یک رویای ۴ ساله

ورزش سه بعد از مصدومیت بیرانوند نوشت: سید حسین و تحقق یک رویای ۴ ساله! رویایی که البته بسیار تلخ بود. هم برای سید حسین حسینی و هم برای فوتبالدوستان کشورمان. اولین بازی سید حسین حسینی در جام جهانی با ۶ گل خوده به پایان رسید! در یک کلام: سید حسین به توپی نه نگفت! حتی شروع بازی او در چند صحنه نشان می داد چه فشاری روی این بازیکن با تجربه تیم ملی کشورمان است:

سید حسین و تحقق یک رویای 4 ساله

سید حسین و تحقق یک رویای ۴ ساله

سید حسین حسینی رکورد ناصر حجازی را شکست

بعد از حضور ناامید کننده حسینی درون دروازه تیم ملی کشورمان، ورزش سه نوشت: حضور غیرمنتظره سیدحسین حسینی در ترکیب ایران برای مسابقه حساس و تعیین کننده مقابل انگلیس به کابوس او تبدیل شد. این دروازه بان تیم استقلال که با درخشش در دو فصل گذشته توانست رقبای سرسختی مثل پیام نیازمند و عابدزاده را کنار بزند و به گلر دوم تیم ملی تبدیل شود، امروز ۶ بار مقابل حمله وران انگلیس ناکام ماند و هرگز هم موفق به مهار حمله ای از حریف نیز قرار نگرفت.

نکته عجیبی که سنگین ترین شکست تیم ملی ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ و برابر پرو اتفاق افتاده بود که در آن مسابقه مرحوم ناصر حجازی گلر تیم بود که حشمت مهاجرانی برای پیروزی به میدان فرستاده بود. البته آن مسابقه پایان تلخی برای ایران داشت.

حسینی رکورد منفی ناصر حجازی را شکست

حسینی رکورد منفی ناصر حجازی را شکست

ناراحتی کی‌روش از مصدومیت بیرانوند

این تصویر واکنش ‌کی‌روش به مصدومیت علیرضا بیرانوند است که خود گویای همه چیز است:

ناراحتی کی‌روش از مصدومیت بیرانوند

ناراحتی کی‌روش از مصدومیت بیرانوند

بعد از مصدومیت علی بیرو کی‌روش دو دستی روی سرش زد! همین واکنش نشان می‌داد تفاوت بین دروازه‌بان اول تیم ملی کشورمان با باقی دروازه‌بانان چقدر زیاد است!

در هر صورت سید حسین در این بازی ۶ گل دریافت کرد تا اولین تجربه حضور این بازیکن با تجربه و کاپیتان تیم استقلال، تجربه‌ای تلخ و فراموش نکردنی باشد.

مهدی طارمی به تیم ملی انگلیس دو گل زد

مهدی طارمی به تیم ملی انگلیس دو گل زد

امیدواری به تیم ملی ایران در بازی های آینده

دو گلی که مهدی طارمی به تیم ملی انگلیس زد باعث شد نیمه دوم بازی ۳ بر ۲ به سود انگلیس به پایان برسد. به عبارت دیگر تیم ملی در نیمه دوم عملکرد قابل قبولی داشت. توپ سردار آزمون به تیر دروازه انگلیس خورد! و همین نتیجه نشان می دهد می توان به آینده تیم ملی در دو بازی آینده امیدوار بود!

تهیه و تنظیم: گروه ورزش.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *