بیل مکانیکی با قطار مشهد یزد برخورد کرده و حادثه آفرین شد:

علت حادثه قطار مشهد یزد مشخص شد + عکس

علت حادثه قطار مشهد یزد مشخص که بر این اساس، قطار با یک دستگاه بیل مکانیکی که قصل عبور از ریل را داشته برخورد می کند و از ریل خارج می شود.

علت حادثه قطار مشهد یزد عبور بیل مکانیکی از ریل

مجله اینترنتی پارسی گو: قطار مسافربری مشهد یزد در کیلومتر ۵۰ طبس به یزد از ریل خارج شد و متاسفانه نزدیک به ۵۰ نفر مصدوم و تا این لحظه ۱۷ نفر فوتی داشت. اما طبق اعلام خبرگزاری های رسمی، علت حادثه قطار مشهد یزد مشخص شد و وجود یک دستگاه بیل مکانیکی در مسیر قطار علت حادثه بوده است. ببینید:

برخورد با بیل‌مکانیکی علت حادثه قطار مشهد‌ _ یزد بوده است

مهر در اینباره نوشته است: عبور بیل مکانیکی از ریل قطار، علت این حادثه اعلام شد. تاکنون بیش از ۱۷ نفر در اثر این حادثه جان باخته اند و حال ۱۵ مجروح وخیم است. این حادثه بامداد امروز به دلیل برخورد قطار با بیل مکانیکی رخ داده است.

علت حادثه قطار مشهد یزد بیل مکانیکی روی ریل قطار

علت حادثه قطار مشهد _ یزد بیل‌مکانیکی روی ریل قطار

وجود بیل مکانیکی در مسیر قطار و درست روی ریل اتفاقی عجیب به نظر می رسد. به این دلیل حادثه قطار مشهد یزد کاملا مشکوک به نظر می رسد و به گفته مسئولین، درباره این ماجرا پس از بررسی دقیق اطلاع رسانی خواهد شد.

پارسی گو این حادثه تلخ را به خانواده جانباختگان عزیز تسلیت عرض نموده و برای حادثه دیدگان آرزوی سلامتی و به روزی دارد. امیدواریم با برخورد قاطع با مسببان این حادثه، هرگز در کشور شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم.

تهیه و تنظیم: گروه حوادث.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *