نتایج نظرسنجی های رسمی از نظر مردم آمریکا درباره جنگ با ایران!

مردم آمریکا درباره جنگ با ایران چه نظری دارند؟

در نظر سنجی صورت گرفته ۵۳ درصد پاسخگویان گفته اند مخالف جنگ با ایران بوده و ۳۷ درصد نیز گفته اند که به شدت مخالف این موضوع هستند!

پرچم ایران و آمریکا جنگ با ایران

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: تارنمای خبری هافینگتون پست huffingtonpost نوشت که بنابر نظرسنجی مشترک این تارنما و موسسه افکارسنجی یوگاو YouGov اکثر آمریکایی ها مخالف جنگ با ایران هستند.

نتایج نظرسنجی های رسمی از نظر مردم آمریکا درباره جنگ با ایران!

تارنمای خبری این رسانه آمریکایی با انتشار نتیجه این نظرسنجی افزود: در نظر سنجی صورت گرفته ۵۳ درصد پاسخگویان گفته اند که مخالف جنگ با ایران بوده و ۳۷ درصد نیز گفته اند که به شدت مخالف این موضوع هستند.

این تارنما ادامه داد: تنها ۲۳ درصد از آمریکایی ها گفته اند که در صورت تصمیم دولت آمریکا مبنی بر اعلام جنگ علیه ایران از آن حمایت می کنند.

تارنمای این سایت خبری در ادامه نوشت: ۹ درصد از پاسخگویان هم قویا از اعلام جنگ علیه ایران توسط دولت آمریکا حمایت کردند.

حتما بخوانید

سردار سلیمانی به ترامپ چه گفت؟ + متن کامل و فیلم!

نظر رای دهندگان به هیلاری کلینتون درباره جنگ با ایران

این تارنمای خبری آمریکایی افزود: دراین نظرسنجی افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ به هیلاری کلینتون رای داده بودند در میان افرادی قرار داشتند که به شدت مخالف این موضوع (جنگ با ایران) هستند، یعنی ۸۲ درصد از حامیان هیلاری کلینتون در این نظرسنجی مخالف جنگ با ایران و تنها شش درصد موافق بودند.

بنابراین گزارش، در این نظر سنجی افرادی که در انتخابات رای نداده بودند، ۴۸ درصد مخالف جنگ با ایران و ۲۰ درصد از آن حمایت کردند.

نظر رای دهندگان به ترامپ درباره جنگ با ایران

هافینگتون پست در ادامه نوشت: رای دهندگان به دونالد ترامپ نیز در این نظرسنجی هر چند از جنگ علیه ایران حمایت کردند اما میزان آن حائز اکثریت نبوده و تنها ۴۷ درصد از آن حمایت کرده و ۲۹ درصد نیز مخالف بودند.

تارنمای خبری هافینگتون پست افزود: این نظرسنجی پس از توئیت ترامپ که با حروف بزرگ به حسن روحانی رئیس جمهوری ایران هشدار داد که آمریکا را تهدید نکند به عمل آمده است.

۶۰ درصد افرادی که در این نظرسنجی شرکت داشتند گفتند که این توئیت را شنیده اند و تنها ۱۲ درصد اعلام کردند که آنرا خود دیده اند و مابقی نیز از طریق رسانه ها از آن باخبر شده اند.

حتما بخوانید

انعکاس سخنان سردار سلیمانی در رسانه های جهان!

نظر مردم آمریکا درباره برخورد ترامپ با ایران

۴۲ درصد از پرسش شوندگان در این نظرسنجی مخالف نحوه برخورد ترامپ با ایران بوده و ۳۶ درصد نیز این روش را قبول دارند. تنها هفت درصد از آمریکایی ها ایران را دوست و متحد آمریکا دانسته و ۳۸ درصد نیز بر این باورند که ایران دشمن آمریکا است.

نظرسنجی مشترک هافینگتون پست و موسسه افکارسنجی یوگاو از یک هزار شهروند آمریکایی بالای ۱۸ سال بین ۲۴ تا ۲۵ ما جولای برابر با دوم تا سوم تیرماه با خطای ۳.۹ (سه و نه دهم) درصد به عمل آمده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ایرنا

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *