واکنش رسانه های جهان به اظهارات سردار سلیمانی!

انعکاس سخنان سردار سلیمانی در رسانه های جهان!

اظهارات سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در همدان علیه تهدیدهای اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بر ضد منافع ایران در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت.

سردار سلیمانی فرمانده سپاه

مجله خبری تحلیلی پارسی گو: اظهارات سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه در همدان علیه تهدیدهای اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بر ضد منافع ایران در رسانه های بین المللی بازتاب گسترده داشت.

سردار قاسم سلیمانی امروز در یادواره شهدای عملیات رمضان خطاب به ترامپ، آغاز جنگ از سوی آمریکا علیه ایران را به منزله نابودی همه امکانات آن کشور ارزیابی کرد و از آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای این رویارویی خبر داد.

بر همین اساس بسیاری از رسانه های بین المللی هر یک به گوشه ای از اظهارات او استناد کرده و سعی کردند از منظر مختلف به بررسی موضع گیری های این فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بپردازند.

پایگاه خبری یو اس ای تودی آمریکا

پایگاه خبری یو اس ای تودی آمریکا به همراه پایگاه خبری بعث نیوز عراق نوشتند که تهدید ایران علیه آمریکا به ویژه در هشدارهای سردار ایرانی به قدری جدی شده است که این مقام نظامی گفته است اگر آمریکا آغازگر یک جنگ با ایران باشد، بداند که پایان آن به اختیار آمریکا نیست.

خبرگزاری انگلیسی رویترز

خبرگزاری انگلیسی رویترز تهدید سلیمانی علیه ترامپ را بازتاب داد و نوشت: &#۳۹;سلیمانی گفته است چنانچه ترامپ بخواهد از زبان تهدید علیه ایران صحبت کند باید با او صحبت کند که یک سرباز وظیفه هست نه حسن روحانی، رئیس جمهوی ایران. این گزارش، تهدید سلیمانی علیه ترامپ را نشانه ای از بی توجهی ایرانیان به تهدیدهای توئیتری رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران و تبعات آن ارزیابی کرد. این خبرگزاری در خبر مستقل دیگری همچون روزنامه صهیونیستی تایمز آو اسرائیل. نوشت که سلیمان چنان با اطمینان رئیس جمهوری آمریکا را تهدید به نابودی کرد که می گوید: ما برای نابودی منافع آمریکا به قدری به شما نزدیک هستیم که شما نمی توانید تصورش را هم بکنید.

شبکه خبر راشاتودی روسیه

شبکه خبر راشاتودی روسیه نیز از زبان سردار سلیمانی آورده است: جنگ آمریکا با ایران هیچ چیز برای آمریکا باقی نخواهد گذاشت، بنابراین ترامپ هرچه تاکنون داشت را در این جنگ از دست خواهد داد.

رسانه های جهان سردار سلیمانی

شبکه خبری سی بی اس نیوز آمریکا

شبکه خبری سی بی اس نیوز آمریکا نیز بر همین بخش سخنان سردار سلیمانی تکیه کرد و با اشاره به عواقب تهدید توئیتری ترامپ علیه رئیس جمهوری ایران، به نقل از &#۳۹;دان پَترسون&#۳۹; تحلیلگر این شبکه، جنس تهدید آینده ایرانیان علیه آمریکا را بیشتر از نوع جنگ سایبری آشکار و پنهان ارزیابی کرد.

رادیو آزاد اروپا

رادیو آزاد اروپا نیز همچون رونامه انگلیسی دیلی میل در پایگاه اینترنتی خود از آمادگی ایران برای رویارویی با هرگونه تهدید آمریکا خبر داد و اظهارات سردار سلیمانی را نشانه ای از این آمادگی تلقی کرد.

حتما بخوانید

سردار سلیمانی به ترامپ چه گفت؟ + متن کامل و فیلم!

پایگاه خبری دیلی میرور انگلیس

پایگاه خبری دیلی میرور انگلیس نیز در خبری فوری بر بعد روحیه استشادی ایرانیان در این موضع گیری سلیمانی اشاره کرد و نوشت: ایران ترامپ را تهدید کرد؛ فرمانده سپاه قدس ایران به ترامپ هشدار داد که ما کشور شهداییم و منتظر شما هستیم.

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نیز به موضوع تکریم سردار از شهادت طلبی ایرانیان پرداخت و نوشت که این فرمانده ایرانی گفته است چنانچه آمریکا بخواهد علیه منافع ایران وارد عمل شود، بداند که اگر تا به امروز دریای سرخ امن بود اما با حضور آمریکا در منطقه و نیز به سبب روحیه شهادت طلبی ایرانیان، این منطقه از جهان دیگر امن نخواهد بود.

اسرائیل هیوم

رسانه صهیونیستی دیگر به نام اسرائیل هیوم نیز تهدید فرمانده نظامی ایران علیه آمریکا را مرگبار توصیف کرد و نتایج عملی شدن این تهدیدات را غیرقابل پیش بینی خواند.

پایگاه خبری صهیونیستی آی

حتی پایگاه خبری صهیونیستی آی نیز با پوشش گسترده این اظهارات این سردار ایرانی، نوشت که فرمانده قدس سپاه پاسداران به ترامپ هشدار داد چنانچه می خواهد ایرانیان را تهدید کند فقط او را تهدید کند.

پایگاه روزنامه صهیونیستی آروتز شِوَه

پایگاه روزنامه صهیونیستی آروتز شِوَه نیز بیشتر بر نا امن شدن دریای سرخ نزدیک سرزمین های اشغالی بعد از این تهدید پرداخت و نوشت: طبق اظهارات سلیمانی از این پس دریای سرخ برای آمریکائیان امن نیست.

شبکه خبری پولیتیکال وایر امریکا

شبکه خبری پولیتیکال وایر امریکا نیز نوشت که تهدید ایران علیه آمریکا بعد از تهدید توئیتری ترامپ علیه رئیس جمهوری ایران جدی شده است.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: دنیای اقتصاد به نقل از ایرنا

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “انعکاس سخنان سردار سلیمانی در رسانه های جهان!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *