حامد بهداد: مردم ایران وحشی هستند!

توهین حامد بهداد به مردم ایران! + فیلم و جزئیات

حامد بهداد بازیگر شناخته شده و البته جنجالی کشورمان، اینبار در اظهاراتی عجیب به مردم کشور حمله کرد! جزئیات توهین حامد بهداد به مردم ایران را در این مطلب بخوانید و ببینید.

حامد بهداد بازیگر حامدبهداد سلبریتی

مجله اینترنتی پارسی گو: حامد بهداد بازیگر شناخته شده و البته جنجالی کشورمان، که سابقه توهین به اهالی هنر از جمله مسعود کیمیایی و پرویز پرستویی را در کارنامه دارد، اینبار در اظهاراتی عجیب به مردم کشور حمله کرد! جزئیات توهین حامد بهداد به مردم ایران را در ادامه بخوانید و ببینید:

حامد بهداد: ما به طرز مسخره ای وحشی هستیم!

توهین حامد بهداد به مردم و اظهارات عجیب و غریبش را در فیلم زیر ببینید. بابت این بازنشر این اظهارات از مخاطبین عزیز پوزش می طلبیم، لیکن رسالت روشنگری رسانه ها و اهمیت آگاه شدن جامعه در رابطه با ذهنیت سلبریتی ها نسبت به مردم این وظیفه را برای ما ایجاد می کند تا به پوشش مطالب اینچنینی بپردازیم:

حامد بهداد: مردم ایران وحشی هستند!

بخشی از توهین حامد بهداد به مردم در برنامه ای که اجرای آن را فریدون جیران به عهده داشت از این قرار است: ما به طرز مسخره ای وحشی و خشن هستیم. جامعه مون به طرز کمیکی میل به از بین بردن آدمها داره. و به طرز خیلی وقیحی اخلاق رو زیر پا می ذاریم!

البته این دست از اظهارات حامد بهداد و امثال وی جای تعجب ندارد. چراکه مدام شاهد توهین های سلبریتی ها به مردم هستیم. به عنوان نمونه چندی پیش تهمینه میلانی نیز در اظهاراتی عجیب مدعی شده بود مردم ایران همگی عقده ای هستند!

توضیح: با توجه به اینکه ویدئوی فوق از صفحه اینستاگرام سلبریدی گرفته شده است، بابت تیتر ویدئو از شما مخاطبین گرامی پوزش می طلبیم!

فیلم: موضع یک با م و دو هوای حامد بهداد درباره مردم با رنگ سیاسی!

اظهارات حامد بهداد در برنامه ۳۵ با اجرای فریدون جیرانی را مشاهده بفرمایید. در این ویدئو حامد بهداد که امروز مردم را «وحشی» می خواند، به آنها لقب «نازنین» می دهد! مشخص نیست اظهارات جنجالی و تازه حامد بهداد به چه قصد و نیتی بیان شده است، اما آنچه از تفاوت و مشاهده این دو ویدئو مشخص است، تغییر در موضع به خاطر مطامع و اهداف سیاسی است:

توضیح اینکه احمدی نژاد رئیس جمهور وقت کشورمان پس از انتخابات سال ۸۸ می گوید: «در ایران در انتخابات ۴۰ میلیون نفر خودشان بازیگر اصلی و تعیین‌کننده اصلی بودند حالا ۴ تا خس و خاشاک در این گوشه‌ها یک کاری می‌کنند. بدانید که این رودخانه زلال ملت جایی برای خودنمایی آن‌ها نخواهد گذاشت.» اما امثال حامد بهداد و رسانه های خاص تلاش کرده و می کنند تا سمت و سوی این جمله احمدی نژاد که نسبت به آشوب طلبان و اغتشاش گران بیان شده را به سوی مردم بچرخانند!

هرچه هست، تکلیف تعداد محدودی از بازیگران و به اصطلاح هنرمندانی که همه چیز خود را از مردم دارند، اما امروز به همان مردم توهین می کنند، و آنها را «وحشی» و «عقده ای» می خوانند روشن است! مردم امروز بیش از پیش از واقعیت ماجرا مطلع هستند. مردمی که روزی با توصیه امثال حامد بهداد و تهمینه میلانی، حسن روحانی را به ریاست جمهوری انتخاب کردند، طعم تلخ مصائب مختلف اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، امنیتی و… را چشیده اند و امروز نیز طعم تلخ توهین را می چشند، اما امروز بیش از پیش نسبت به اتفاقات پیرامون خود آگاه شده اند!

تهیه و تنظیم: گروه خبر.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “توهین حامد بهداد به مردم ایران! + فیلم و جزئیات

  1. Ayda

    دروغه ؟؟ اینکه از عصبانی ترین کشور ها هستیم دروغه؟ تا کی میخوایم خودمون رو مقدس جلوه بدیم ؟ وقتی طرف بچه ش رو تیکه تیکه میکنه با اون یکی سر بچه ش رو میبره دروغه ؟ به جای تکذیب کردن به فکر راه حل باشید .. از بین این بازیگرای جدید حامد بهداد درسته اشتباهاتی هم داشته ولی مردونه حرفش رو میزنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *