دو شرور مسلح که به زن بی پناه کرمانشاهی حمله کرده بودند دستگیر شدند!

فیلم زورگیری دو شرور از یک زن تنها در کرمانشاه + جزئیات

فیلم منتشر شده از زورگیری دو شرور از یک زن تنها در شهرک فرهنگیان کرمانشاه در فضای مجازی، دل مردم این استان و نیز دل همه ایرانیان را به درد آورده است.

فیلم زورگیری دو شرور از یک زن تنها در کرمانشاه

مجله اینترنتی پارسی گو: فیلم منتشر شده از زورگیری دو شرور از یک زن تنها در شهرک فرهنگیان کرمانشاه در فضای مجازی، دل مردم این استان و نیز دل همه ایرانیان را به درد آورده است. خوشبختانه با تلاش مأموران نیروی انتظامی این اراذل و اوباش بی رحم دستگیر شده اند و امیدواریم با برخورد قاطع قوه قضائیه هرگز شاهد تکرار چنین حوادثی نباشیم. با ما همراه باشید:

جزئیات حمله ترسناک دو شرور مسلح به یک زن بی پناه و تنها در کرمانشاه

ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده حمله دو خفت‌گیر به یک خانم در فاز یک شهرک فرهنگیان کرمانشاه است. متاسفانه در این حمله شرورانه، علی رغم اینکه زن بی پناه هیچ مقاومتی از خود نشان نمی دهد، دو جوان اراذل و اوباش مسلح، به سر و سینه و شکم این زن ضربه می زنند.

البته خوشبختانه طی مدت کوتاهی این دو شرور مسلح و نفر سوم که خودرو متعلق به وی بوده است توسط جان بر کفان نیروی انتظامی دستگیر شده شده اند. امیدواریم با برخورد قاطع قوه قضائیه شاهد جمع شدن بساط اینگونه حرکات رذیلانه باشیم.

حتما بخوانید

دستگیری سارق گردنبند علی دایی ظرف ۴۸ ساعت! + اعتراف عجیب

هشدار! این ویدیو شامل صحنه های خشونت آمیزی است که ممکن است برای همه مناسب نباشد!

فیلم: حمله مسلحانه خفت‌گیرها به یک خانم بی دفاع در شهرک فرهنگیان کرمانشاە

به نوشته شهرآرا نیوز فیلمی در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده حمله دو خفت‌گیر به یک خانم در فاز یک شهرک فرهنگیان کرمانشاه است. رفتار این دو خفت‌گیر بسیار خشن بوده و متاسفانە با توجە به مسلح بودنشان ناظران صحنه هم کاری از دستشان بر نمی آید.

تهیه و تنظیم: گروه حوادث.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *