آغاز طرح آزاد سازی موتورسیکلت های توقیفی در یزد:

طرح آزاد سازی موتورسیکلت های رسوبی در یزد

طرح آزاد سازی موتورسیکلت های رسوبی در یزد آغاز شده است و طی آن موتورسیکلت های توقیفی با کمترین هزینه آزاد خواهد شد. صاحبان یا راکبان موتورسیکلت های توقیفی می توانند به دفاتر پلیس به اضافه ده مراجعه کنند.

آزاد سازی موتورسیکلت های رسوبی در یزد

مجله اینترنتی پارسی گو: طرح آزاد سازی موتورسیکلت های رسوبی در یزد آغاز شده است و طی آن موتورسیکلت های توقیفی با کمترین هزینه آزاد خواهد شد. صاحبان یا راکبان موتورسیکلت های توقیفی می توانند با در دست داشتن مدارک خود به دفاتر پلیس به اضافه ده مراجعه کنند. با ما همراه باشید:

طرح آزادسازی موتورسیکلت های رسوبی در یزد اجرا می شود. پلیس راهور استان یزد با صدور اطلاعیه ای خبر از آغاز طرح آزادسازی موتورسیکلت های رسوبی داد. این طرح از ۱۸ آبان ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تاکنون ۱۰۰ دستگاه موتورسیکلت توقیفی از پارکینگ های استان ترخیص شده است.

گفتنی است هزینه نگهداری این موتورسیکلت ها بر اساس پایین ترین هزینه پارکینگ ها در نظر گرفت شده است و این طرح تا ۱۸ دی ماه ادامه خواهد داشت.

پلیس راهور استان یزد طی اطلاعیه ای از صاحبان و راکبان موتورسیکلت های توقیفی خواست تا در اسرع وقت از فرصت ایجاد شده بهره برده و نسبت به آزاد سازی موتورسیکلت های خود اقدام کنند.

صاحبان یا راکبان موتورسیکلت های توقیفی می توانند با در دست داشتن مدارک خود به دفاتر پلیس به اضافه ده مراجعه کنند.

تهیه و تنظیم: گروه خبر.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *