آیا خبر مرگ امیر تتلو (امیر مقصود لو) خواننده زیر زمینی صحت دارد؟

خبر مرگ امیر تتلو + جزئیات

خبر مرگ امیر تتلو در فضای مجازی منتشر شده و ظاهرا امیر تتلو به دلایلی که هنوز رسانه ای نشده است دست به خود کشی می زند و اور دوز می کند.

خبر مرگ امیر تتلو علت مرگ تتلو اور دوز علت فوت تتلو کرونا

مجله اینترنتی پارسی گو: در حالیکه خبر مرگ امیر تتلو در فضای مجازی به سرعت دست به دست می شود، به نظر می رسد این موضوع پس از اعلام خبر درگذشت محمد رضا شجریان، قرار است بار دیگر اذهان بخشی از جامعه را به خود مشغول سازد. مدتی قبل در فضای مجازی اعلام شد که استاد شجریان درگذشته اند. اما این خبر صحت نداشت و علی رغم اینکه حال استاد مساعد نیست، اما خبر فوت ایشان تکذیب شد. اما اینبار به نظر می رسد امیر تتلو به دلایلی که هنوز رسانه ای نشده است دست به خود کشی می زند و اور دوز می کند. کانال تلگرام رسمی وی این خبر را نشر داده است. از سوی دیگر ممکن است این خبر و حرکت نیز بازی رسانه ای دیگری برای مطرح شدن فراگیر این خواننده زیر زمینی به شکلی متفاوت باشد. با ما همراه باشید:

آیا خبر مرگ  امیر تتلو صحت دارد؟/ آیا امیر مقصود لو فوت کرده است؟

به نوشته بخارمگ بعد از ظهر دیروز ادمین کانال تلگرامی تتلو اعلام کرد متاصافنه تتلو فوت کرده است، اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد. از طرفی دو، سه روزی است فعالیت امیر تتلو در کانالهای تلگرام و یوتیوب‌اش متوقف شده است. عصر امروز بود که ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد که امیر تتلو فوت کرده است. اما پس از دقایقی این خبر حذف شد.

عکس: خبر فوت تتلو که در کانال تلگرامی وی منتشر و سپس حذف شد

خبر مرگ امیر تتلو در کانال تلگرام وی

خبر مرگ امیر تتلو در کانال تلگرام وی

تنظیم کننده آهنگ های تتلو، معراج نیز ۵ ساعت قبل استوری مشکی بدون هیچ نوشته‌ای را منتشر کرد.

عکس: استوری مشکی تنظیم کننده آهنگ های امیر تتلو

استوری مشکی به خاطر مرگ امیر تتلو

استوری مشکی به خاطر مرگ امیر تتلو

این خبر می تواند یک شوخی یا حتی قهر با طرفداران باشد، از آنجایی که امیر مقصودلو در آخرین ویدیویی که از خود منتشر کرد، بسیار گله مند و دلخور بود.

این خبر دست به دست در فضای می چرخد و عده‌ای از کاربران بدون که از منبع ای نام ببرند با قاطعیت خبر را تکذیب می کنند و آن را شایعه و شوخی می دانند. به نظر شما خبر مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

جزئیات انتشار خبر مرگ امیر تتلو

به نوشته رصد اقتصادی تتلو مرد پرحاشیه اینستاگرام است. تتلو امروز دوباره خبر ساز شد. در کانال تلگرام تتلو خبر فوتش منتشر شد . هنوز این خبر اعلام رسمی نشده است. جزئیات دقیق مرگ تتلو را در ادامه می خوانید:

امروز ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد. دو، سه روزی است فعالیت امیر تتلو در کانال تلگرامی‌ و کانال یوتیوب وی قطع شده و عصر امروز بود که ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد.

بخشی از نوشته های امیر تتلو و تمایلش به خودکشی

بخشی از نوشته های امیر تتلو و تمایلش به خودکشی

مرگ امیر تتلو صحت دارد؟

گفتنی است، همزمان سایت شرط بندی این خواننده پر حاشیه بسته شده و تنظیم‌کننده آثارش هم عکس اکانت خود را سیاه کرده است. شایعه مرگ تتلو پس از آن مطرح شد که شایعه درگذشت محمدرضا شجریان موجی از واکنش‌ها را برانگیخت. (منبع: کانال تلگرام خبر فوری/ راهبرد معاصر)

خالکوبی‌های متعدد امیر تتلو برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش بخشی‌هایی از صورتش را نیز فرا گرفته است.

خالکوبی عجیب و غریب امیر تتلو

خالکوبی عجیب و غریب امیر تتلو

جنجال آخرین طرح خالکوبی امیر تتلو

مدتی قبل امیر تتلو تتتو دیگری را به سر و صورت خود اضافه کرد و در فضای مجازی از آن رونمایی کرد. “امیرحسین مقصودلو” با نام هنری “امیر تتلو” خواننده ایرانی است که در سبک‌های مختلفی فعالیت می‌کند، او با تعداد بسیار زیادی فالوئر از چهره‌های پرمخاطب اینستاگرام بود. او همیشه سعی کرده با رفتار و کار‌های عجیبش، خود را از دیگران متمایز کند و به تازگی با انتشار ویدئویی از تتو‌های خود رونمایی کرده که واکنش بسیاری از کاربران را به همراه داشته است.

البته خالکوبی‌های متعدد او برای بسیاری از کاربران در صفحات مجازی عادی شده است، اما این بار تاتوی جدیدش جنجالی دیگر به پا کرده است، چراکه خالکوبی‌های او علاوه بر تن و سرش، صورتش را نیز فرا گرفته است.

کاربران بسیار زیادی با نگاه ناباورانه و متعجب به خالکوبی‌های عجیب “امیر تتلو” نگاه کرده اند و به این که او صورتش را با دفتر نقاشی اشتباه گرفته است. تعدادی از کاربران معتقدند که او درگیر ناراحتی‌های روحی است که خود را با این تتو از “منفور بودن به قابل ترحم بودن” تبدیل کرده است و نیاز “ترحم” دارد.

ماجرای بازداشت تتلو چه بود؟

سه‌شنبه ۲۸ ژانویه ۲۰۲۰، امیر تتلو در اینستاگرامش، تصویری از دست‌های دستبند خورده خود را منتشر کرد و گفت: در استانبول بازداشت شده است. ساعتی پس از انتشار این خبر هادی شیرزاد، رییس پلیس بین‌الملل نیروی انتظامی ایران گفت: بازداشت تتلو در ترکیه با درخواست مراجع قضایی ایران انجام شده است.

او گفت: به دنبال درخواست مراجع قضایی، و به دلیل “ترغیب شهروندان و به ویژه جوانان به استفاده از موادمخدر و روان‌گردان”، “پلیس اینترپل برای این فرد اعلان قرمز صادر کرده بوده است”. اعلان قرمز در اینترپل از سوی کشور‌های عضو برای اشخاصی صادر می‌شود که تحت پیگرد قضایی قرار دارند یا روند قضایی از جمله صدور حکم محکومیت در دادگاه علیه آن‌ها به مرحله قطعی و اجرای حکم رسیده است.

به نظر می رسد انتشار خبر مرگ امیر تتلو در فضای مجازی شایعه برنامه ریزی شده و طرحی برای مطرح شدن مجدد این خواننده زیر زمینی و پر حاشیه باشد.

امیر تتلو از یک سال پیش از ایران خارج شد و در ترکیه به سر می‌برد. او در این مدت بار‌ها نظراتی علیه جمهوری اسلامی٬ روحانیون و دین اسلام منتشر کرده است.

امیر تتلو در کنار رضا رشید پور

امیر تتلو در کنار رضا رشید پور

به نوشته مجله امروزیا، از بعد از ظهر امروز شایعه مرگ امیر تتلو خواننده پرحاشیه ایرانی توسط طرفداران و دیگر کاربران رسانه های اجتماعی دست به دست می چرخد. عده ای از کاربران علت مرگ تتلو را ویروس کرونا اعلام کرده بودند که این خبر بنا بر دلایل واضح واقعی نبود.

عصر امروز ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد. دو، سه روزی است فعالیت امیر تتلو در کانال تلگرامی‌ و کانال یوتیوب وی قطع شده و عصر امروز بود که ادمین تلگرام کانال امیر مقصودلو اعلام کرد این خواننده جنجالی فوت کرده اما پس از دقایقی این پیام از کانالش پاک شد.

علت مرگ امیر تتلو: مصرف مواد مخدر و اوردوز یا کرونا؟

عده ای از کاربران به طور جدی بر این باورند که امیر تتلو بر اثر اوردوز یا مصرف بیش از اندازه مواد مخدر مرده است.

برخی از کانال های تلگرامی با انتشار عکسی مدعی شده اند که خبر مرگ امیر تتلو در رسانه های ترکیه ای منتشر شده است. عکس زیر گفته شده در یک سایت ترکیه ای منتشر شده اما طبق بررسی ها هیچ سایت ترکیه ای که خبر مرگ تتلو را منتشر کرده باشد را پیدا نکردیم:

انتشار خبر مرگ امیر تتلو در سایت های ترکیه ای

انتشار خبر مرگ امیر تتلو در سایت های ترکیه ای

نمونه ای از توییت های کاربران در توییتر در مورد مرگ تتلو

  • کاربری به اسم sin می گوید: تتلو انگار واقعن مرده ، بی بی سی و مقامات محلی هم تایید کردن، دلیلشم میگن کرونا ولی احتمالا اوردوز هستش.
  • کاربری به اسم مینــدرال می گوید: امیر تتلو دیگه جای تتو و جلب توجه نداشت گفت بذار واسه تنوع یه دور بمیرم.
  • کاربری به اسم abulfazl می گوید: طبق اخبار تایید شده امیر حسین مقصودلو معروف به امیر تتلو براثر مصرف بی رویه مواد مخدر فوت شده. و قراره جنازش رو به ایران بفرستن.
  • کاربری به اسم الهه می گوید: حالا درسته از تتلو خوشمون نمیومد ولی نه اینکه از مردنشم خوشحال باشیم.
تهیه و تنظیم: گروه حوادث.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *