در حاشیه گرانی مرغ و تخم مرغ! (کاریکاتور)

کاریکاتور گرانی مرغ و تخم مرغ!

با گرانی های افسار گسیخته اخیر که در نتیجه عملکرد بد دولت به وجود آمده است، قیمت مرغ و تخم مرغ هم روزانه افزایش می یابد. کاریکاتور گرانی مرغ و تخم را مشاهده می فرمایید.

کاریکاتور گرانی مرغ و تخم مرغ

مجله اینترنتی پارسی گو: وضع بد اقتصادی در نتیجه عملکرد دولت روحانی کار را به جایی رسانده است که علاوه بر گرانی عجیب و غریب دلار و سکه و خودرو و مسکن، کالاهای اساسی هم روز به روز گران می شود! کاریکاتور گرانی مرغ و تخم را مشاهده بفرمایید:

کاریکاتور: گرانی مرغ و تخم مرغ

کاریکاتور درباره گرانی مرغ و تخم مرغ

کاریکاتور درباره گرانی مرغ و تخم مرغ

تسنیم با انتشار کاریکاتور فوق با عنوان «کاریکاتور/ در حاشیه گرانی مرغ و تخم مرغ / سبد غذایی قشر ضعیف‌ هر روز خالی‌تر می‌شود» نوشت: سال‌های طولانی است که ملت ایران به فراز و نشیب و بالا رفتن قیمت کالا و خدمات، ارز و سکه، خودروهای داخلی و خارجی و همچنین تعرفه‌های دولتی و مالیات و در نتیجه رشد افسارگسیخته تورم، عادت کرده و بی‌هیچ اما و اگری، گرانی‌ها را می‌پذیرند که در همین راستا غالب مردم فشارهای وارده به خود را تحمل می‌کنند و امورات زندگی خویش را به سختی و با دشواری اداره می‌کنند و به قول معروف “با سیلی صورت خود را سرخ می‌کنند” که این اوضاع نابسامان اقتصادی آن هم در کشور بزرگ و ثروتمندی همچون ایران، هرگز برازنده مردم نیست.

تهیه و تنظیم: گروه سرگرمی.
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *