فیلم و تصاویر کودک آزاری مهلا، مادر کودک آزار مشهدی!

مادر کودک آزار اینستاگرامی دستگیر شد! + فیلم و تصاویر

نام مادر کودک آزار اینستاگرامی مهلا است. این بیمار روانی که متاسفانه در قامت و جایگاه مقدس مادری ظاهر شده است، برای اخاذی از مردم دل رحم، فیلم کتک زدن کودکش را در اینستاگرام منتشر می کرد.

مادر کودک آزار اینستاگرامی

مجله اینترنتی پارسی گو: طی چند روز گذشته، فیلم هایی که مادر کودک آزار اینستاگرامی در صفحه اش منتشر می کرد، حسابی خبر ساز شده است و دل مردمان کشورمان، و فعالان حقوق کودکان را حسابی به درد آورده است. خوشبختانه مطلع شدیم که این بیمار روانیِ در نقش مادر، دستگیر شده و به زودی درباره سرنوشت کودکش نیز تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد. با ما همراه باشید:

بیمار روانی در نقش مادر: جزئیات وحشی‌گری مادر کودک آزار اینستاگرامی

رکنا درباره این بیمار نوشت: «مهلا مادری که برای کتک نزدن بچه اش از مردم اخاذی می کرد/ فیلم های تکاندهنده از صفحه اینستاگرام مادر شکنجه گر» مهلا زن جوانی در مشهد فیلم های کودک آزاری و شکنجه از پسر خردسالش را در صفحه اینستاگرامش می گذاشت تا از مردم اخاذی کند. این زن در مشهد که نامش مهلا است در صفحه اینستاگرام خود تصاویر و فیلم هایی از آزار پسرش به نام بنیامین می گذاشت تا قلب فالوورهایش را به درد آورد.

فیلم دلخراش مادر کودک آزار اینستاگرامی (تصاویر دلخراش است!)

هشدار: این فیلم حاوی صحنه هایی دلخراش است.

مهلا زنی در مشهد بنیامین را کتک می زد تا از مردم پول بگیرد

مهلا این مادر سنگدل هدف اصلی اش با انتشار فیلم های دلخراش از کتک زدن بنیامین پسر خردسالش این بود که بتواند از این طریق از مردم پول بگیرد. مهلا زن مشهدی که مادر بنیامین کوچولو است بارها تصویر کارت بانکی اش را در صفحه شخصی اش قرار داده و خطاب به فالوورهایش می گفته که” پول بدهید تا بنیامین را کتک نزنم.”

انتشار این فیلم ها سبب رنجش و آزردگی فالوورهای صفحه اینستاگرام این زن شده بود و آنها کامنت های بی شماری نیز زیر پست های کتک خوردن بنیامین می گذاشتند. بر اساس گزارش اختصاصی رکنا، مهلا برخی از فیلم ها و تصاویر کودک آزاری بنیامین را از اینستاگرامش پاک کرد در حالیکه پلیس فتا در جستجوی این مادر سنگدل است.

مادر سنگدل مشهدی دستگیر شد/ دستگیری مادر کودک آزار اینستاگرامی

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا از دستگیری مادر سنگدل که با آزار کودک خردسالش و فیلم برداری از این صحنه های دلخراش از مردم اخاذی می کرد، خبر داد.

به نوشته رکنا سرهنگ پاشایی معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار رکنا گفت: در پی انتشار تصاویر کودک آزاری توسط زن سنگدل در فضای مجازی و تماس‌های مکرر هموطنان مبنی بر دستگیری متهم پلیس فتا وارد عمل شد و خیلی زود محل وقع جرم( شهرستان مشهد) شناسایی شد.

وی افزود: در ادامه ماموران پلیس خیلی زود متهم را که باعث تشویش اذهان عمومی شده است را با هماهنگی مراجع قضایی دقایقی پیش دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا در آخر خاطرنشان کرد: به جهت رسیدگی به اتهام زن جوان و مشخص شدن علت ارتکاب به این اعمال غیر انسانی و مجرمانه بررسی های پلیس برای مشخص شدن زوایای دقیق این ماجرا ادامه دارد.

تصاویری درباره مادر کودک آزار اینستاگرامی

مادر کودک آزار اینستاگرامی و اخاذی از مردم

مادر کودک آزار اینستاگرامی و اخاذی از مردم

عکس مهلا مادر کودک آزار مشهدی

عکس مهلا مادر کودک آزار مشهدی

تصاویر منتشر شده در صفحه مادر کودک آزار مشهدی برای اخاذی از مردم

تصاویر منتشر شده در صفحه مادر کودک آزار مشهدی برای اخاذی از مردم

مجازات کودک آزاری چیست؟

به نوشته وبسایت دینا کودکان سرمایه های یک جامعه هستند و تربیت و حقوق آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است که در این خصوص خانواده ها نقش حیاتی در تربیت و پرورش آنان دارند و در واقع سن کودکی از مهمترین و اساسی ترین سنین فرد در طول عمرش می باشد که هر گونه اسیب روحی و جسمی در این دوران می تواند در ادامه زندگی فرد نیز اثر بخش باشد که به همین دلیل قوانین و کنوانسیون های زیادی در دنیا به کودکان اختصاص داده شده است تا از حقوق آن ها دفاع کنند.

همچنین در ایران نیز قانون حمایت از کودکان در سال ۱۳۸۳ تصویب گردیده است که قوانین پیرامون حقوق کودکان و مجازات کودک آزاری نوشته شده است. در ادامه به بررسی کودک آزاری و مجازات کودک آزاری می پردازیم.

جزم کودک آزاری در قانون

در سال ۱۳۸۱ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان تصویب شد که در آن کلیه اشخاصی که به سن هجده سال تمام هجری شمسی نرسیده‌اند از‌حمایت‌ های قانونی مذکور در این قانون بهره‌مند می‌شوند.

ماده ۲ قانون فوق کودک آزاری را اینگونه بیان کرده است : هر نوع اذیت و آزار کودکان و نوجوانان که موجب شود به آنان صدمه‌ جسمانی یا روانی و اخلاقی وارد شود و سلامت جسم یا روان آنان را به مخاطره اندازد ‌ممنوع است.

‌لازم به ذکر است طبق ماده ۵ همین قانون : « کودک‌ آزاری از جرائم عمومی بوده و احتیاج به شکایت شاکی خصوصی‌ ندارد.» به طور مثال: در صورتی که در خیابان و یا به طور کلی در جامعه اگر فردی مرتکب جرم کودک آزاری گردد هر فردی می تواند از مرتکب شکایت کند.

نکته دیگر این که اگر والدین کودک خود را تنبیه نمایند فقط در صورتی که از حدود تعیین شده بیشتر و غیر قانونی باشد مجازات می گردند.

کودک آزاری و مجازات های آن

کودک آزاری و مجازات های آن

مجازات های کودک آزاری

مجازات های کودک آزاری حسب مورد متفاوت است اما بر طبق قانون حمایت از کودکان و نوجوانان ، مجازات های کودک آزاری را این گونه بیان شده است:

هرگونه خرید، فروش، بهره‌ کشی و به کارگیری کودکان به منظور ارتکاب ‌اعمال خلاف از قبیل قاچاق، ممنوع و مرتکب حسب مورد علاوه بر جبران خسارات وارده ‌به شش ماه تا یک سال زندان و یا به جزای نقدی از ده میلیون ریال تا بیست میلیون ریال محکوم خواهد شد.

و طبق ماده ۴ قانون فوق : هرگونه صدمه و اذیت و آزار و شکنجه جسمی و روحی کودکان و نادیده‌ گرفتن عمدی سلامت و بهداشت روانی و جسمی و ممانعت از تحصیل آنان ممنوع و‌ مرتکب به سه ماه و یک روز تا شش ماه حبس و یا تا ده میلیون ریال جزای ‌نقدی محکوم می‌ گردد.

‌همچنین کلیه افراد و مؤسسات و مراکزی که به نحوی مسئولیت نگاهداری و‌ سرپرستی کودکان را بر عهده دارند مکلفند به محض مشاهده موارد کودک آزاری مراتب را‌ جهت پیگرد قانونی مرتکب و اتخاذ تصمیم مقتضی به مقامات صالح قضائی اعلام نمایند ، ‌تخلف از این تکلیف موجب حبس تا شش ماه یا جزای نقدی تا پنج میلیون ‌ریال خواهد بود.

پارسی‌گو: مایه تأسف است که تصاویر و فیلم های کودک آزاری مهلا دل مردمان کشورمان را به دردآورده است. بسیاری با خود می گویند چگونه است که چنین بیماری صاحب فرزند شده است، و با بی رحمی تمام، کودکش را کتک زده و آزار می دهد؛ در حالیکه بسیاری از خانواده نذر و نیاز می کنند و به هر پزشکی مراجعه می کنند تا صاحب اولاد شوند! چگونه است که چنین بیمارانی می توانند کودکانی به زیبایی کودک مهلا داشته باشند و او را آزار دهند، در حالیکه بسیاری از پدر و مادرهای دیگر، همه زندگی و آرامش و آسایش خود را وقف آرامش و آسایش کودکان خود می کنند! اگرچه غیر ممکن به نظر می رسد، اما امیدواریم با برخورد قاطع با این موجود بی رحم و امثال وی، و نیز اتخاذ تدابیر لازم توسط قانون‌گذاران و فعالان حقوق کودکان، شرایطی به وجود آید تا به طور کلی شاهد کودک آزاری در کشورمان، و بلکه در هیچ نقطه ای از جهان نباشیم.

گردآوری و تنظیم: گروه حوادث
منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

2 دیدگاه در “مادر کودک آزار اینستاگرامی دستگیر شد! + فیلم و تصاویر

    1. ...

      آحه باید بزارن که مردم بدونن و برای نجات کودکان اینچنینی اقدام کنن دیگه…
      یا فرو بردن سر در برف مثل کپک مگه مشکلی حل میشه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *