ماجرای توهین صبا کمالی به امام صادق (ع) و امام حسین (ع) چیست؟ + تصاویر

توهین صبا کمالی به مقدسات به بهانه شیوع کرونا + تصاویر و جزئیات

بازیگر زن کشورمان مدتی قبل متنی توهین آمیز در صفحه شخصی اش منتشر کرد. ماجرای توهین صبا کمالی به امام صادق (ع) و امام حسین (ع) و نیز خبر بازداشت وی را بخوانید.

توهین صبا کمالی به مقدسات توهین به امام صادق ع توهین به امام حسین ع کرونا حدیث جعل حدیث

مجله اینترنتی پارسی گو: صبا کمالی بازیگر زن کشورمان در ایام شیوع کرونا و مبارزه با آن پستی جنجالی منتشر کرد. توهین صبا کمالی به مقدسات پیشتر نیز صورت گرفته بود و وی ابتدا به امام حسین (ع) توهین کرد و پس از آن نیز موضوع توهین صبا کمالی امام صادق (ع) بود. با ما همراه باشید:

ماجرای توهین صبا کمالی به امام صادق (ع)

پس از شیوع کرونا در کشور و درگیر شدن همه جامعه با آن، مباحث مختلفی توسط هنرمندان کشورمان مطرح شد که اکثر قریب به اتفاق آن حول دو محور بودند: ۱. توجه به توصیه پزشکان و رعایت اصول بهداشتی ۲. سرگرمی.

در واقع هنرمندان کشورمان سعی کردند هم توجه مردم را به رعایت اصول بهداشتی و توصیه پزشکان جلب کنند و هم به با تولیدات خود، در ایامی که باید قرنطیه و ماندن در خانه رعایت می شد، آنها را سرگرم کنند.

اما صبا کمالی بازیگر زن کشورمان در اقدامی عجیب مطلبی منتشر کرد که توهین به امام صادق (ع) تلقی شد. وی نوشت: صدقه ۶۷ بلا را دفع می کند! سیل و زلزله و کرونا تحت پوشش نمی باشد. با تشکر. امام صادق (ع)

حتما بخوانید

ماجرای توهین جمشید مشایخی به جهان پهلوان تختی چیست؟

عکس توهین صبا کمالی به امام صادق (ع) با موضوع کرونا

توهین صبا کمالی به امام صادق علیه السلام با جعل حدیث

توهین صبا کمالی به امام صادق علیه السلام با جعل حدیث

عذرخواهی صبا کمالی از توهین به امام صادق (ع)

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان صبا کمالی به مانند دفعه قبل (ماجرای توهین به امام حسین ع) با انتشار یک متن عذرخواهی کرد و برای بیگناه جلوه دادن خود آن را به ادمین صفحه اینستاگرامش نسبت داد. با این وجود به نظر می‌رسد با افرادی مانند صبا کمالی که به عقاید دیگران احترام قائل نیستند و هرزگاهی با انتشار چنین مطالبی موجب تحریک و رنجش افراد مذهبی می‌شوند قوه قضاییه بهتر است برخورد جدی داشته باشد.

صبا کمالی در متن عذرخواهی خود نوشت:

بابت استوری دیروز شرمنده ام. کسی قصد توهین نداشته. ادمینم فکر کرده این استوریها حال آدمها رو بهتر می کنه. خصوصا اینکه هیچ توهینی در اون نبوده.
من هرگز قصد توهین به قوم ایرانی و هیچ انسان محترمی را نداشته و نخواهم داشت.
همه ایرانی هستیم و همه یک دین داریم.

عکس عذرخواهی رسمی صبا کمالی بابت توهین به امام صادق (ع)

عذرخواهی صبا کمالی از توهین به امام صادق (ع)

عذرخواهی صبا کمالی از توهین به امام صادق (ع)

حتما بخوانید

توئیت توهین آمیز لینه‌کر اسطوره فوتبال انگلیس به بانوان ایران! + عکس

بازداشت صبا کمالی به واسطه توهین به مقدسات

پس از دو توهین صبا کمالی در فضای مجازی و علی الخصوص سایت هایی چون بی بی سی فارسی، صدای آمریکا و… خبر بازداشت صبا کمالی منتشر شد. اما خود صبا کمالی با انتشار ویدئویی بازداشت خود را تکذیب کرد. (در ماجرای امام حسین ع) پس از توهین صبا کمالی به امام صادق (ع) نیز «تاکنون» در رسانه ها هیچ خبر رسمی مبنی بر بازداشت صبا کمالی صادر نشده است.

انتشار خبر بازداشت صبا کمالی در سایت صدای آمریکا

انتشار خبر بازداشت صبا کمالی در سایت صدای آمریکا

حتما بخوانید

توهین زشت هواداران بحرین هنگام پخش سرود تیم ملی ایران

صبا کمالی: بازداشت نشده ام (فیلم)

صبا کمالی با انتشار فیلم زیر (پس از توهین به امام حسین ع) توضیحاتی ارائه کرد و بیان داشت به هیچ وجه بازداشت نشده و از هیچ نهاد یا مرکزی حتی با او تماس هم نگرفته اند. او در این ویدئو گفته است: «شایعه شده است که حکم جلب برای من صادر شده است، اگر شما چنین حکمی دیده‌اید، من هم دیدم. تمامی اخباری که درباره من با عنوان بردن، گرفتن و … مطرح می‌شود، همه شایعه است. هیچکس سراغ من نیامده است.» ببینید:

ماجرای توهین صبا کمالی به امام حسین (ع)

صبا کمالی قبل از این نیز متنی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده بود که توهین به امام حسین (ع) بود. وی نوشته بود:

غذا نذری گرفتم؟
آرزو کنم براورده کنی؟
شوخی می کنی…
ببین امام حسین من مثل سابق دیگه حوصله ی این پارتی های شبانه رو ندارم
خیلی وقته مشکلات بزرگتر از مراسم تو، توی مغزمه…
فکر می کنی خودت و یارانت شهید شدین، ما فوری آزاده شدیم؟… عدالت و خداپرستی و انسانیت بر جهان حاکم شد؟!…. تازه کلی جوونای از تو و یارانت جوونتر و زیباتر و رشیدتر هم دادیم رفت، بازم جهان آباد نشد.
الانم فرصت ندارم بیشتر از این باهات مکالمه کنم… باید برم برای مراسم دختر آبی
دختر آبی کیه؟
آه… بماند… فقط بدون از تو مطلومتره…
امام حسین فعلا خداحافظ…. بعدا بهت میگم این روزها چه خبره

انتشار این متن باعث واکنش و اعتراض گسترده به صبا کمالی شد و این بازیگر مدتی بعد عذرخواهی کرد.

حتما بخوانید

واکنش محسن تنابنده به توهین کوبیاک به ملت ایران + عکس

عکس توهین صبا کمالی به امام حسین (ع)

توهین صبا کمالی به امام حسین (ع) و ماجرای غذای نذری

توهین صبا کمالی به امام حسین (ع) و ماجرای غذای نذری

عذرخواهی صبا کمالی بابت توهین به امام حسین (ع)

پس از واکنش های گسترده ای که به صبا کمالی بابت توهین به امام حسین (ع) صورت گرفت وی در صفحه شخصی خود متنی منتشر کرده و عذرخواهی کرد. صبا کمالی نوشت:

من مثل هر ایرانی به مذهبم معتقدم.
مذهبی انسانی و مهربان….. و معتقدم کسی نمیتواند جایگاه ویژه ی ائمه را خدشه دار کند….. چون ائمه برای همه ی ما محترم هستن.
معتقدم مومن واقعی هرگز الفاظ زشت بکار نمیبرد….. پس با فحاشان کاری ندارم.
اما اگر احساسات مذهبی مومنین واقعی جریحه دار شد، ازشون دلجویی میکنم.
ایران کشور ماست و ما همه ایرانی هستیم.
دوستون دارم

عذرخواهی صبا کمالی بابت توهین به امام حسین (ع)

عذرخواهی صبا کمالی بابت توهین به امام حسین (ع)

حتما بخوانید

توهین زشت هواداران بحرین هنگام پخش سرود تیم ملی ایران

صبا کمالی کیست؟ (بیوگرافی مختصر صبا کمالی)

صبا کمالی بازیگر زن کشورمان است که آثار متعددی از وی در تئاتر، سینما و تلوزیون به جای مانده است. صبا کمالی متولد ۱۳۵۵ در ساری است. وی در سال ۷۸ مدرک کارشناسی خود را از دانشکده سینما و تئاتر گرفت و پس از آن مدرک ارشد مدیریت اجرایی را به دست آورد.

صبا کمالی فعالیتش را از تئاتر شروع کرد. اولین اثر تئاتر وی در سال ۱۳۷۶ انجام شد و وی در سال ۱۳۷۸ به تلوزیون راه یافت. طبق اطلاعاتی که در ویکی پدیا نشر یافته صبا کمالی در سال ۱۳۷۸ اولین اثرش را در سینما تجربه کرده و با بازی در فیلم متولد ماه مهر ساخته احمد رضا درویش دیده شد.

صبا کمالی با بازی در تئاتر از عدمیت تا آدمیت توانست در سن ۲۳ سالگی و در سال ۱۳۷۷ جایزه نخست بهترین بازیگر را از سومین جشنواره تئاتر تهران به دست آورد. صبا کمالی به طور کلی کم کار یا به نوعی گزیده کار است. هرچند وی دلیل کم کاری اش را جو فاسد بین بعضی از اهالی هنر عنوان کرده است.

صبا کمالی بازیگر زن

صبا کمالی بازیگر زن

حتما بخوانید

علت هتاکی صبا کمالی به امام حسین چیست؟

توهین صبا کمالی به تهیه کنندگان سینما

یکی از جنجال های عجیب صبا کمالی توهین به تهیه کنندگان سینمای کشور است. وی در پاسخ به چرایی کم کاری اش می گوید: «من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا ۵ سال به عقب پرت کردند یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت.»

اگرچه این واقعیت، یعنی وجود فساد در بین بعضی از اهالی هنر، توسط تعداد قابل توجهی از هنرمندان مطرح شده است، اما واقعیت این است که جامعه هنری نیز همچون دیگر جوامع، از فساد تهی نیست. اما باید توجه داشت که وجود تعداد اندکی عنصر فاسد، به هیچ وجه به معنای فاسد بودن کل جامعه هنری کشور نیست و اهالی قابل احترام و متعهد و متدین فراوانی در بین هنرمندان وجود دارند.

صبا کمالی بازیگر بیوگرافی

صبا کمالی بازیگر بیوگرافی

حتما بخوانید

ماجرای توهین صبا کمالی به امام حسین چه بود؟ + عکس

ماجرای پیشنهاد بی شرمانه تهیه کنندگان به صبا کمالی

جام نیوز در خصوص پیشنهادات بی شرمانه ای که به صبا کمالی بازیگر زن کشورمان از سوی بعضی از تهیه کنندگان صورت گرفته است می نویسد: صبا کمالی بازیگر تئاتر و تلویزیون گفت: چند سالی است که دیگر کارهای تلویزیونی و سینمایی انجام نمی دهم این را هم باید بگویم که من از حدود شش سال پیش فوق لیسانس خودم را در رشته مدیریت بیزینس گرفتم و از آن زمان از عرصه تلویزیون و تئاتر فاصله گرفتم و در واقع می خواهم فعالیت هایم را به سمت کارهای تجاری سوق دهم و خیلی از این موضوع خوشحال هستم. الان هم مدتی است که مجوز یک شرکت تبلیغاتی فشن را گرفته ام و می خواهم در این زمینه فعالیت کنم.

وی با اشاره به دوری اش از دنیای تئاتر و تلویزیون گفت: من وقتی وارد این عرصه شدم شرایط خیلی محترمانه تر بود اوضاع هنر نسبت به چند سال اخیر چه از نظر مالی و چه از نظر اخلاقی خیلی بهتر بود ولی چند سالی است که شرایط به گونه ای دیگری است.

این بازیگر عنوان کرد: یک مقدار شرایط کاری وقیحانه شده است و من در شأن خودم نمی بینم که به سمت بازیگری پیش بروم مگر اینکه فضا خوب شود و کیفیت کارها افزایش پیدا کند در غیر این صورت من اجبار مالی برای کار بازیگری ندارم مضاف بر اینکه کار تئاتر را سالی یک بار انجام می دهم یعنی در زمانی که مخاطبان مرا در تلویزیون نمی بینند در تئاتر حضور دارم.

کمالی عنوان کرد: من بچه شمال هستم و از همانجا در دانشگاه دولتی قبول شدم ابتدای کارم را هم از همانجا شروع کردم و در همان اوایل جایزه اول بازیگری را هم در ایران و هم در خارج از کشور گرفتم یعنی از نظر توانایی بازیگری و یا علاقه بازیگری چیزی در وجودم کم ندارم، اما بعد از سالها کار کردن به مرحله ای رسیدم که ترجیح دادم دیگر در این عرصه نباشم.

وی ادامه داد: امیدوارم شرایط درست شود اما باید بگویم که من بابت هر جواب ردی که به پیشنهاد وقیحانه تهیه کنندگان دادم آنها مرا ۵ سال به عقب پرت کردند یک مشت موجودات حقیر که اسم دیگری را روی آنها نمی توان گذاشت.

کمالی با انتقاد از برخی تهیه کنندگان تلویزیون تصریح کرد: تا یک جایی می توانم با آنها کار کنم یک جایی با آنها مقابله کردم حتی وکیل هم گرفتم حقم را هم گرفتم اما باید بگویم بازیگری که از این روش استفاده می کند او را حذف می کنند و اجازه کار به اونمی دهند.

صبا کمالی بازیگر

صبا کمالی بازیگر

حتما بخوانید

ماجرای کمپین صدای آبان ۹۸ چیست؟ + تصاویر و جزئیات

صبا کمالی: فضای تئاتر از تلوزیون سالم تر است

این بازیگر عنوان کرد: الان هم می توانم کارکنم و پیشنهادی دارم اما این پیشنهادات را در حد خودم نمی دانم و مطابق میلم نیست ترجیح می دهم که درفضای تئاتر که فضای سالم تری نسبت به تلویزیون است کار کنم اما من پولم را از کارهای تجاری در می آورم.

وی تصریح کرد: در زندگی شخصی به کارهای هنری دیگری هم می پردازم، کارهایی هستند که آنها هم دیده خواهند شد برای مثال عکاسی ونقاشی را هم به خوبی بلدم اصلاَ به این معتقدم که هر آدمی اگر ذهن خلاقی داشته باشد می تواند آن را به کار بگیرد و از آن بهره ببرد.

کمالی خاطرنشان کرد: من آنقدر عرضه دارم که کار تجاری انجام دهم و از آن طریق پول در بیاروم شاید این نکته هم برایتان جالب باشد که من ۱۵ سال کار تئاتر انجام دادم اما ۱۵۰ میلیون تومان از بابت آن پول در نیاوردم ولی حالا در این سه چهار سالی که وارد کارهای تجاری شده ام نسبت به مال دنیا بی نیاز شده ام.

واکنش کاربران به توهین صبا کمالی به مقدسات

پس جار و جنجالی که در پی توهین صبا کمالی با جعل حدیث در فضای مجازی رخ داد، کاربران واکنش های متفاوتی به این موضوع نشان دادند. بعضی از واکنش های کاربران فضای مجازی به توهین صبا کمالی به امام صادق (ع) و امام حسین (ع) را مشاهده می فرمایید:

خانم صبا کمالی رد داده اید واکنش به توهین

خانم صبا کمالی رد داده اید واکنش به توهین

قوه قضائیه بی خیال توهین تازه صبا کمالی می شود

قوه قضائیه بی خیال توهین تازه صبا کمالی می شود

چه کسی به مقدسات توهین می کند واکنش به توهین صبا کمالی به امام صادق

چه کسی به مقدسات توهین می کند واکنش به توهین صبا کمالی به امام صادق

مقایسه توهین به مقدسات در صدر اسلام و حال حاضر

مقایسه توهین به مقدسات در صدر اسلام و حال حاضر

واکنش دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به توهین صبا کمالی به امام صادق

واکنش دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر به توهین صبا کمالی به امام صادق

حتما بخوانید

عکس جدید سحر تبر + نگاهی به سبک زندگی سحر تبر شاخ اینستاگرامی!

نامه ۲۳۸ نفر از مداحان، وکلا، حقوقدانان، فعالان رسانه‌ای و فرهنگی به رئیس قوه قضائیه بابت توهین تازه صبا کمالی به مقدسات

به نوشته خیبرآنلاین ۲۳۸ نفر از مداحان، وکلا، حقوقدانان، فعالان رسانه ای و فرهنگی به آیت الله رئیسی نامه ای نوشته و برخورد جدی با صبا کمالی به واسطه توهین به مقدسات (امام صادق ع و امام حسین ع) شدند. متن کامل این نامه به شرح زیر است:

بسمه تعالی/ حضرت آیت الله رئیسی زید عزه/ ریاست محترم قوه قضائیه/ سلام علیکم

ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه و تشکر فراوان از اقدامات حضرت عالی در مبارزه با فساد اقتصادی و مسوولین رده بالایی که با دست اندازی به بیت المال به سرمایه اجتماعی نظام اسلامی لطمه زدند و پشتیبانی و حمایت جدی آحاد مردم عزیز از این رویه، از شما درخواست داریم مطابق وظایفی که قانون اساسی بر عهده شما قرار داده است از حریم دین و اخلاق و عفت عمومی حراست کنید.

مجازات ها وکیفرهای مندرج در قانون طبیعتاً نه برای اجرا نشدن که برای پیشگیری و بازدارندگی وضع شده اند و اهمال و عدم اجرای آنها در جایی که علناً حیثیت و شانیت دین و مذهب زیر سوال میرود گناهی نابخشودنی است. مستحضرید هرکجا که گناهی در خفا انجام شده و عفت عمومی جریحه دار نشده، اصل بر پوشش و بخشش و قبول عذر مرتکب و درجایی که علنی و در مرئی و منظر عمومی است نیازمند برخورد برای عدم تکرار مرتکب و تنبه دیگران است.

تمسخر مبانی دینی و احکام اسلامی و تعدی به حریم مقدس حضرات معصومین که توسط برخی پیش از این نیز انجام شده بود در صورتی که با اجرای مقررات قانونی لازم الاجرا پیشگیری و منع میشد دوباره این اتفاق نمی‌افتاد. همچنین تعدی به حریم اخلاق و عفت جامعه در برنامه های رسانه رسمی جمهوری اسلامی و سوءاستفاده بازیگران و تولیدکنندگان این برنامه ها در مسیر ضربه زدن به اخلاق و غیرت دینی جرمی نابخشودنی است که هر روز با مماشات در مقابل آنها در حال توسعه است.

در تازه ترین نمونه، یک بازیگر خانم سطح چندم به نام صبا کمالی، با انتشار مطلبی توهین آمیز، به ساحت رئیس فقه جعفری امام صادق(علیه السلام) اهانت کرده است که البته توهین به ائمه و خطوط قرمز قطعی شیعه توسط این فرد پیش از این هم تکرار شده بود که مستوجب برخورد قاطع و عبرت آموز است.

امضا کنندگان این نامه از حضرت عالی درخواست اجرای مُر قانون و عدم اهمال زیرمجموعه دستگاه قضایی را داریم و امید به آن داریم با اجرای دقیق قانون توسط شما تعدیات به حریم دین و اخلاق از بین برود و هزینه‌ی اهانت به مقدسات در کشور اسلامی افزایش یابد. سلامتی و توفیق خادمین به دین و انقلاب و ملت ایران را از درگاه الهی آرزومندیم. و من الله التوفیق (اسامی امضاء کنندگان در سایت های مختلف انتشار یافته است: خیبرآنلاین)

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “توهین صبا کمالی به مقدسات به بهانه شیوع کرونا + تصاویر و جزئیات

  1. طلبه

    سلام
    جالب بود. نمیدونسم.
    اینا که معلوم هست دین ندارن مجبورن که اینجا زندگی میکنن وگرنه جاشون تو کلوب های اون طرف هست.
    تک و توک دین دار تو بازیگر ها پیدا میشه. خیلی کم.
    و البته جای افسوس داره. حیف کشور ما با مردمای با حالش که باید چشمش به کارای این بی دین ها باشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *