نگاهی به زندگی سحر تبر شاخ اینستاگرامی معروف به عروس مرده، عروس مردگان و آنجلینا جولی ایرانی! (تصاویر سحر تبر)

عکس جدید سحر تبر + نگاهی به سبک زندگی سحر تبر شاخ اینستاگرامی!

در این مطلب علاوه بر تقدیم چند عکس جدید سحر تبر سبک زندگی این شاخ معروف اینستاگرام که به آنجلینا جولی ایرانی و عروس مردگان نیز مشهور است بررسی می شود.

سحر تبر. سحر قبل از عمل. سحر بعد از عمل. آنجلینا جولی و سحر تبر

مجله اینترنتی پارسی گو: در این مطلب علاوه بر تقدیم چند عکس جدید سحر تبر سبک زندگی این شاخ معروف اینستاگرام که به آنجلینا جولی ایرانی و عروس مردگان نیز مشهور است بررسی می شود. فاطمه خ یا سحر تبر به واسطه عمل های زیبایی متعددی که برای تبدیل شدن به آنجلینا جولی انجام داده بود، به آنجلینا جولی ایرانی معروف شده است. او همچنین به واسطه زشت شدن چهره اش پس از عمل های متعدد، به عروس مردگان نیز شهرت یافته است.

تصاویر جدید سحر تبر معروف به آنجلینا جولی ایرانی یا عروس مردگان!

تصاویری که مشاهده می فرمایید مربوط به عروس مردگانی یا همان سحر تبر است که به آنجلینا جولی ایرانی معروف شده و به قول معروف یکی از شاخ های اینستاگرامی است:

سحر تبر قبل و بعد از عمل زیبایی

سحر تبر قبل و بعد از عمل زیبایی

سحر تبر قبل از عمل سحر تبر بعد از عمل

سحر تبر قبل از عمل سحر تبر بعد از عمل

حتما بخوانید

علت بازداشت سحر تبر چیست؟ + تصاویر

عکس جدید سحر تبر. عروس مردگان

عکس جدید سحر تبر. عروس مردگان

عکس جدید سحر تبر. سلفی سحر بعد از عمل

عکس جدید سحر تبر. سلفی سحر بعد از عمل

عکس ترسناک سحر تبر. عروس مردگان. فاطمه خ قبل از عمل زیبایی

عکس ترسناک سحر تبر. عروس مردگان. فاطمه خ قبل از عمل زیبایی

عکس: آنجلیلنا جولی اصلی و آنجلینا جولی ایرانی

پیشتر بیان شد که یکی از دلایل شهرت سحر تبر به آنجلینا جولی ایرانی علاقه او به شبیه شدن چهره اش به آنجلینا جولی است. تصویر زیر چهره آنجلینا جولی را نشان می دهد و در کنار آن تصاویر سحر تبر قبل و بعد از عمل زیبایی آمده است:

سحر تبر. سحر قبل از عمل. سحر بعد از عمل. آنجلینا جولی و سحر تبر

سحر تبر. سحر قبل از عمل. سحر بعد از عمل. آنجلینا جولی و سحر تبر

حتما بخوانید

تصاویر نوجوان افغانی شکنجه شده در قشم! + جزئیات

واکنش رسانه های بین المللی به دستگیری سحر تبر

وقتی سحر تبر به جرم هنجار شکنی، انتشار تصاویر نامشروع، انتشار فیلم های نامشروع، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، اباحه گری و ترویج فساد بازداشت شد، بعضی از رسانه های خارجی به این خبر واکنش نشان دادند. البته واکنش بعضی از رسانه ها که به دنبال خلق تصویری خشن و نامشروع از حکومت ایران هستند، طبیعی بود. اما در هر حال سایر نشریات نیز به دلیل طرفداران زیاد سحر در اینستاگرام به بازداشت او واکنش نشان دادند.

واکنش روزنامه انگلیسی میرر به بازداشت سحر تبر

روزنامه بریتانیایی میرر درباره بازداشت سحر تبر نوشت: او ملقب به سحر بود و دنبال کنندگان زیادی در اینستاگرام داشت. با این حال اخیرا در ایران بازداشت شده است. ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، توهین به حجاب اسلامی، گسترش اباحه‌گری، و تشویق جوانان به فساد از جمله اتهامات مطرح شده علیه او بوده‌اند.

میرر در ادامه گزارش خود می نویسد: سحر تبر، شبیه آنجلینا جولی است. پست‌های سحر تبر از دو سال پیش پربازدید بودند. این دختر ۲۲ ساله خود را شبیه شخصیت ترسناک فیلم‌های هالیوودی درست می‌کرد. هنوز مشخص نیست که او دقیقا به خاطر کدام پست اینستاگرامی بازداشت شده با این حال، اکنون حساب کاربری او حذف شده است. سحر تبر پیشتر گفته بود علیرغم عمل‌های جراحی پلاستیک از جمله رینوپلاستی (جراحی بینی) و لیپوساکشن که انجام داده و از لوازم آرایشی استفاده کرده، در عکس‌هایش از فتوشاپ نیز استفاده کرده است. او گفته بود عکس‌هایش ترکیبی از آرایش و فتوشاپ بوده‌اند و دوست داشته هر بار عکس‌هایش جالب‌تر باشند. او پیش‌تر گفته بود این نوعی ابراز وجود و بیان خود بوده است و کارش را نوعی هنر می‌دانست. او گفته بود دنبال‌کنندگان‌اش می‌دانند عکس‌های او چهره واقعی‌اش نیستند. او گفته بود علاقه‌ای ندارد شبیه آنجلینا جولی باشد و می‌خواهد خود را شبیه شخصیت فیلم انیمیشنی عروس مرده نشان دهد.

حتما بخوانید

ماجرای حمایت بهاره رهنما از همجنسبازان + تصاویر

واکنش نشریه انگلیسی سان به بازداشت سحر تبر

نشریه بریتانیایی سان نیز درباره بازداشت سحر تبر نوشت: او شبیه آنجلینا جولی ترسناک شده بود. این دختر ایرانی که ۵۰ بار زیر تیغ جراحی پلاستیک رفته بود و چهره‌ای شبیه زامبی‌ها را از خود در اینستاگرام به نمایش می‌گذاشت در نهایت بازداشت شد. او در سال ۲۰۱۷ معروف شد و “راشا تودی” درباره‌اش نوشت که عکس‌هایش تلفیقی از میک آپ صورت و فتوشاپ هستند.

واکنش روزنامه دیلی میل به بازداشت سحر تبر

روزنامه دیلی میل نیز ضمن انتشار عکس جدید سحر تبر نوشت: او هزاران دنبال‌کننده در اینستاگرام داشت. عکس‌های ویرایش‌شده‌ای که او از خود منتشر می‌کرد، وی را شبیه آنجلینا جولی نشان می‌داد.‌ او بعدا گفته بود که عمل‌های جراحی پلاستیک چون عمل بینی و لیپوساکشن و تزریق لب را اتجام داده است. در ایران بسیاری از زنان بینی‌شان را عمل می‌کنند تا صورت‌شان زیباتر به نظر رسد. سالانه ده‌ها هزار عمل جراحی بینی در ایران انجام می‌شود.

عکس جدید سحر تبر. سه فریم از سحر عروس مردگان یا آنجلینا جولی ایرانی

عکس جدید سحر تبر. سه فریم از سحر عروس مردگان یا آنجلینا جولی ایرانی

سبک زندگی سحر تبر (فاطمه خ) معروف به عروس مردگان

سحر تبر با نام واقعی فاطمه خ دختر جوانی است با عمل های زیبایی پیاپی می خواست خود را شبیه آنجلینا جولی ستاره مشهور هالیودی کند. سحر متولد ۷۶ بود. تاریخ دقیق تولد سحر تبر (فاطمه خ) ۳ اسفند ۱۳۷۶ است. یعنی هنگام دستگیری تنها ۲۲ سال داشت! دختری جوان که می توانست با انجام یک زندگی معمولی، با تحصیل و ورزش و ازدواج، مانند بسیاری دیگر از دخترا جوان این مرز و بوم، معنی واقعی خوشبختی را تجربه کند. اما در مسیری قرار گرفت که هر روز حاشیه و جنجال گریبانگیرش بود. البته این مسیری بود که خود سحر انتخاب کرده بود.

سحر تبر که مشخص نیست دقیقا چند عمل زیبایی انجام داده است علاقه بسیاری داشت تا خود را شبیه آنجلینا جولی کند. اما دست آخر به چهره زشتی تبدیل شد که حالا به عروس مردگان یا عروس مرده مشهور شده است. بسیاری معتقدند سحر دچار بیماری روانی است. چراکه چهره زیبای این دختر قبل از عمل جراحی نشان می دهد که او هیچ مشکلی نداشته است. البته شاید دقیقا مشکل همینجا باشد: درد بی دردی!

هنوز بین تحلیلگران و نویسندگان مختلف در سایت ها و مجلات، بین کلاهبردار بود، بیمار بودن یا عشق شهرت بودن سحر تبر توافقی وجود ندارد. یکی سحر را بیمار می داند و دیگری او را کلاهبر دار می خواند. آن دیگری سحر را عشق شهرت معرفی می کند و کس دیگری او را مرفه بی دردی می خواند که از سر خوشی برای خودش مشکل ایجاد کرده است.

سحر تبر با جذب فالوورهای فراوان از طریق انتشار تصاویر و فیلم های عجیب و غریب، کسب درآمد هم می کرد. تا جایی که یکی از موارد اتهامی او، تحصیل مال از راه نامشروع عنوان شده است. درآمد سحر تبر به نحوی بود که به نوشته «پرشین وی» می توان آنرا درآمد نجومی نام داد. روشن است که این درآمد نجومی به خاطر فالوورهای زیادی بود که صفحه اینستاگرامی سحر تبر را دنبال می کردند.

سحر تبر اتفاقا دختری معمولی بود. با چهره ای زیبا اما ساده. اما کارش به جایی رسید که هنگام دستگیری موجی از تخلفات و اتهامات گریبانش را گرفته بود. بله؛ سحر، دخترک زیبای چند سال قبل، حالا به عروس مردگان، عروس مرده، زامبی و کلاهبرداری در فضای مجازی بدل شده است. سحر تبر زیبا تبدیل به موجودی ترسناک شده است که با بینی کج سربالا، پوست تیره و لب های بسیار درشت هر کسی را شگفت زده کرده و شاید بترساند.

چهره ترسناک زامبی ایران، عروس مردگان یا آنجلینا جولی ایران مرهون عمل های پیاپی زیبایی است. تا جایی که حتی شایع شده بود سحر برای نزدیک کردن چهره اش به چهره آنجلینا جولی ۵۰ عمل زیبایی انجام داده است! اما بعدها مشخص شد این عدد و ارقام صحت ندارد و بخشی از تصاویر منتشر شده از سحر، حاصل کار با فوتوشاپ است. بله. هر روز عکس جدید سحر تبر با دستکاری در فوتوشاپ منتشر می شد تا مخاطب به مخاطب بیافزاید.

سحر تبر اما در مصاحبه ای اعلام کرد که مردم نباید او را قضاوت کنند یا به او فحش بدهند. او گفت مردم نمی دانند دردش چیست. پس فکر کردن، قضاوت کردن و ناسزا گفتن درباره کسی که چیزی از او نمی دانیم کار درستی نیست! بله، اما هرچه هست می دانیم سحر با همین ترفندها مخاطبان زیادی را به دست آورده و پول فراوانی به جیب زده است.

واقعیت این است که ایران به لحاظ جمعیتی هجدهمین کشور پر جمعیت جهان محسوب می شود. اما به لحاظ عضویت در اینستاگرام، ایران جزو ۶ کشور بتر دنیاست که بیشترین عضو را در این شبکه اجتماعی دارند. روشن است که بخش زیادی کسانی که در ایسنتاگرام عضو شده اند، برای یکبار هم که شده تصاویر یا صفحات سحر تبر را دیده اند. از این جهت به سحر تبر غول یا شاخ اینستاگرام هم گفته می شود. شاخ اینستاگرام یعنی کسی که صفحه اش طرفداران و دنبال کننده های زیادی دارد.

عکس ترسناک سحر تبر. عکس عجیب و مشمئز کننده سحر تبر

عکس ترسناک سحر تبر. عکس عجیب و مشمئز کننده سحر تبر

علت دستگیری سحر تبر (فاطمه خ) یا آنجلینا جولی ایرانی (عروس مرده)

سحر تبر مدتی قبل بنا به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شد. اما جرم سحر تبر چیست و چرا دستگیر شده است؟ پاسخ به این سوال قدری عجیب است! چرا که جرم سحر تبر دختر ۲۲ ساله ای که به شاخ اینستاگرام، عروس مرده، عروس مردگان، یا آنجلینا جولی ایرانی معروف شده است یک مورد و دو مورد نیست. بلکه هشت جرم برای سحر تبر و دستگیری اش ذکر شده است. جرائم سحر تبر عبارتند از: ۱. هنجار شکنی ۲. انتشار تصاویر نامشروع ۳. انتشار فیلم های نامشروع ۴. تحصیل مال از طریق نامشروع ۵. توهین به مقدسات ۶. توهین به حجاب اسلامی ۷. ابحاحه گری ۸. ترویج فساد.

حتما بخوانید

واکنش نشریه گاردین به دستگیری سحر تبر!

گفتنی است دادسرای تخصصی ارشاد فرصت همکاری مستقیم با مردم را فراهم آورده است و مردم عزیز کشورمان با مشاهده هر نوع قانون شکنی مفسدانه، می توانند اطلاعات و مستندات لازم را به شماره ۰۹۰۵۴۳۰۹۴۸۴ در پیام رسان های سروش، بله و ایتا ارسال کنند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *