لیونل مسی اولین فوتبالیستی که جایزه لاروس را به دست آورد!

لیونل مسی و لوییس همیلتون برنده جایزه لاروس شدند!

لیونل مسی و لوییس همیلتون، جایزه لاروس امسال (بهترین ورزشکار مرد جهان در سال ) را دریافت کردند و به این ترتیب، برای نخستین بار این جایزه به یک فوتبالیست رسید!

لیونل مسی و لوییس همیلتون مشترکا برنده جایزه لاروس

مجله اینترنتی پارسی گو: جایزه لاروس برای نخستین بار به یک فوتبالیست مرد رسید و لیونل مسی موفق شد به همراه یلوییس همیلتون این جایزه را به دست آورد.

جایزه‌لاروس چیست؟

جایزه لاروس جایزه ای است که طی آن هر ساله بهترین ورزشکار جهان انتخاب می شود. با توجه به درخشش و تعداد مدال دیگر رشته های ورزشی به غیر از فوتبال، تاکنون این جایزه به هیچ فوتبالیستی نرسیده بود!

جایزه بهترین ورزشکار مرد به صورت مشترک به لیونل مسى و لوییس همیلتون رسید.

مسی و همیلتون مشترکا برنده جایزه لاروس شدند

به نوشته فارس، طبق سنت هر ساله مراسم لاروس برای معرفی برترین ورزشکاران سال جهان ورزش برگزار شد و بر این اساس جایزه بهترین ورزشکار مرد به صورت مشترک به لیونل مسى فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا و لوییس همیلتون راننده و قهرمان مسابقات فرمول یک رسید.

نکته مهم در این جایره این بود که برای اولین بار است که جایزه بهترین ورزشکار مرد به یک فوتبالیست مى‌رسد و همچنین برای اولین بار این جایزه به صورت مشترک به دو ورزشکار رسید.

جایزه‌لاروس به یک فوتبالیست مرد برای نخستین بار

گفتنی است این جایزه، یعنی جایزه لاروس تاکنون به هیچ فوتبالیست مردی اهدا نشده و لیونل مسی برای نخستین بار موفق شد این جایزه را به دست آورد. همچنین برای نخستین بار است که این جایزه همزمان به دو نفر اهدا می شود.

پیام مسی به مراسم جایزه لاروس

پیام مسی به مراسم جایزه لاروس

پیام ویژه مسی به مراسم جایزه لاروس

به نوشته ورزش سه لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا و لوئیس همیلتون، راننده شرکت مرسدس بنز امشب به شکل مشترک جایزه‌لاروس که به بهترین ورزشکار هر سال میلادی اهدا می شود را کسب کردند.

این دو فوق ستاره دنیای ورزش در راه کسب این جایزه اسکار وودز، مارک مارکز، رافائل نادال و اریود کیپچونگ را پشت سرگذاشتند. مسی و همیلتون در رأی گیری از بزرگان سابق ورزش که اعضای آکادمی لاروس را تشکیل می دهند، مقام اول را کسب کردند.

لوئیس همیلتون که به شکل حضوری در این مراسم شرکت کرده بود جایزه خود را از سرمربی سابق آرسنال یعنی آرسن ونگر دریافت کرد. این راننده بریتانیایی سال فوق العاده ای را پشت سرگذاشت و موفق شد به ششمین قهرمانی خود در رقابت های فرمول یک دست پیدا کند.

با این وجود فوق ستاره آرژانتینی بارسا یعنی لیونل مسی در این مراسم حضور نداشت. مسی اما در پیامی ویدئویی از عدم حضور در این مراسم عذر خواهی کرد و گفت:” عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم امشب در این مراسم شرکت کنم. من واقعا قصد داشتم که در آنجا باشم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. من می خواهم از لاروس به خاطر این جایزه تشکر کنم. حقیقت این است که این یک جایزه بسیار ویژه است و من افتخار می کنم که برای اولین بار کسی هستم که از یک ورزش تیمی موفق به کسب این جایزه شدم. بسیار از شما متشکرم.”

فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا به اولین بازیکنی تبدیل شد که موفق شده به عنوان یک فوتبالیست جایزه لاروس را از آن خود کند. مسی که در سال ۲۰۱۹ جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و توپ طلا را از آن خود کرده بود، حالا جایزه لاروس را هم به دست آورد تا ویترین افتخاراتش تکمیل شده باشد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *