پاسخ رئیس کل بانک مرکزی به شایعه برداشت رسمی از حساب بانکی مردم!

از حساب بانکی مردم خمس و زکات برداشته می شود؟ + پاسخ همتی

شایعه شده که قرار است از حساب بانکی مردم خمس و زکات برداشته شود. آنهم بدون اجازه صاحبان حساب! رئیس کل بانک مرکزی رسما این شایعات را تکذیب کرده و می گوید ثبات اقتصادی کشور با این شایعات آسیب نمی بیند!

بانک مرکزی

مجله اینترنتی پارسی گو: شایعه کرده اند قرار است بانک مرکزی از حساب بانکی مردم خمس و زکات برداشت کند. آنهم بدون اجازه! اگرچه این ادعا مضحک است، اما برای اینکه مردم از این بابت نگرانی نداشته باشند، رئیس کل بانک مرکزی رسما واکنش نشان داده است. او در اینستاگرامش نوشته: این شایعات نشانه استیصال در برهم زدن اقتصاد کشور است. با ما همراه باشید:

در یادداشتی اینستاگرامی مطرح شد: واکنش همتی به شایعات فضای مجازی/ بانک مرکزی سیاست‌های پولی و ارزی ثبات بخش را پیش خواهد برد

رییس کل بانک مرکزی نسبت به انتشار برخی شایعات در فضای مجازی واکنش نشان داد. به نوشته اقتصادآنلاین، عبدالناصر همتی در یک پست اینستاگرامی نوشت: «رسانه‌ها در مورد مطالب کذبی که کرارا به نقل از اینجانب در فضای مجازی می‌چرخد، سوال می‌کنند، مطالبی نظیر اگر مجبور بشویم، سپرده‌های مردم را بلوکه می‌کنیم، یا، قرار است از سپرده‌های مردم در بانک‌های کشور خمس و زکات برداریم. پاسخ مشترک بنده به این سوالات این بوده که این شایعات نشانگر استیصال آنها و موفقیت تلاش‌های بانک مرکزی در خنثی کردن تلاش عوامل برهم زننده ثبات بازار پول و ارز در اقتصاد کشورمان است. مردم عزیز نیز اطمینان داشته باشند که بانک مرکزی محکم و استوار سیاست‌های پولی و ارزی ثبات‌بخش خود را پیش خواهد برد.»

بانک مرکزی از حساب بانکی مردم خمس و زکات بر می دارد پاسخ رئیس بانک مرکزی

بانک مرکزی از حساب بانکی مردم خمس و زکات بر می دارد پاسخ رئیس بانک مرکزی

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *