وزارت اطلاعات چرا از محمود صادقی شکایت کرد؟

علت شکایت وزارت اطلاعات از محمود صادقی چیست؟

محمود صادقی نماینده تهران در مجلس اطلاعات طبقه بندی شده درباره ترور دانشمندان هسته ای را بیان کرد و علتشکایت وزارت اطلاعات از محمود صادقی به این دلیل است.

شکایت وزارت اطلاعات از محمود صادقی

مجله اینترنتی پارسی گو: محمود‌صادقی نماینده جنجالی مردم تهران با شکایت وزارت‌اطلاعات مواجه شده است. علت شکایت وزارت اطلاعات از محمود صادقی افشای مطالب طبقه بندی شده درباره ترور دانشمندان هسته ای است. وی همچنین به بعضی از مظنونان این پرونده قول هایی خلاف واقع داده است!

وزارت‌اطلاعات از محمود‌صادقی نماینده جنجالی مردم تهران شکایت کرده است. اما علت شکایت وزارت‌اطلاعات از محمود‌صادقی چیست؟ با ما همراه باشید: سخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از شکایت وزارت‌اطلاعات از محمود صادقی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خبر داد. به نوشته تابناک جمالی گفت: وزارت اطلاعات از آقای صادقی شکایتی را مطرح کرده مبنی بر اینکه علیرغم توضیحات وزارت اطلاعات درباره پرونده ترور دانشمندان هسته ای آقای صادقی جلساتی با مظنونان قبلی این پرونده داشته و به آنها قول های خلاف واقع داده است. همچنین محمود‌صادقی برخی از مطالب طبقه بندی شده درباره ترور دانشمندان هسته ای را بیان کرده است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *