زهرا عبدالمحمدی کیست؟ + تصاویر و علت درگذشت

زهرا عبدالمحمدی خبرنگار جوان خبرگزاری فارس صبح امروز درگذشت و جامعه خبری کشور را در اندوه فرو برد. پارسی گو درگذشت خانم زهرا عبدالمحمدی را تسلیت می گوید.

زهرا عبدالمحمدی

مجله اینترنتی پارسی گو: سرکار خانم زهرا عبدالمحمدی خبرنگار توانا و جوان خبرگزاری فارس که به واسطه انجام حرفه ای وظایفش بارها مورد تقدیر قرار گرفته بود، صبح امروز درگذشت و جامعه خبری کشور را اندوهگین کرد. در این مطلب، ضمن تسلیت به خانواده سرکار خانم عبدالمحمدی و نیز به جامعۀ خبری و مردم کشور، نگاهی داریم به زندگی آن مرحومه و سوابق وی. همچنین پیام های تسلیت صادر شده از شخصیت ها و مسئولین مختلف را مرور خواهیم کرد. با ما همراه باشید:

بیوگرافی زهرا عبدالمحمدی خبرنگار فارس

زهرا عبدالمحمدی، متولد سال ۱۳۶۵ بود، بیش از یک دهه در حوزه پارلمانی خبرگزاری فارس فعالیت می‌کرد. عبدالمحمدی دوره آموزش خبرنگاری را نیز در سال ۸۷ در باشگاه خبری توانا طی و پس از اتمام این دوره فعالیت خود را در آغاز کرده بود. وی به پاس فعالیت‌های خود بارها مورد تجلیل مجلس شورای اسلامی، شورای نگهبان، مرکز پژوهش‌های مجلس، کمیسیون‌های تخصصی مجلس، دیوان محاسبات و… قرار گرفته بود.

از او یک فرزند خردسال باقی مانده است. زهرا عبدالمحمدی، خبرنگار خبرگزاری فارس پس از تحمل دوره‌ای بیماری صبح امروز (۲۴ آذر ماه) درگذشت و جامعه خبری کشور را اندوهگین کرد. با درگذشت خانم عبدالمحمدی شخصیت های زیادی که به نحوی با ایشان آشنایی داشتند، یا در پوشش خبری و وظایف کاری این خبرنگار با وی همکاری کرده بودند، پیام تسلیت صادر کردند.

فیلم: یادنامه زهرا عبدالمحمدی خبرنگار خبرگزاری فارس

فیلم زیر یادی از خبرنگار درگذشته، زهرا عبدالمحمدی است که جامعه خبری و رسانه ای کشور را متأثر کرد. با آروزی آرامش ابدی ایشان در جوار حضرت حق این یادنامه را تقدیم می کنیم:

پیام های تسلیت در پی درگذشت زهرا عبدالمحمدی

در پی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس برخی نهادها، ارگان‌ها و نهادها در بیانیه ها و پیام هایی این ضایعه ناگوار را تسلیت گفتند.

علی لاریجانی درگذشت «زهرا عبدالمحمدی» را تسلیت گفت

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است: بسم‌الله الرحمن الرحیم. انالله و اناالیه راجعون. درگذشت خبرنگار متعهد و پرتلاش عرصه رسانه، سرکار خانم زهرا عبدالمحمدی موجب تاسف و تاثر گردید. ایشان در بیشترین ایام کار حرفه ای خویش به عنوان خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با دقت و پشتکار به انعکاس اخبار و رویدادهای مجلس شورای اسلامی اهتمام داشتند. اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه رسانه‌ای کشور، خبرنگاران مجلس، خانواده محترم و دیگر بستگان ایشان، از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان شکیبایی و آرامش طلب می‌کنم.

سخنگوی دولت درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفت

علی ربیعی سخنگوی دولت طی پیامی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی،که ده سال در راه اطلاع‌رسانی خدمت کرد،امروز به دیدارخالق شتافت‌ آخرین بار که در بیمارستان به ملاقاتش رفتم، به علت پیشرفت بیماری نمی‌توانست دنیارا ببیند اما در چهره اش‌ حالتی بود که انگار بدون نیاز به چشم، دنیا را از دریچه دریافت درونی‌اش می‌نگریست. در این سرزمین همه آنهاکه باقلم کار می‌کنند دریک ویژگی خاص مشترک هستند؛ در عین زندگی سخت به شکوفایی می‌رسند ومصداق این سخن،زنده یاد زهرا عبدالمحمدی است که درعین زندگی ساده وکوچکش به خودباوری و شکوفایی رسیده بود‌ این مصیبت را به همه اهل قلم،خانواده وخصوصا فرزند خردسالش تسلیت می‌گویم.

کدخدایی درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفت

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در اطلاعیه‌ای درگذشت خانم زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پرتلاش حوزه شورای نگهبان و پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت.

پیام های تسلیت به مناسبت درگذشت زهرا عبدالمحمدی

پیام های تسلیت به مناسبت درگذشت زهرا عبدالمحمدی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فقدان خبرنگار فارس را تسلیت گفت

متن پیام تسلیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خطاب به مدیران و خبرنگاران خبرگزاری فارس به شرح ذیل است: خبر اندوهگین درگذشت خبرنگار پرتوان، کوشا و انقلابی آن خبرگزاری وزین، سرکار خانم «زهرا‌‌عبدالمحمدی» تأثر و تألم شدید همه ما را در پی‌داشت. لازم می داند از سوی همکاران در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و خادمان امر برگزاری مراسم و مناسبت‌های ایام‌الله انقلاب اسلامی، این ضایعه تلخ و دردناک را خدمت مدیران محترم و خبرنگاران سخت‌کوش آن رسانۀ انقلابی و متعهد، به ویژه به خانوادۀ محترم و داغدار ایشان تسلیت و تعزیت عرض کرده و از درگاه خداوند قادر متعال برای آن مرحومۀ مغفوره، غفران واسعه الهی و علو درجات و برای سایر بازماندگان و داغدارانش ، صبر جمیل و اجر جزیل مسألت ‌نمایم. ما را در غم خود شریک بدانید.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفت

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس جمهور در پیامی درگذشت زهرا عبدالمحمدی، خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: درگذشت خبرنگار و گزارشگر متعهد، مومنه و سخت‌کوش ،مرحومه خانم زهرا عبدالمحمدی موجب تاثر فراوان شد. آن مرحومه طی سالهای فعالیت در رسانه ؛ شرافت قلم و حرمت حرفه خبرنگاری را به شایستگی پاس داشت و پس از ماه‌ها تحمل رنج بیماری،‌ دعوت حق را لبیک گفت و به دیدار معبود خود شتافت. اینجانب این ضایعه را به اصحاب رسانه و بویژه خانواده محترم‌ آن مرحومه تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند سبحان جل و علا،‌ برای آن فقیده ی سعیده،‌ علو درجات، ‌رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت دارم.

دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفت

دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت با صدور پیامی، درگذشت زهرا عبدالمحمدی، خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت.

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفت

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پیامی درگذشت مرحومه زهرا عبدالمحمدی، خبرنگار پارلمانی این خبرگزاری را تسلیت گفت. در پیام روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: درگذشت خبرنگار ساعی و شاخص آن خبرگزاری سرکار خانم «زهرا عبدالمحمدی» را به جامعه خبری و انقلابی خبرگزاری فارس و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می نماییم. از خداوند منان برای روح آن همکار پرکشیده که بیش از یک دهه اخبار مجلس شورای اسلامی را با صداقت و صحت پوشش می داد، علو درجات و برای خانواده ی ایشان صبر و اجر خوستاریم.

پیام تسلیت جامعه اسلامی مهندسین

متن پیام جامعه اسلامی مهندسین به شرح ذیل است: درگذشت بانو زهرا عبدالمحمدی که از خبرنگاران پرتلاش و متعهد خبرگزاری فارس بوده اند را به جنابعالی، همکاران گرامی و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و برای خانواده محترمشان صبر و اجر جزیل مسئلت دارم.

رئیس کمیسیون عمران مجلس درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفت

محمدرضا رضایی کوچی در پیامی درگذشت مرحومه زهرا عبدالمحمدی، خبرنگار پارلمانی این خبرگزاری را تسلیت گفت.

تسلیت عضو هیات رئیسه مجلس در پی درگذشت خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس

امیرآبادی فراهانی عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۴ آذر) درگذشت خانم عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت.

سازمان بسیج دانشجویی کشور درگذشت خبرنگار فارس را تسلیت گفت

سازمان بسیج دانشجویی کشور طی پیامی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی کشور طی پیامی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است: درگذشت خانم زهرا عبدالمحمدی خبرنگار انقلابی، پرتلاش و حرفه‌ای خبرگزاری فارس را به خانواده محترم آن مرحومه، همکاران ایشان و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت می گوییم. مسلما خدمات وی در راستای اعتلای انقلاب اسلامی و دغدغه‌های این خبرنگار پرتلاش برای حل مشکلات کشور و مردم‌ الصالحاتی برای ایشان به شمار خواهد آمد.

انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان درگذشت خبرنگار فارس را تسلیت گفت

انجمن روزنامه نگاران مسلمان با صدور پیامی درگذشت زهرا عبدالمحمدی عضو انجمن روزنامه نگاران مسلمان و خبرنگار پرتلاش خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. متن پیام به شرح ذیل است: درگذشت خانم زهرا عبدالمحمدی خبرنگار انقلابی، متعهد، پرتلاش، با اخلاق و حرفه ای خبرگزاری فارس و عضو انجمن روزنامه نگاران مسلمان را به خانواده محترم آن مرحومه و جامعه رسانه ای کشور تسلیت می گوییم. بی‌شک خدمات وی که از مجاهدان عرصه قلم و حوزه اطّلاع‌رسانی بود، باقیات‌ الصالحاتی برای ایشان به شمار خواهد آمد.

حزب اراده ملت درگذشت خبرنگار فارس را تسلیت گفت

حزب اراده ملت با صدور پیامی، درگذشت زهرا عبدالمحمدی، خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: خبر درگذشت ناگهانی خبرنگار پرتلاش خبرگزاری فارس سرکار خانم زهرا عبدالمحمدی مایه تاسف و اندوه فراوان شد. بی شک رشد، توسعه و اعتلای کشور بدون حضور خبرنگاران در هیچ کشوری امکان‌پذیر نیست. خبرنگاران وظیفه آگاه سازی مردم که برگرفته از شغل انبیاست را با همه عشق و علاقه و تمام سختی هایش به دوش می کشند. روابط عمومی و اطلاع رسانی حزب اراده ملت درگذشت این تلاشگر عرصه خبر را به خانواده محترم ایشان و همکارانش در خبرگزاری فارس تسلیت گفته و از خداوند متعال‌ برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان علی الخصوص فرزند خردسالش صبر جمیل و اجر جزیل مسالت می‌ نماید.

زهرا عبدالمحمدی خبرنگار خبرگزاری فارس درگذشت

زهرا عبدالمحمدی خبرنگار خبرگزاری فارس درگذشت

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج رسانه در پی درگذشت خبرنگار خبرگزاری فارس

مسعود بصیری رئیس سازمان بسیج رسانه با صدور پیامی درگذشت خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. متن پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج رسانه به این شرح است:‌ خبر درگذشت سرکار خانم عبدالمحمدی موجب تألم و تأثر خانواده بزرگ رسانه شد، بدینوسیله این واقعه غم‌انگیز را به خانواده ایشان و همچنین همکارانشان در خبرگزاری فارس تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات و مغفرت الهی را مسئلت می‌نمایم.

مشاور فرمانده کل سپاه درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفت

حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران و مدیرعامل اسبق خبرگزاری فارس در پی درگذشت خانم زهرا عبدالمحمدی خبرنگار خبرگزاری فارس پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است: انّا لله و انّا الیه راجعون. درگذشت سرکار خانم زهرا عبدالمحمدی بسیار اندوهناک و تاثرانگیز بود. اینجانب افتخار داشتم که در زمان مسئولیت خبرگزاری فارس، باشگاه خبرنگاران توانا را به همت نیروهای این خبرگزاری تاسیس کنم و خانم عبدالمحمدی جزو اولین نیروهای متدین و مومنه‌ای بود که در این باشگاه حضور یافت و پله‌های ترقی را به واسطه‌ی انگیزه، تعهد، تخصص، استعداد و پشتکار مثال‌زدنی‌اش روز به روز طی کرد و به یکی از بهترین خبرنگاران خبرگزاری فارس و جامعه‌ رسانه‌ای کشور تبدیل شد. بدون شک از دست دادن خانم عبدالمحمدی که به واسطه‌ی روحیات کم‌نظیرش مایه فخر خبرگزاری فارس و جمیع رسانه‌ای‌های انقلابی بود، ضایعه‌ای دردناک برای همه‌ی ماست. اینجانب وفات این مرحومه‌ی شریفه‌ی انقلابی را به جامعه رسانه‌ای کشور و بویژه به خانواده‌ و همسر مجاهد ایشان که در تمام مدت بیماری آن مرحومه بزرگوارانه و ایثارگرانه از وی مراقبت کردند تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای خانم عبدالمحمدی رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و دوستانش صبر جمیل مسئلت دارم. حمیدرضا مقدم‌فر

رییس مرکز پژوهش های مجلس درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفت

کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت خانم زهرا عبدالمحمدی خبرنگار حوزه مجلس خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. متن پیام رییس مرکز پژوهش‌های مجلس به شرح زیر است: انالله و انا الیه راجعون. فقدان تاسف برانگیز مرحومه مغفوره سرکار خانم زهرا عبدالمحمدی خبرنگار متعهد، پرتلاش و باسابقه عرصه خبر و اطلاع‌رسانی به ویژه در حوزه پارلمانی موجب اندوه و تالم فراوان گردید. ایشان همواره در مسیر رسالت خبری و عملکرد رسانه‌ای خویش با ممارست و همت مضاعف نقشی موثر در انعکاس و انتشار اخبار مرتبط با مجلس شورای اسلامی و مرکز پژوهش‌ها برعهده داشتند که بی‌تردید همواره به یادگار خواهد ماند. اینجانب درگذشت این بانوی مومنه را به جامعه خبرنگاری و رسانه‌ای کشور، ‌همکاران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌نمایم و از درگاه ایزدمنان برای آن مرحومه، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان ایشان، صبری عظیم و اجری جزیل، مسئلت دارم.

حجت نظری درگذشت زهرا عبدالمحمدی را تسلیت گفت

حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران در پیامی درگذشت زهرا عبدالمحمدی خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: ظهر روز یکشنبه با شنیدن خبر درگذشت خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سرکار خانم زهرا عبدالمحمدی همزمان شد. خبری که جز ناراحتی و اندوه ره‌آوردی نداشت. مرحوم عبدالمحمدی که در سال‌های اخیر، مبارزه‌ای امیدوارانه با بیماری سرطان داشت متاسفانه از میان ما رفت تا از این به بعد، یاد و خاطراتش با دوستان، خانواده و همکارانش زندگی کند. درگذشت این خبرنگار جوان را به خانواده‌ او، همکارانش در خبرگزاری فارس و جامعه خبری کشور تسلیت می‌گویم و امیدوارم روحش در آرامش و خانواده‌اش در سلامت باشد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *