زندگی نامه شایان مرادی نسب + عکس

شایان مرادی نسب گزارشگر جوان و شایسته صدا و سیما + تصاویر

با درخشش شایان مرادی نسب حالا نوبت به گزارشگران جوان رسیده است. شایان مرادی نسب یکی از جوانان شایسته ای است که برای گزارش فوتبال جذب صدا و سیما شده است.

زندگی نامه شایان مرادی نسب بیوگرافی شایان مرادی نسب تصاویر شایان مرادی نسب

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از مشکلاتی که برای عادل پیش آمد و نیز با خروج مزدک از کشور، حالا نوبت به گزارشگران جوان رسیده است. شایان مرادی نسب یکی از جوانان شایسته ای است که برای گزارش فوتبال جذب صدا و سیما شده است. با ما همراه باشید:

شایان مرادی نسب کیست؟

شایان مرادی نسب از گزارشگران جوان صدا و سیماست که به تازگی از کرج به تهران آمده و بازی های مختلف را گزارش می کند. شایان در مسابقه آقای گزارشگر هم در سال ۱۳۹۶ استعداد خود را نشان داد و در آن مسابقه نیز به خوبی درخشید. وی متولد دهه ۷۰ از شهر کرج است. شایان مرادی نسب با کسب ۵۶ امتیاز توانست مقام نخست مسابقه آقای گزارشگری را به دست آورد و در نهایت صدا و سیما او را جذب کرد تا برای گزارش مسابقات داخلی و خارجی از وی استفاده شود.

گفتنی است برنامه آقای گزارشگر در ایام نوروز ۹۶ پخش می شد و حاج رضایی و مزدک میرزایی (قبل از خروجش از کشور) کارشناس و داوران آن مسابقه بودند و محمد رضا احمدی گزارشگر توانای کشورمان نیز در آن برنامه حضور داشت.

شایان مرادی نسب گزارشگر جوان و خوش آتیه صدا و سیما

شایان مرادی نسب گزارشگر جوان و خوش آتیه صدا و سیما

اولین گزارش رسمی شایان مرادی نسب در تلوزیون

اولین گزارش رسمی شایان مرادی نسب بین تیم های گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران انجام شد. او با یک گزارش منطقی و البته جذاب توانست توجه مخاطب تلوزیون را به خود جلب کند و رضایت آنان را به دست آورد. همچنین نظرات مردمی در صفحه شخصی این بازیگر نیز نشان از رضایت از کار این گزارشگر جوان و خوش آتیه کشورمان دارد.

به نظر می رسد با حاشیه هایی که عادل فردوسی پور ایجاد کرده بود و نیز با خروج مزدک میرزایی از کشور و پیوست به شبکه های ماهواره ای، سیاست صدا و سیما جذب و بکارگیری نیروهای جوان و خوش استعداد گزارشگری است.

شایان مرادی نسب خوش تیپ و جوان

شایان مرادی نسب خوش تیپ و جوان

پیچ اینستاگرام رسمی شایان مرادی نسب

یکی از دلایلی که بعضی از مخاطبان جذب شایان مرادی نسب شده اند، اولا جوانی این گزارشگر و در ثانی خوش تیپی منحصر به فرد اوست. از اینرو صفحات متعددی در اینستاگرام به نام شایان مرادی نسب ایجاد شده است و مشخص نیست کدام یک از آنها به صورت رسمی صفحه وی محسوب می شود. مطمئنا طی روزهای آتی از این گزارشگر جوان کشورمان بیشتر خواهیم شنید.

جایگزین عادل و مزد جوانانی مانند شایان

عادل فردوسی پور که همیشه شعار فوتبال برای فوتبال را می داد، این اواخر پایش را به حیطه سیاست نیز باز کرده بود و در برنامه نود، که علی القاعده برنامه ای ورزشی است، پای سید حسن خمینی، محمد جواد ظریف و… را نیز باز کرده بود. درگیری او با مدیر شبکه سه باعث عادل که در واقع به قطبی در صدا و سیما تبدیل شده بود که برنامه اش جزیره ای بود و در راستای سیاست های سازمان قرار نداشت، حداقل برای مدتی محدود قطع بشود. این امر سبب شد تا محمد حسین میثاقی، مجری توانا و جوان کشورمان بیشتر دیده شود و برنامه شب های فوتبالی را اجرا کند.

پس از خروج مزدک میرزایی با دریایی از آرشیو صدا و سیما و پیوستنش به شبکه های خاص ماهواره ای، حالا جای خالی یک گزارش جوان و خوش استعداد در صدا و سیما کم بود. با ورود شایان مرادی نسب می توان گفت جای خالی عادل با میثاقی و جای خالی مزدک با شایان پر خواهد شد.

وقتی شایان مرادی نسب منتقدان صدا و سیما را عصبی می کند

وقتی شایان مرادی نسب منتقدان صدا و سیما را عصبی می کند

رابطه محمد حسین میثاقی و شایان مرادی نسب

پس از روی کار آمدن گزارشگری جوان و خوش آتیه، که در اولین گزارش رسمی توانست رضایت مخاطب را به دست آورد، سایت های خاص سیاسی که همیشه علیه صدا و سیما حاشیه سازی می کنند تا بیشتر دیده شوند، سعی کردند حضور شایان را نتیجه رابطه او با میثاقی جلوه دهند! (ر.ک: به سایت آفتاب نیوز و پندار آنلاین. سایت های حامی دولت تدبیر و منتقد صدا و سیما!) اما مدرک این رسانه ها چیست؟ خیلی عجیب است، اما این سایت ها تصور می کنند چون میثاقی و شایان مرادی نسب هر دو کرجی هستند، پس میثاقی شایان را به صدا و سیما آورده است! بله. منطق این رسانه ها در همین حد است.

بخوانید: «پرسشی که حالا درباره حضور ناگهانی او در تلویزیون و گزارش یک بازی مهم از لیگ برتر فوتبال ایران ایجاد شده این است که او چطور برای این حضور انتخاب شده است. یک خبرنگار ورزشی که می‌خواهد به نامش اشاره‌ای نکنیم به ایران‌آرت می‌گوید که محمدحسین میثاقی او را به شبکه سه آورده است. میثاقی، از زمان ممنوع‌الکارشدن عادل فردوسی‌پور در شبکه سه سیما، به عنوان گزینه‌ای که سازمان صداوسیما می‌خواهد به عنوان آلترناتیو مجری برنامه نود رویش حساب کند معرفی شده است. از همین رو، بسیاری از هواداران فردوسی‌پور نیز او را که محصول برنامه نود است، شماتت می‌کنند که چرا جای استاد نشسته است. یکی از دنبال‌کننده‌های شایان مرادی‌نسب در اینستاگرام معتقد است چون میثاقی بچه کرج است و مرادی‌نسب هم کرجی محسوب می‌شود، پس میثاقی او را برای گزارش در برنامه خودش یعنی «فوتبال برتر» انتخاب کرده است!» این رسانه های خاص البته حرف را به نقل از این و آن درج می کنند تا بعدا بتوانند به راحتی از مسئولیت آن شانه خالی کنند!

شایان مرادی نسب با طعم باران پاییزی

شایان مرادی نسب با طعم باران پاییزی

گزارش خوب و توانایی شایان مرادی نسب

به نظر می رسد گزارش منطقی، جذاب و شمرده شایان مرادی‌نسب توانسته است منتقدان رسانه ملی را حسابی عصبانی کند و در حالی که مردم (چه در نظرات پیچ های مختلف و چه در نظر سنجی برنامه) از عملکرد شایان مرادی نسب رضایت داشته اند، این رسانه های خاص تلاش کردند تا بگویند شایان یک گزارشگر معمولی، پر غلط و نهایتا مقلد است. اما واقعیت چیست؟ واقعیت این است که مردم از گزارش شایان لذت بردند و نظرات مردمی، در صفحات و پیج های مختلف و نیز در نظرسنجی برنامه صدا و سیما منعکس شد. پس این رسانه ها از کدام عملکرد سخن می گویند؟ باید گفت اینها از ظهور و بروز یک گزارشگر جوان و خوش آتیه می ترسند و سعی دارند صدا و سیما را دست خالی نشان دهند.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *