آیا رفع فیلتر تلگرام سورپرایز وزیر ارتباطات است؟

چرا تلگرام در رایتل فیلتر نیست؟

طبق اخبار منتشر شده در بعضی از رسانه های داخلی، در روزهای اخیر تلگرام در رایتل فیلتر نیست. اما چرا تلگرام در رایتل فیلتر نیست؟

تلگرام فیلتر تلگرام رفع فیلتر تلگرام

مجله اینترنتی پارسی گو: طبق اخبار منتشر شده در بعضی از رسانه های داخلی، در روزهای اخیر تلگرام در رایتل فیلتر نیست. اما چرا تلگرام در رایتل فیلتر نیست؟ با ما همراه باشید:

ضد و نقیض از رفع فیلتر تلگرام و رفع فیلتر تلگرام در رایتل

یکی از کانال های سیاسی در ایتا نوشت:

  • تلگرام در رایتل بدون فیلتر در دسترس است!
  • امکان استفاده از تلگرام بدون فیلترشکن بر روی اینترنت اپراتور رایتل برای برخی کاربران آغاز شده است.
  • یک منبع آگاه به کانال خبد گفت که این اتفاق ناشی از یک باگ در سیستم این اپراتور است.
  • برخی کاربران رایتلی این کانال هم بدون فیلترشکن به تلگرام دسترسی دارند!

چرا تلگرام در رایتل فیلتر نیست؟

به گزارش پارسی گو، سایت ها تلاش کرده اند تا با پوشش خبر فیلتر نبودن تلگرام در رایتل، به نوعی این ماجرا را به وجود باگی در این سرویس اپراتور نسبت دهند. از جمله برترینها می نویسد: امکان استفاده از تلگرام بدون فیلترشکن بر روی اینترنت اپراتور رایتل شایعه آغاز رفع فیلتر تلگرام را قوت بخشید.

با این حال یک منبع آگاه گفت که این اتفاق ناشی از یک باگ در سیستم این اپراتور است. براساس اخبار دریافتی، فعلا تصمیمی درباره رفع فیلتر تلگرام گرفته نشده است. پیش از این برخی منابع پیش‌بینی کرده بودند که ممکن است سورپرایز وزیر ارتباطات، رفع فیلتر تلگرام باشد.

رفع فیلتر تلگرام سورپرایز وزیر ارتباطات

رفع فیلتر تلگرام سورپرایز وزیر ارتباطات

سورپرایز وزیر ارتباطات رفع فیلتر تلگرام است؟

طبق آنچه خبرفوری نوشته است، وزیر ارتباطات مدتی قبل از داشتن سورپرایز برای مردم خبر داد و عده ای گمانه زنی کرده اند که این ماجرا به رفع فیلتر تلگرام باز می گردد. خبری که با توجه به وضعیت تلگرام و شرایط کشور، کاملا بعید به نظر می رسد. از سویی محیط تلگرام در مقابل اینستاگرام و توئیتر یک محیط کاملا بسته و غیرنخبگانی است و از سوی دیگر، با توجه به وضعیت تلگرام، نشر هر خبر دروغ و کذبی در آن ممکن است.

همچنین نشر و بازنشر این خبر در رسانه ها به نوعی می تواند تبلیغ غیر مستقیم رایتل نیز باشد که با هدفی خاص از سوی یک رسانه مشخص آغاز شده است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

یک دیدگاه در “چرا تلگرام در رایتل فیلتر نیست؟

  1. لعنت بر دیکتاتور

    عزیزان دست وردارید تو رو خدا با این فیلتر بازیتون یعنی بقیه مردم اینقد نفهمند که چندنفر نفهمتر بشون بگن چی خوبه چی بد ازاد مرد باشید خداوند بلند مرتبه به شما این امتیاز را داده واسه بقیه تصمیم بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *