استراماچونی در ایتالیا به کارش ادامه خواهد داد!

استراماچونی به اودینزه پیوست؟

استراماچونی به اودینزه پیوست؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از هواداران استقلال را به خود مشغول کرده است. خبر پیوستن استراماچونی به اودینزه امروز منتشر شد.

استراماچونی به اودینزه

مجله اینترنتی پارسی گو: استراماچونی به اودینزه پیوست؟ این سوالی است که ذهن بسیاری از هواداران استقلال را به خود مشغول کرده است. خبر پیوستن استراماچونی به اودینزه صبح امروز منتشر شد. با ما همراه باشید:

به گزارش پارسی گو خبرگزاری دانشجو تیتر زد فوری: باشگاه بعدی استراماچونی مشخص شد/ سرمربی استقلال قرار است به یکی از تیم‌های حاضر در سری آ. برود!

خبرگزاری دانشجو به نقل از messaggero نوشت: آندره آ. استراماچونی سرمربی تیم استقلال تهران که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش تهران را به مقصد ایتالیا ترک کرد، قرار است به زودی در سری آ. شاغل شود.

استراماچونی در آستانه جانشینی والتر زنگا سرمربی تیم اودینزه بوده و به زودی روی نیمکت این تیم می‌نشیند. تا به اینجای رقابت‌های سری آ. اودینزه انتظارات را کاملا برآورده نکرده و همین اتفاق باعث شده است تا استراماچونی جدی‌ترین گزینه جانشینی زنگا در این تیم باشد.

این در حالی است که باشگاه استقلال تهران همچنان استراماچونی سرمربی تیم خود تلقی می‌کند و دیروز هم بدون حضور استراماچونی، در دیدار مقابل پیکان تهران، با نتیجه دو بر دو متوقف شد و دو امتیاز حساس این بازی را از دست داد!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *