پول به حساب استراماچونی واریز شد و وی امروز به ایران می آید!

استراماچونی امروز به ایران می آید + جزئیات

مسئولان باشگاه استقلال به کمک وزارت ورزش پول سرمربی ایتالیایی استقلال را پرداخت کرده اند و استراماچونی امروز به ایران می آید و ساعت پروازش ۱۵:۳۰ است.

استراماچونی امروز به ایران می آید

مجله اینترنتی پارسی گو: ظاهرا مشکل پرداخت قرارداد آندره آ استراماچونی سرمربی استقلال حل شده است و خبرها حکایت از این دارد که استراماچونی امروز به ایران می آید و در بازی بعدی استقلال حضور می یابد.

استراماچونی به ماشین رسید: سرمربی تیم فوتبال استقلال فردا عصر به تهران باز می‌گردد.

به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، استراماچونی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال استقلال امروز صبح پس از وصل طلب خود راهی تهران می‌شود. بلیط پرواز استراماچونی به ایران برای ساعت ۱۵:۳۰ امروز تهیه شده و این مربی پس از تایید واریز پول به حسابش به استقلال باز می‌گردد. سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین روز سه شنبه شاگردانش حضور خواهد داشت و در بازی تیمش برابر ماشین سازی روی نمیکت می‌نشیند.

واریز پول به حساب استراماچونی تایید شد

سایت ایتالیایی از پرداخت طلب استراماچونی از سوی استقلالی‌ها خبر داده است. به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، مدیران باشگاه استقلال در حالی از واریز ۱۶۰ هزار یورو به حساب استراماچونی خبر دادند که مرد ایتالیایی این موضوع را تا زمان دریافت نکردن طلب خود از حساب در ایتالیا باور نمی کند.

به هر ترتیب ‏کالچو مرکاتو نشریه ایتالیایی در مطلبی جدید اعلام کرده استقلال پول استراماچونی را واریز کرده و این نشریه به پرداخت پول استراماچونی از سوی باشگاه استقلال پرداخته است. این رسانه ایتالیایی در آخرین وضعیت استراماچونی برای بازگشت به تهران نوشت: مقامات ایرانی اعلام کرده اند که این دستمزد را به استراماچونی پرداخت کرده‌اند.

اسماعیل خلیل زاده سرپرست باشگاه استقلال گفت: آنچه را که استراماچونی از ما خواسته بود (۱۶۰ هزار یورو) به کنسولگری ایران در ترکیه برای انتقال به سفارت ایران در ایتالیا پرداخت کردیم و به نظرم این پول روز دوشنبه در حساب استراماچونی خواهد بود. مدیران استقلال تا ۲۴ ساعت دیگر منتظر وصول پول استراماچونی و بازگشت این مربی به تهران هستند.

استراماچونی: امیدوارم دوباره مربی استقلال شوم

سرمربی مستعفی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مربی این تیم با هواداران فوق‌العاده اش باشم که به خاطر من به خیابان‌ها آمدند. به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان، آندره آ استراماچونی سرمربی مستعفی تیم فوتبال استقلال تهران در گفت‌وگویی با کوریردلوسرا درباره آخرین وضعیت حضورش در ایران صحبت هایی را مطرح کرده و ابراز امیدواری داشته تا دوباره هدایت آبی پوشان را عهده دار شود.

استراماچونی درباره اینکه هواداران به خاطر او مقابل باشگاه استقلال تجمع کردند گفت: من حتی در خواب و خیال هیجان‌انگیزم چنین چیزی را باور نداشتم. وقتی پیشنهاد استقلال به دستم رسید، ابتدا فکر کردم ایران کجاست. امیدوارم مربی این تیم با هواداران فوق‌العاده اش باشم.

او درباره اینکه چگونه پیشنهاد استقال از ایران را پذیرفته بیان کرد: ریا کار نیستم و واقعیت این است که تصمیمم را زمانی گرفتم که متوجه شدم در ایتالیا دیگر برایم جایی نیست. این پیشنهاد را به همسرم گفتم. او همیشه کارهای مرا زیر نظر دارد. همیشه از همسرم تشکر می کنم، به او گفتم حجاب به او می آید.

استراماچونی درباره حواشی اخیر رخ داده برای او در استقلال گفت: متاسفانه یکسری پرداخت‌های نامنظم وجود داشت. من از تاخیر در پرداخت حرف نمی‌زنم، بلکه درباره شکل پرداخت حرف دارم. این مساله از ابتدا برای مدیریت باشگاه مشخص بود و مسلم است مشکلاتی وجود داشت و از این جهت امکان ادامه کار را فراهم نمی‌کرد.

به این ترتیب با پرداخت طلب آندره آ استراماچونی به وی، اگر اعلام وصول این پول انجام گیرد، استراماچونی امروز به ایران می آید و پرواز وی ساعت ۱۵:۳۰ خواهد بود.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *