حرکت پیمان ماهری پور در مسابقات قویترین مردان جهان + فیلم

فیلم: درخشش پیمان ماهری پور در مسابقات قویترین مردان جهان!

پیمان ماهری پور یکی از قویترین مردان ایرانی است که در مسابقات جهانی درخشیده است. درخشش پیمان ماهری پور در مسابقات قویترین مردان جهان را مشاهده بفرمایید.

پیمان ماهری پور

مجله اینترنتی پارسی گو: پیمان ماهری پور یکی از قویترین مردان ایرانی است که در مسابقات مختلف جهانی درخشیده است. فیلم درخشش پیمان ماهری پور در مسابقات قویترین مردان جهان را مشاهده بفرمایید:

فیلم درخشش پیمان ماهری پور در مسابقات جهانی

گفتنی است پیمان ماهری‌پور هیر زادهٔ ۱۳ مهر ۱۳۶۶ در اردبیل پاورلیفتینگ‌کار ایرانی است. ماهری‌پور پس از سلطان بطحایی در سال ۲۰۰۵ و رضا قرایی در سال ۲۰۰۶، سومین ورزشکار قدرتی ایران است که توانسته است به رقابتهای قوی‌ترین مردان جهان در سال ۲۰۱۷ راه پیدا کند. وی تاکنون سه بار قهرمان مسابقات کشوری قوی‌ترین مردان ایران شده است.

پیمان ماهری پور در رقابتهای قوی‌ترین مردان جهان در سال ۲۰۱۷ در پنجمین گروه مقدماتی این رقابتها با زیدرنیوس زاویکاس (قهرمان ۴ دوره جهان)، نیک بست، تری هلندز، جری پریتچت و دنیس زاگریس قرار گرفت. وی در رقابتی سخت با قرار گرفتن در جایگاه سوم گروه؛ نتوانست جزو ۲ صعود کننده به فینال مسابقات قرار گیرد و با مقام چهاردهمی جهان به کار خود پایان داد.

وی همچنین به مسابقات قوی‌ترین مردان جهان در سال ۲۰۱۸ دعوت شد و حضور پیدا کرد و خوش درخشید و رکورد تریلی کشی جهان را شکست و در حمل چمدان رکورد خوبی ثبت نمود اما متاسفانه آسیب دید و از ادامه مسابقه جا ماند. وی که از آمادگی خیلی خوبی برخوردار بود ، در سال ۲۰۱۹ نیز به این مسابقات دعوت شد ولی به دلیل مشکلات سیاسی و ممنوعیت صدور ویزا آمریکا از حضور در مسابقات بازماند. پیمان رکورد دار ددلیفت فدراسیونی ایران و جهان است. و در ددلیفت قدرتی (قویترین مردان) جزء ۵ لیفتر برتر جهان است که به زودی رکورد جهان را خواهد شکست . پیمان درحال حاضر برای بزرگ ترین مسابقات پاورلیفتینگ آماده میشود تا رکورد جهان را از آن خود کند. (ویکی پدیا)

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *