چه کسی پول ویلموتس را پرداخت کرد؟

نقش اسحاق جهانگیری در پرداخت پول ویلموتس چیست؟

چه کسی پول ویلموتس را پرداخت کرد؟ به نظر می رسد به غیر از تلاش های وزارت ورزش و جوانان، اسحاق جهانگیری نیز در پرداخت پول ویلموتس موثر بوده است.

نقش اسحاق جهانگیری در پرداخت پول ویلموتس

مجله اینترنتی پارسی گو: چه کسی پول ویلموتس را پرداخت کرد؟ به نظر می رسد به غیر از تلاش های وزارت ورزش و جوانان، اسحاق جهانگیری نیز در پرداخت پول ویلموتس موثر بوده است. مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی به دلیل اینکه پولی از فدراسیون فوتبال ایران نگرفته، برای بازی به عراق که روز پنجشنبه در امان پایتخت اردن برگزار می‌شود هنوز به ایران نیامده است.

به نوشته خبرگزاری دانشجو، مسوولان فدراسیون فوتبال در روزهای گذشته خبر از آمدن ویلموتس در روزهای آینده داده بودند. مازیار ناظمی مدیر روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان امروز در فضای مجازی اعلام کرد که پول ویلموتس را با پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان این وزارتخانه پرداخت کرده و مشکل مالی فدراسیون فوتبال برای پرداخت حقوق سرمربی بلژیکی تیم ملی حل شده است.

ناظمی در حالی این حرف‌ها را زده است که در روزهای گذشته فدراسیون فوتبال اعلام کرده بود پول قرارداد ویلموتس را پرداخت کرده‌اند. ناظمی در توئیت خود در این باره طعنه‌ای هم به فدراسیون فوتبال زد. همچنین خبر دیگری در این باره منتشر شد که اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور در پرداخت دستمزد ویلموتس نقش داشته است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *