ماجرای عکس های جنجالی وریا غفوری در آستانه دیدار حساس استقلال در تبریز!

ماجرای عکس های جنجالی وریا غفوری چیست؟

در آستانه دیدار حساس استقلال در تبریز ماجرای عکس های جنجالی وریا غفوری حسابی جنجال ساز شده و باشگاه استقلال نیز به این ماجرا واکنش نشان داده است.

عکس های جنجالی وریا غفوری کاپیتان استقلال

مجله اینترنتی پارسی گو: این روزها و در آستانه دیدار حساس جمعه استقلال در تبریز ماجرای عکس های جنجالی وریا غفوری حسابی جنجال ساز شده و باشگاه استقلال نیز به این ماجرا واکنش رسمی نشان داده است. باید دید با گذشت زمان، ماجرای این عکس ها چه خواهد شد.

ورود پلیس فتا به عکس های جنجالی از وریا غفوری

باشگاه استقلال اعلام کرد که موضوع انتشار عکس های جنجالی از وریا غفوری را پیگیری می کند. به این ترتیب و با پیگیری باشگاه استقلال، پای پلیس فتا نیز به ماجرای انتشار عکس های جنجالی وریا غفوری در فضای مجازی باز خواهد شد.

استقلال پای پلیس فتا را به ماجرای وریا غفوری باز می کند

باشگاه استقلال درخصوص انتشار برخی تصاویر منتسب به وریا غفوری در شبکه‌های اجتماعی، بیانیه‌ای را منتشر کرد. باشگاه استقلال در کانال رسمی خود با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: «متاسفانه عده‌ای در شبکه‌های اجتماعی با انتشار اخبار و تصاویر جعلی و نسبت دادن آن به وریا غفوری کاپیتان تیم استقلال در تلاش هستند تا بازی بزرگ روز جمعه در تبریز را تحت تاثیر مسائل غیرورزشی قرار دهند. باشگاه استقلال ضمن تکذیب تمامی این اظهارات و تصاویر به اطلاع می‌رساند که از طریق پلیس فتا و نهادهای نظارتی علیه این پلشتی‌ها اقدام خواهد کرد. همچنین از مسئولان برگزاری این مسابقه، هیئت فوتبال استان آذربایجان‌ شرقی، باشگاه میزبان، سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و سایر نهادها و سازمان‌های مسئول انتظار می‌رود که نسبت به این شیطنت‌ها و شناسایی عوامل، اقدام لازم و فوری را انجام دهند.»

عکس ها و حرکات جنجالی وریا غفوری کاپیتان استقلال

وریا غفوری کاپیتان جنجالی این روزهای استقلال، عکس ها و حرکات جنجالی زیادی داشته است. بعضی از این حرکات با تصمیم خود وی رسانه ای و علنی شده اند، مانند حمایت وی از دختر آبی و بعضی از تصاویر نیز ناخواسته در صدر اخبار جنجالی قرار گرفته اند، مانند خبر قلیان کشیدن وریا غفوری در کنار بعضی از بازیگران سینما و تلوزیون.

قلیان کشیدن وریا غفوری

در مهر ماه ۱۳۹۶ یعنی تقریبا دو سال قبل بود که تصاویر قلیان کشیدن وریا غفوری حسابی جنجالی شد. سایت ها و شبکه های اجتماعی عکس وریا غفوری را در حال کشیدن قلیان در کنار بازیگرانی چون علی کاظمی (از بازیگران مورد علاقه مهران مدیری) منتشر کردند:

عکس قلیان کشیدن وریا غفوری کاپیتان استقلال در کنار علی کاظمی بازیگر

عکس قلیان کشیدن وریا غفوری کاپیتان استقلال در کنار علی کاظمی بازیگر

حمایت وریا غفوری از سحر دختر آبی

حمایت وریا غفوری از سحر دختر آبی نیز یکی از حرکات جنجالی کاپیتان استقلال محسوب می شود که هنوز هم عده ای موافق و عده ای مخالف دارد و فارغ از موافقت یا مخالفت بعضی از پیشکسوتان استقلال به علت عدم تمرکز وریا به بازی و هدایت تیمش از وی خرده گرفتند. ماجرا هم از این قرار است که وریا غفوری پیش از آغار یکی از دیدارهای تیمش، به بازیکنان به عنوان کاپیتان پیراهنی مشکی با آرم قلب آبی و نوشته دختر آبی می دهد تا همه با این پیراهن عکس یادگاری بگیرند و به خاطر دختر آبی جان باخته به خاطر ورود به ورزشگاه ابراز تأسف کنند:

عکس جنجالی بازیکنان استقلال با شعار دختر آبی قلب آبی دختر آبی سحر خدایاری

عکس جنجالی بازیکنان استقلال با شعار دختر آبی قلب آبی دختر آبی سحر خدایاری

عکس های جنجالی وریا غفوری با همسرش

هراز گاهی در صفحات رسمی وریا غفوری عکسی مشترک از او و همسرش منتشر می شود که بعضی به این تصاویر و نوع پوشش همسر وریا نیز خرده گرفته اند. اگرچه بسیاری از بازیگران با پوشش های به مراتب بدتر در منظر عام ظاهر می شوند و در مراسم مختلف عکس رسمی می گیرند و مشکلی هم پیش نمی آید:

عکس جنجالی وریا غفوری در کنار همسرش

عکس جنجالی وریا غفوری در کنار همسرش

پست جنجالی وریا غفوری علیه ظریف

مدتی قبل، وریا غفوری در پستی کاملا سیاسی مطلبی نوشت و در آن به محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تاخت. این پست نیز به مذاق عده ای خوش نیامد:

پست سیاسی وریا غفوری علیه محمد جواد ظریف

پست سیاسی وریا غفوری علیه محمد جواد ظریف

پست سیاسی وریا غفوری در حمایت از مردم سوریه

وریا غفوری کاپیتان استقلال در پست جنجالی دیگری به مسائل منطقه نیز ورود کرد و با حمله به اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، به حمایت از مردم مظلوم سوریه پرداخت. این پست سیاسی نیز با انتقاد عده ای مواجه شد:

پست سیاسی وریا غفوری در اینستاگرام علیه اردوغان و حمله ترکیه به سوریه

پست سیاسی وریا غفوری در اینستاگرام علیه اردوغان و حمله ترکیه به سوریه

اخیرا نیز تصاویری منتسب به وریا غفوری در فضای مجازی منتشر و دست به دست می شود که باشگاه استقلال را به واکنش واداشته است. طبق بیانیه رسمی استقلال، این شیطنت های رسانه ای درست در آستانه دیدار حساس این تیم در تبریز انجام شده است. همچنین باشگاه استقلال اعلام کرده که رسما از طریق حقوقی و به کمک پلیس فتا به دنبال احقاق حق باشگاه و کاپیتانش خواهد بود. باید منتظر ماند و دید در آینده تکلیف پرونده ماجرای عکس های جنجالی وریا غفوری چه خواهد شد و کاپیتان استقلال چه واکنشی به این ماجرا نشان خواهد داد.

گفتنی است تصاویر منتشر شده در فضای مجازی، با توجه به اینکه قطعیت ندارد و هیچ مرجع رسمی آنها را منتشر نکرده است، در پارسی گو نیز درج نشده است.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *