مقصر خبر انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت چه کسی است؟ حیاتی یا نویسنده خبر؟

مقصر خبر انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت کیست؟

خبر جنجالی انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت، حسابی حاشیه ساز شده است. اما مقصر خبر انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت کیست؟ آیا محمد رضا حیاتی مقصر است؟

محمد رضا حیاتی خبر

مجله اینترنتی پارسی گو: خبر جنجالی انگلیس نشسته بر روی اره که توسط محمد رضا حیاتی گوینده پیشکسوت خبر خوانده شد، حسابی حاشیه ساز شده است. اما مقصر خبر انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت کیست و چه کسی باید به جای آقای حیاتی عذرخواهی می کرد؟ با ما همراه باشید.

جنجال ها پیرامون خبر انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت

همین چند روز پیش بود که محمد رضا حیاتی، گویندۀ پیشکسوت خبر که در سال ۹۴ بازنشست شده است و به علت محبوبیت و مهارت زیاد، مجددا از او به همکاری دعوت شده، خبری خواند که حسابی جنجال ساز شد. او با همان لحن جدی، اما دوست داشتنی اش مقابل دوربین قرار گرفت و گفت: انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت، راه پیش و پسی که هر دو را دشوار می‌کند! عبارت «نشستن بر روی اره» به قدری مشمئز کننده بود که خیلی سریع کلیپ اجرای حیاتی در فضای مجازی با عنوان اجرای جنجالی محمد رضا حیاتی منتشر و پراکنده شد و واکنش ها به نحوی بود که محمد رضا حیاتی را مجبور به عذرخواهی کرد.

فیلم خبر جنجالی انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت

فیلم فوق اجرای خبری است که محمد رضا حیاتی را دچار چالش کرد. تا جایی که او حتی مجبور شد عذرخواهی کند!

مقصر خبر انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت چه کسی است؟

حالا باید بررسی کرد که مقصر این اتفاق جنجالی چه کسی است؟ آیا محمد رضا حیاتی باید به خاطر خواندن خبر انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت عذرخواهی می کرد؟ اگر به این اتفاق با دیده منصفانه بنگریم، می بینیم محمد رضا حیاتی تنها گوینده خبر است. به قول خودش، او باید تمام دقت و توانش را به خرج بدهد تا خبر را درست بخواند! او نویسنده خبر نیست. بنابراین پاسخ سوال روشن است. مقصر خبر انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت تنها و تنها یک نفر است: نویسنده خبر! اگرچه نویسنده خبر را با ادبیاتی متفاوت نوشته است که البته قابل تحسین است، اما این تفاوت باعث بوجود آمدن جملاتی مشمئز کننده شده است. جملاتی که تنها و تنها نویسنده آن باید عذرخواهی کند و البته جور او را محمد رضا حیاتی کشیده است.

ماجرای برگزیت چیست؟ برگزیت یعنی چه؟

برگزیت در حقیقت مخفف عبارت «خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا» است. به انگلیسی: Britain exits the EU. البته این ماجرا برای انگلیس مشکلات فراوانی درست کرده است و سیاستمدران این کشور را در باتلاقی انداخته است که نه راه پس دارند و نه راه پیش! اما تعبیر نشستن بر روی اره برای این حالت حقیقتا مشمئز کننده است!

نتیجه اینکه به جای محمد رضا حیاتی که با فروتنی عذرخواهی کرد، باید از نویسنده خبر انتظار عذرخواهی داشته باشیم. بله. خبر «انگلیس نشسته بر روی اره برگزیت» به اندازه کافی مشمئز کننده هست که نویسنده اش در صفحه شخصی یا از طریق رسانه های مطرح از مردم، به خاطر این سبک نوشتن عذرخواهی کند.

نویسنده: احمد طحانی.

سایر مقالات احمد طحانی در پارسی گو:

دروغ دستگیری برادرزاده پروانه سلحشوری از کجا آمد؟
میزان دقیق ثروت آیت الله خامنه ای چقدر است؟
از سلفی حقارت تا توئیت تجزیه ایران! + تصاویر
میرطاهر بدل رهبر انقلاب کیست؟
نکاتی مهم برای انتخاب رشته دانش آموزان در مقطع نهم!
نگاهی به زندگی و خدمات مرحوم استاد اصغر گلشن تفتی
خلاقیت در فرهنگ نویسی!
۸ نکته مهم در مورد خرید وسایل دست دوم
بررسی مواضع اخیر پرویز پرستویی درباره صدا و سیما!
پشت پرده ماجرای برخورد پلیس با دختر جوان در پارکی در تهران پارس
چرا جان استون از ایران دیپورت شد؟

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *