بوسه سردار سلامی فرمانده کل سپاه بر فرمانده زیر دست و محبوبش سردار فضلی!

بوسه فرمانده سپاه بر دستان یکی از فرماندهان زیردستش! + فیلم

فیلم بوسه فرمانده سپاه بر دستان سردار فضلی که علی القاعده یکی از فرماندهان زیر دست سردار سلامی محسوب می شود، در فضای مجازی جنجال ساز شده است.

بوسه فرمانده سپاه بر دستان سردار فضلی

مجله اینترنتی پارسی گو: فیلم بوسه فرمانده سپاه بر دستان سردار فضلی که علی القاعده یکی از فرماندهان زیر دست سردار سلامی محسوب می شود، در فضای مجازی جنجال ساز شده است. این فیلم با عنوان بوسه سرلشکر سلامی بر دستان فرمانده محبوب در فضای مجازی بسیار پر بیننده شده است.

حکایت بوسه‌زدن بر دست‌هایی که کارهای بزرگ کرده‌اند، همیشه حکایتی شیرین و خواندنی است. اما آن‌ها که صبح چهارشنبه سوم مهرماه در سالن همایش باغ‌موزه دفاع مقدس تهران و پای مراسم رونمایی از ۹۰ اثر اسنادی و پژوهشی دفاع مقدس و تقدیر از فرماندهان دفاع مقدس نشسته‌ بودند، ماجرایی دیگررا شاهد بودند که اشک شوق را از چشمان خیلی‌ها جاری کرد.

بوسه فرمانده سپاه بر دستان یک پیشکسوت دفاع مقدس

به نوشته فارس سالن همایش‌های باغ‌موزه دفاع مقدس و در میانه برگزاری آئین رونمایی از ۹۰ اثر اسنادی و پژوهشی دفاع مقدس و تقدیر از فرماندهان دفاع مقدس، سکانسی ماندگار را به خود دید که در آن، همه حاضران، حدود ۱۰ثانیه همه تصوراتشان از یک فرمانده نظامی را کنار گذاشتند و تماشاگر لحظه‌ای به‌یادماندنی شدند که ترکیبی دلنشین از تواضع، ایثار، رشادت و محبت بود. لحظه‌ای که فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پوشش نظامی و هنگام اهدای یادبود به سردار «علی فضلی» خم شد و دست این پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت و سرباز کهنه‌کار انقلاب را بوسید.

ویدئوی این لحظه به‌یادماندنی بلافاصله در شبکه‌های اجتماعی دست‌به‌دست شد و تیتر «بوسه سرلشکر سلامی بر دستان فرمانده محبوب» جزو پربازدیدهای فضای مجازی قرار گرفت.

فیلم بوسه سردار سلامی فرمانده سپاه بر دستان سردار فضلی

سردار فضلی که یکی از محبوب‌ترین چهره‎‌های نظامی ایران است ، ده سال فرماندهی لشگر ۱۰ سیدالشهدا(ع) را بر عهده داشت. برگزیده پنجمین دوره همایش چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۴ شد و حالا فرماندهی دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین(ع) را هم در کارنامه‌اش دارد. او نشان درجه سوم «فتح» را هم در گنجینه افتخاراتش دارد.

تقدیر متواضعانه فرمانده سپاه پاسداران از همرزم دیرینه‌اش که حالا چندصباحی هست بیماری و کسالت، تن رنجورش را می‌آزارد، بازخوردهای فراوانی در پی داشت. از جمله «مجمع رزمندگان لشگر ۱۰ سیدالشهدا» که با انتشار بیانیه‌ای، از این حرکت تجلیل کردند. آنان در بخشی از این بیانیه خطاب به سردار سلامی نوشتند:«درودتان باد که تجلی بخش سفارش امام هفتم شیعیان گشتید که فرمود: فروتن باش تا عاقل‌ترین مردم باشی و کدام تصویر برای نمایش عقل، شایسته‌تر از بوسه زدن بر دستان فرمانده با اخلاص و شیر بیشه‌های رزم و جنگاوری حاج علی فضلی و همین زینت، شما و ما را بس که رزمندگان اسلام را جز این انتظار نیست.»

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *