قطار زاهدان تهران بمب گذاری نشده بود!

آیا در قطار زاهدان تهران بمب گذاری شده بود؟

آیا در قطار زاهدان تهران بمب گذاری و حادثه تروریستی انجام شده بود یا سانحه دلخراش این قطار که منجر به از دست دادن تعدادی از هموطنانمان شده علت دیگری دارد؟

قطار زاهدان تهران بمب

مجله اینترنتی پارسی گو: آیا در قطار زاهدان تهران بمب گذاری و حادثه تروریستی انجام شده بود یا سانحه دلخراش این قطار که منجر به از دست دادن تعدادی از هموطنانمان شده است علت دیگری داشته است؟

بعد از حادثه دلخراش قطار زاهدان تهران و که منجر به از دست دادن جان تعدادی از هموطنانمان شد، در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، شایعه شد که این قطار به علت بمب گذاری تروریستی دچار سانحه شده است. اما قرارگاه منطقه ای قدس این خبر را رسما تکذیب کرد.

تکذیب خبر خرابکاری تروریسیتی در مسیر قطار زاهدان تهران

به نوشته مهر، روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق، خبر منتشر شده در برخی شبکه های مجازی در خصوص علت خروج قطار «زاهدان- تهران» از ریل را تکذیب کرد. روابط عمومی قرارگاه منطقه ای قدس جنوب شرق، خبر منتشر شده در برخی شبکه های مجازی در خصوص علت خروج قطار «زاهدان- تهران» از ریل را تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به حضور تیم های تامین در طول مسیر راه آهن، در حادثه خروج این قطارهیچ اقدام خرابکارانه ای همچون بمب گذاری از سوی گروهک های تروریستی انجام نشده است.

گردآوری و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *