فیلم حادثه ترسناک ریزش کوه در تبریز + عکس

ریزش کوه در تبریز (خیابان ولی پور شهرک باغمیشه) + فیلم

ریزش کوه در تبریز و در خیابان ولی پور شهرک باغمیشه اتفاق می افتد و بر اثر آن مسیر خیابان بسته می شود. خوشبختانه این حادثه تاکنون تلفاتی نداشته است.

ریزش کوه در تبریز باغمیشه

مجله اینترنتی پارسی گو: ریزش کوه در تبریز و در خیابان ولی پور شهرک باغمیشه اتفاق می افتد و بر اثر آن مسیر خیابان بسته می شود. خوشبختانه این حادثه تاکنون تلفاتی نداشته است. مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز از ریزش کوه در خیابان ولی‌پور واقع در شهرک باغمیشه خبر داد.

محمد قلیزاده امروز با اشاره به اینکه ریزش کوه موجب مسدود شدن مسیر خیابان شده، اظهار داشت: با اعلام وقوع این حادثه از حوالی ساعت ۷ صبح امروز نیروهای امدادی آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام و هم اکنون نیز در محل حادثه حضور دارند. به نوشته فارس وی خاطرنشان کرد: تا به این لحظه گزارشی از صدمات جانی وجود ندارد و گزارشات تکمیلی از این رخداد متعاقبا اعلام خواهد شد.

وقوع حادثه ریزش کوه در خیابان ولی پور واقع در شهرک باغمیشه موجب مسدود شدن مسیر خیابان شده است. فیلمی که انتشار یافته نشان می دهد حادثه وحشتناک بوده است و ۱۰۰ خانه تخلیه شده است. این حادثه حوالی ساعت ۷ صبح امروز سه شنبه اتفاق افتاده که پس از اعلام حادثه نیروهای امدادی آتش نشانی به محل اعزام شده و هم اکنون نیز در محل حادثه حضور دارند.

ریزش کوه در باغمیشه تبریز

ریزش کوه در باغمیشه تبریز

خوشبختانه تا به این لحظه از صدمات جانی این حادثه گزارشی دریافت نشده است. گفتنی است این محل برای جلوگیری از بروز خطرات احتمالی خالی از سکنه شده است.

فیلم ریزش کوه در خیابان ولی پور شهر باغمیشه تبریز

فیلم زیر از ریزش کوه در تبریز گرفته شده است. فیلم نشان می دهد که حادثه ریزش کوه بسیار خطرناک بوده است و به خاطر پیشگیری از حوادث احتمالی ۱۰۰ خانه تخلیه شده است:

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *