مرگ عماد صفی یاری کودک 8 ساله در بازی پرسپولیس با صنعت نفت آبادان!

مرگ پسر بچه ۶ ساله پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت + جزئیات

مرگ پسر بچه ۶ ساله پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت در حالی رقم خورد که وی هنگام عبور از گیت بلیط فروشی صورت خود را به گیت می چسباند و دچار برق گرفتگی می شود.

حادثه حوادث برق و برق گرفتگی

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی دیشب پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با حادثه ای تلخ همراه شد: مرگ پسر بچه ۶ ساله پس از بازی پرسپولیس و صنعت نفت در حالی رقم خورد که وی هنگام عبور از گیت بلیط فروشی ورزشگاه صورت خود را به گیت می چسباند و دچار برق گرفتگی می شود و به طرز فجیعی جان می دهد.

مرگ پسر بچه ۶ ساله پس از بازی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان با یک اتفاق غم‌انگیز همراه بود. به نوشته تسنیم دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که با برتری یک بر صفر شاگردان کالدرون به پایان رسید با یک اتفاق تلخ و غم‌انگیز همراه بود.

یک پسر بچه ۶ ساله در ورزشگاه آزادی دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد. گفته شده این پسر بچه، فرزند یکی از کارکنان ورزشگاه آزادی بوده است.

دکتر پیمان صابریان، رئیس اورژانس تهران در این باره اظهار کرد: پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت یک پسر بچه هشت ساله دچار برق گرفتگی شده که با وجود حضور تکنسین‌های اورژانس انجام اقدامات درمانی در محل جان خود را از دست می‌دهد.

وی درباره جزئیات این کودک نیز گفت: این پسربچه ۶ ساله پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت قصد عبور از گیت‌های بلیت‌فروشی الکترونیک داشته که دچار برق گرفتگی می‌شود. این کودک «عماد صفی یاری» نام داشته است.

تسلیت پیام تسلیت انا لله و انا الیه راجعون

علت اصلی فوت پسربچه ۶ ساله در استادیوم آزادی مشخص شد

حادثه استادیوم آزادی به خاطر سهل‌انگاری پیمانکار رخ داده است. به نوشته برنا امروز دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته سوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی یک بر صفر سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

یکی از حاشیه‌های تلخ بعد از این دیدار خبر فوت پسربچه ۶ ساله بود که در استادیوم آزادی حضور داشت. در ابتدای این حادثه اینطور برخی رسانه‌ها منتشر کردند که این کودک به خاطر برق گرفتگی در سیم‌ گیت‌های ورودی ورزشگاه فوت کرده است ولی بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد این کودک، فرزند یکی از دکه‌دارهای بعد از گیت ورودی استادیوم بوده و براثر برق‌کشی غیرفنی پیمانکار برای دکه در داخل آن دچار برق‌گرفتگی می‌شود و متاسفانه فوت می‌کند.

در حال حاضر شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در حال بررسی دقیق این حادثه است و نتیجه این بررسی به زودی منتشر خواهد شد.

گزارش شبانه از ورزشگاه آزادی: عماد شش ساله قربانی شد

به گزارش پارسی گو تیم خبری ورزش سه که به محل حادثه تلخ امروز ورزشگاه آزادی رفته و با شاهدین و مسئولان گفت و گو کرده است. شاهدین عینی ماجرا را چنین روایت می کنند: عماد که از ورزشگاه و تماشای بازی پرسپولیس – نفت برمی گشت حوالی ساعت ۹ شب در تماس صورتش با میله داربست که به دکل برق متصل بود دچار برق گرفتگی شدید شد و درگذشت.

عماد متولد ۱۳۹۲ بود. کودکی که برای پشت سر گذاشتن یک روز آخر تابستان ،کمی قبل از آغاز فصل مدارس با پدر که غرفه دار یکی از بوفه های ورزشگاه آزادی بود به محوطه مجموعه ورزشی آزادی آمده بود. روزی که با بازی گذشت و به فاجعه ای تلخ و وحشتناک ختم شد.  گروه خبری ورزش سه که برای بازدید از محل حادثه و گفت وگو با پدر عماد صفی یاری به ورزشگاه آزادی رفته بود موفق به این کار نشد چرا که پدر عماد بر اثر تامل و ناراحتی زیاد ایستادن و حرف زدن نداشت .او که برای توضیح اتفاق در ورزشگاه حاضر شده بود بدترین لحظات زندگی را پشت سرمی گذاشت و با اندوه و گریه ماجرا را با جزییات برای قاضی کشیک و کارشناس برق شرح داد .

در اظهارنظرهای اولیه پیمانکاری که داربست های بازرسی بدنی پیش از گیت های هوشمند ورزشگاه آزادی را نصب کرده مقصر این مرگ شناخته شده و با تکمیل پرونده برای بازجویی به مراکز قضایی معرفی خواهد شد. البته هنوز اظهارنظر روشنی در این قضیه انجام نشده و باید منتظر اتمام بررسی ها و نظر کارشناسی ماند .

مرگ عماد صفی یاری دومین حادثه تلخ این روزهای فوتبال ایران است. مرگهایی که واکنش هایی شدید را در میان مخاطبان و هواداران فوتبال برانگیخته و آنها را نسبت به ادامه عشق ورزی به رشته مورد علاقه شان دچار تردید کرده است.

پارسی گو این حادثه غم انگیز را به خانواده عماد و همه ورزش دوستان و هم وطنان عزیز تسلیت می گوید. به نوشته ورزش سه متاسفانه در حال حاضر خانواده عماد در زمان خواب مسئولان ریز و درشت این حادثه درحال عزاداری هستند.

پسر بچه ۶ ساله پس از دیدار پرسپولیس صنعت نفت به علت برق گرفتگی درگذشت.

امشب پایان مسابقه تیم های پرسپولیس و صنعت نفت با حادثه ای تلخ همراه شد؛ پسر بچه ای ۶ ساله به نام «عماد صفی یاری» در محوطه ورزشگاه آزادی بر اثر برق گرفتگی جان داد. به گفته یکی از مدیران ورزشگاه آزادی، این کودک که فرزند غرفه دار یکی از بوفه های ورزشگاه آزادی بوده، به عنوان تماشاگر در استادیوم حضور نداشته و تنها پدر خود را همراهی می‌کرده است.

در اظهارنظرهای اولیه پیمانکاری که داربست های بازرسی بدنی پیش از گیت های هوشمند ورزشگاه آزادی را نصب کرده بود، مقصر این مرگ شناخته شد و با تکمیل پرونده برای بازجویی به مراکز قضایی معرفی خواهد شد.

این در حالیست که مدیر مجموعه ورزشی آزادی هم در گفت و گو با خبرآنلاین ضمن ابراز تاسف از این حادثه گفت: این حادثه غمبار بر اثر سهل انگاری و خطای پیمانکار بعد از دیدار دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت رخ داد. در زمانی که این کودک در نزدیکی دکل روبروی غرفه ها مشغول بازی بود دچار حادثه شد و متاسفانه درگذشت.

سیف خاطرنشان کرد: این حادثه ارتباطی با گیت های الکترونیک ندارد و قطعا بعد از تشکیل جلسه هیات مدیره، بخش حقوقی مجموعه آزادی علیه پیمانکار اقدام خواهد کرد.

عماد متولد ۱۳۹۲ بود. کودکی که برای پشت سر گذاشتن یک روز آخر تابستان، کمی قبل از آغاز فصل مدارس با پدر که غرفه دار یکی از بوفه های ورزشگاه آزادی بود به محوطه مجموعه ورزشی آزادی آمده بود. روزی که با بازی گذشت و به فاجعه ای تلخ و وحشتناک ختم شد.

تسلیت مرگ پیام تسلیت فوت درگذشت

جان باختن پسربچه شش ساله حین گذر از گیت الکترونیکی ورزشگاه آزادی

رئیس اورژانس تهران جان باختن یک پسربچه ۶ ساله را بر اثر برق گرفتگی را در ورزشگاه آزادی تهران تایید کرد. دکتر پیمان صابریان در این باره اظهار کرد: پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت یک پسر بچه هشت ساله دچار برق گرفتگی شده که با وجود حضور تکنسین های اورژانس انجام اقدامات درمانی در محل جان خود را از دست می دهد. وی درباره جزئیات این کودک نیز گفت: این پسربچه ۶ پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت قصد عبور از گیت های بلیت فروشی الکترونیک داشته که دچار برق گرفتگی می شود.

دکتر پیمان صابریان در این باره اظهار کرد: پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت یک پسر بچه هشت ساله دچار برق گرفتگی شده که با وجود حضور تکنسین های اورژانس انجام اقدامات درمانی در محل جان خود را از دست می دهد. وی درباره جزئیات این کودک نیز گفت: این پسربچه ۶ پس از دیدار امشب دو تیم پرسپولیس و صنعت نفت قصد عبور از گیت های بلیت فروشی الکترونیک داشته که دچار برق گرفتگی می شود.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *