سوتی جدید علیفر: سید جلال حسینی در لوانته بازی می کند! (فیلم)

سوتی سرهنگ علیفر که سید جلال حسینی را به لوانته فرستاد + فیلم

سوتی سرهنگ علیفر حین گزارش باری لوانته و رئال مادرید اتفاق افتاد که گزارشگر بازی ظاهرا از روی صفحه ویکی پدیا سید جلال حسینی را به ترکیب لوانته اضافه کرد.

سوتی جنجالی سرهنگ علیفر سید جلال حسینی به لوانته پیوست

مجله اینترنتی پارسی گو: سرهنگ علیفر، گزاشگر معروف فوتبال در سیمای ملی، اسم سیدجلال حسینی را به عنوان یکی از بازیکنان لوانته در بازی مقابل رال مادرید خواند. سوتی سرهنگ علیفر حین گزارش باری لوانته و رئال مادرید اتفاق افتاد که گزارشگر بازی ظاهرا از روی صفحه ویکی پدیا سید جلال حسینی را به ترکیب لوانته اضافه کرد.

فیلم گاف عجیب سرهنگ علیفر: سید جلال حسینی هافبک تیم لوانته است!

گزارشگر بازی رئال مادرید و لوانته سوتی عجیبی درباره بازیکن تیم پرسپولیس داد. به نوشته باشگاه خبرنگاران جوان سرهنگ علیفر، هنگام گزارش بازی دو تیم رئال مادرید و لوانته سوتی عجیبی داد و بیان کرد که سیدجلال حسینی هافبک تیم لوانته است. او البته در دقیقه ۴۱ بازی متوجه اشتباه خود شده و آن را تصحیح کرد.

سیدجلال: نمی توانم اشتباه علیفر را باور کنم!

سیدجلال حسینی در واکنش به اشتباه عجیب سرهنگ علیفر درباره خواندن اسم او در ترکیب لوانته گفت که نمی تواند چنین اشتباهی را باور کند

به نوشته ورزش سه سرهنگ علیرضا علیفر در حاشیه گزارش دیدار دو تیم لوانته و رئال مادرید اشتباه عجیبی را مرتکب شد و در میان گزارش ابتدایی این دیدار با اعلام نام سیدجلال حسینی او را در میان بازیکنان لوانته قرار داد. این اشتباه باورنکردنی از سوی گزارشگر باسابقه صدا و سیما که پیش از این نیز اشتباهاتی عجیب از خود به جا گذاشته بود در نهایت باعث شد تا فضای مجازی طی ساعاتی در تسخیر ویدئوی چند ثانیه‌ای مربوط به این ماجرا بود.

سیدجلال حسینی که سابقه سال‌ها حضور در عرصه بین المللی و سطح اول فوتبال ایران را در کارنامه دارد و قرار گرفتن نام او در بین بازیکنان لوانته باورناپذیر است. کاپیتان پرسپولیس در این خصوص به خبرنگار ما می‌گوید: واقعا نمی‌دانم چه باید بگویم. طی ساعات اخیر با کامنت‌ها و تماس‌هایی در این باره مواجه شده‌ام و خودم هم بعد از دیدن آن متعجب شده‌ام و نمی‌توانم این اشتباه را باور کنم.

لوانته سید جلال پیوندتان مبارک! سوتی جدید سرهنگ علیفر

لوانته سید جلال پیوندتان مبارک! سوتی جدید سرهنگ علیفر

شبکه ورزش سرهنگ علیفر را کنار گذاشت

در پی اشتباه فاحش علیرضا علیفر و اعلام اسم سیدجلال حسینی در ترکیب تیم لوانته مقابل رئال مادرید، تلویزیون او را تا اطلاع ثانوی از گزارشگری محروم کرد

به نوشته ورزش سه در پی اشتباه فاحش علیرضا علیفر در گزارش بازی امروز رئال مادرید و لوانته، روابط عمومی شبکه ورزش سیما به خبرآنلاین اعلام کرد به منظور بررسی بیشتر درباره دلایل بروز این اشتباه، او تا اطلاع ثانوی از گزارش مسابقات در این شبکه محروم خواهد بود و پس از بررسی بیشتر موضوع، مدت زمان قطعی محرومیت ایشان اعلام خواهد شد.

علیفر در حین گزارش این دیدار به اشتباه سیدجلال حسینی را یکی از بازیکنان تیم لوانته دانست که همین امر باعث شد تا تیکه‌های گزارش او در فضای مجازی دست به دست بچرخد.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *