واکاوی چرایی حمله محمد مهاجری و خبرآنلاین به صدا و سیما!

حمله عجیب محمد مهاجری و خبرآنلاینی ها به رسانه ملی! + تصاویر

حمله عجیب محمد مهاجری به رسانه ملی به بهانه پخش گزارشی درباره مرگ سحر خدایاری و انعکاس دروغ خبرآنلاین است که تا این حد مهاجری را خشمگین کرده است.

محمد مهاجری خبرآنلاین

مجله اینترنتی پارسی گو: محمد مهاجری که خبرآنلانی از وی به عنوان فعال «اصولگرا» یاد می کند در توئیتی به صدا و سیما تاخت. حمله عجیب محمد مهاجری به رسانه ملی به بهانه پخش گزارش بیست و سی درباره مرگ سحر خدایاری و انعکاس دروغ خبرآنلاین است که تا این حد مهاجری را خشمگین کرده است.

خبر دروغ خبرآنلاین درباره دختر آبی سحر خدایاری

خبر دروغ خبرآنلاین درباره دختر آبی سحر خدایاری

ریشه دروغ دختر آبی باز هم در خبرآنلاین: دروغ ۶ ماه حبس برای دختری که هنوز حکم دادگاهش صادر نشده!

به نوشته شبکه اطلاع رسانی راه دانا پس از تکذیب خودکشی دختر آبی واقعی (آیسان احتشامی) که چهار سال قبل با رفتن به استادیوم و انتشار تصاویری از خود به این نام شناخته شد و روشن شدن دروغ پردازی رسانه های اصلاح طلب و معاند، این بار مشخص شد که حکم ۶ ماه حبس برای دختری که به دروغ بجای دختر آبی جا زده شد هم دروغ پردازی خبرآنلاین بوده است.

خبرآنلاین خبرگزاری نزدیک به دولت با انتشار خبری مبنی بر درگذشت «دختر آبی» مدعی شد: «این دختر جوان هفته گذشته بعد از اینکه برای گرفتن تلفن همراهش به دادسرا مراجعه کرد، متوجه شد که باید برای تحمل ۶ ماه حبس به زندان برگردد، او بعد از شنیدن این خبر برآشفت و از دادسرا خارج شد و به گفته شاهدان درحالیکه فریاد می‌کشید، اقدام به خودسوزی کرد»

ادعای خبر‌آنلاین مبنی بر محکومیت به ۶ ماه حبس این دختر که در دیگر رسانه‌های اصلاح‌طلب و نزدیک دولت بازنشر گسترده پیدا کرد در حالی است که دادگستری تهران گفته: در هنگام مراجعه این فرد، رئیس دادگاه در مرخصی به سر می‌برده و برای او هیچ اقدام قضائی به عمل نیامده، مقرر می‌شود در وقت دیگری به مرجع قضائی مراجعه نماید که نامبرده پس از خروج از واحد قضائی با بنزینی که از قبل تهیه نموده، مبادرت به خودسوزی می‌نماید.

واکنش محمد مهاجری به معرکه‌گیری رسانه ملی علیه خبرآنلاین به بهانه خودسوزی سحر خدایاری

به نوشته خبرآنلاین محمد مهاجری، عضو شورای سردبیری خبرآنلاین و فعال رسانه ای اصولگرا به گزارش بخش خبری بیست و سی درباره خودسوزی سحر خدایاری واکنش نشان داد. محمد مهاجری، فعال رسانه‌ای اصول گرا در واکنش به گزارش بخش خبری ۲۰:۳۰ درباره پرونده خودسوزی سحر خدایاری در توئیتی نوشت:

از وقتی گزارش دروغ و مضحک بیست و سی در مورد فوت سحر خدایاری علیه خبرآنلاین منتشر شده، عده ای مرگ و توقیف خبرآنلاین را خواستارند. قصه کودکی یادم آمد که دعا می کرد معلمش بمیرد و راحت شود. معلم صدایش را شنید. گفت دعا کن پدرت بمیرد تا دیگر مدرسه نیایی و برای همیشه راحت شوی.

او همچنین در توئیتی دیگر نوشت: این معرکه گیرها هم بجای دعا برای مرگ یک رسانه، دعا کنند فرزندانشان رشید و بصیر ملت بمیرند که هرکدامشان یک رسانه اند، همچون خبرآنلاین. این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید/ نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد.

حمله عجیب محمد مهاجری به رسانه ملی

حمله عجیب محمد مهاجری به رسانه ملی

اما به این تیتر خبرآنلاین دقت کنید:

تیتری که خبرآنلاین برای حمله محمد مهاجری به رسانه ملی انتخاب کرده است

تیتری که خبرآنلاین برای حمله محمد مهاجری به رسانه ملی انتخاب کرده است

اتفاقا این تیتر نشان می دهد این خبرآنلاینی ها هستند که به جای عذرخواهی از مردم به واسطه انتشار خبر دروغ، علیه صدا و سیما معرکه گیری کرده اند! و البته این گذر زمان است که دست رسانه های اینچنینی را برای مردم رو می کند.

محمد مهاجری کیست و چرا به صدا و سیما می تازد؟

محمد مهاجری متولد ۱۳۴۰ است. تحصیلاتش کارشناسی ارشد مدیریت است و آثار زیادی در موضوعات سیاسی و اجتماعی دارد. طبق آنچه در وبلاگ محمد مهاجری در خبرآنلاین آمده است، وی عضو شورای سردبیری روزنامه های کیهان، جام جم و… بوده است. البته مشخص نیست چرا آدرس صفحه ایشان حذف شده است.

صفحه معرفی محمد مهاجری و حذف آن از خبرآنلاین وبلاگ محمد مهاجری

صفحه معرفی محمد مهاجری و حذف آن از خبرآنلاین وبلاگ محمد مهاجری

جالب اینکه محمد مهاجری از سوی خبرآنلاین «هنوز» هم اصولگرا معرفی می شود. روشن است که تا قبل از ظهور دولت های نهم و دهم، می شد با این ترفند کارهایی کرد و پس و پیش اسامی، اصولگرا و اصلاح طلب نوشت. اما حالا و با فراگیر شدن رسانه های جمعی، آیا چنین چیزی ممکن است؟ بعضی از مواضع آقای اصولگرا را مشاهده می فرمایید:

حمله محمد مهاجری به مخالفان fatf

حمله محمد مهاجری به مخالفان fatf

آقای مهاجری که مشخص نیست با کدام متر و معیار هنوز هم اصولگرا معرفی می شود، به منتقدان fatf و برجام می تازد. آنها را بی سواد سیاسی معرفی می کند و مدعی می شود بعضی از منتقدان برجام حتی متن برجام را نخوانده اند!

توصیحه آقای محمد مهاجری اصولگرا به اصلاح طلبان

توصیحه آقای محمد مهاجری اصولگرا به اصلاح طلبان

مطلب فوق هم توصیه ای دلسوزانه و مشفقانه از آقای اصولگرا به اصلاح طلبان است! بله. آقای محمد مهاجری با همان متری که مرحوم هاشمی رفسنجانی را این اواخر اصولگرا معرفی می کرد، اصولگراست! البته فراموش نکرده ایم که بعضی از این اصولگراها، نقش اپوزیسیون را بازی می کنند و عجیب ترین مواضع را در مقاطعی حساس اتخاذ می کنند.

مواضع عجیب محمد مهاجری درباره ماجرای آیت الله آملی لاریجانی و آیت الله یزدی و احمدی نژاد

مواضع عجیب محمد مهاجری درباره ماجرای آیت الله آملی لاریجانی و آیت الله یزدی و احمدی نژاد

درباره بعضی از مواضع آقای اصولگرا حقیقتا فقط باید سکوت کرد!

سابقه حمله محمد مهاجری اصولگرا به رسانه ملی

سابقه حمله محمد مهاجری اصولگرا به رسانه ملی

البته همانطور که مشاهده می شود، حمله محمد مهاجری به رسانه ملی مسبوق به سابقه است و اگر خط حمله جریان خاص سیاسی به صدا و سیما پیگیری و رصد شود، سر خط حملات مهاجری نیز به همان جریانی می رسد که از سال ۱۳۸۸ با رسانه ملی و با همه ارکان دیگر نظام به مشکل خورده است.

حمله محمد مهاجری به حاج حسین یکتا و پایان توهم اصولگرایی

حمله محمد مهاجری به حاج حسین یکتا و پایان توهم اصولگرایی

برای کسانی که هنوز شک دارند که «کدام اصولگرا کدام اصلاح طلب» حمله آقای محمد مهاجری به حاج حسین یکتا کار را تمام می کند. حمله به حاج حسین یکتا که اتفاقا هر دو طیف اصلاح طلب و اصولگرا، و حتی ملی گراها و وطن دوستان اصیل نیز بر خلوصش متحدالقول هستند مشخص می کند که جناب آقای مهاجری و طیف هم فکرش، اتفاقا نه تنها اصولگرا نیستند، بلکه جزو اصلاح طلبان تندروی محسوب می شوند که هرچیز و هرکس را مخالف خود ببینند، به آن می تازند!

عکس: خبر دروغی که خبرآنلاین منتشر کرد

به نظر می رسد عمده خشم خبرآنلاینی ها از انتشار گزارش بیست و سی است که در آن دروغی که خبرآنلاین منتشر کرده به بیننده نمایش داده می شود. اما علت اصلی را در بغض هایی که علیه رسانه ملی وجود دارد باید جستجو کرد. این تصویری است که در آن خبر دروغ خبرآنلاین در گزارش بیست و سی نمایش داده می شود:

خبر دروغی که خبرآنلاین درباره دختر آبی سحر خدایاری منتشر کرد

خبر دروغی که خبرآنلاین درباره دختر آبی سحر خدایاری منتشر کرد

این حمله عجیب به رسانه ملی، ناشی از چیست؟ چرا خبرآنلاین به جای عذرخواهی از انتشار خبر دروغ، به این شکل دست به فرافکنی می زند؟ چه کسانی خواستار مرگ خبرآنلاین شده اند و مگر این خواسته از رسانه ملی مطرح شده که عزیزان «اصولگرا»ی خبرآنلاین به این شکل به آن پاسخ می دهند؟ بغض هایی که خبرآنلاین و خبرآنلاینی ها از رسانه ملی دارند به چه علت است؟ ملاک و میزان و متر اصولگرایی از نظر خبرآنلاین چیست؟ و آیا صرف ذکر یک پسوند «اصولگرا» می تواند مجوز حمله به رسانه «ملی» را صادر کند؟ این سوالات هرگز پاسخ داده نخواهد شد اما اتفاقا باید به امثال مهاجری بیتی که توئیت کرده را یادآوری کرد که اتفاقا: این نوبت از کسان به شما ناکسان رسید/ نوبت ز ناکسان شما نیز بگذرد!

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
درج مطالب مجله اینترنتی پارسی گو با ذکر منبع (www.parsigoo.com) بلامانع است.

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *