آیسان احتشامی کیست و چه رابطه ای با سحر دختر استقلالی که خودکشی کرد دارد؟

آیسان احتشامی کیست؟ + تصاویر

آیسان احتشامی دختری است که عکسش به اشتباه به جای عکس سحر در رسانه ها و فضای مجازی دست به دست شد و در صفحات اجتماعی سلبریتی ها انتشار یافت.

آیسان احتشامی

مجله اینترنتی پارسی گو: مرگ سحر، دختر آبی پوش، که بعد از شنیدن محکومیت شش ماه اش بر اثر درگیری و فحاشی با مأمورین انتظامی خودش را آتش زد، نامی دیگر را بر سر زبانها انداخت: آیسان احتشامی. آیسان احتشامی دختری است که عکسش به اشتباه به جای عکس سحر در رسانه ها و فضای مجازی دست به دست شد و در صفحات اجتماعی سلبریتی ها انتشار یافت.

آیسان احتشامی: من سحر نیستم که خودسوزی کرد!

«آیسان احتشامی» صاحب اصلی عکس دختر آبی با انتشار استوری‌هایی نسبت به پخش عکس‌هایش در فضای مجازی اعتراض کرد. با وجود آنکه چند روزی از فوت سحر خدایاری معروف به دختر آبی می‌گذرد، خبر رسمی فوت او روز گذشته در فضای مجازی منتشر شد. اعلام این خبر بازتاب‌ها و واکنش‌های گسترده‌ای از سوی ورزشکاران، سلبریتی‌ها و سیاستمداران در فضای مجازی داشت، بسیاری از کاربران با انتشار عکس معروف دختری که پرچم تیم استقلال تهران را بر سر کشیده و در استادیوم حاضر است در حساب کاربری توییتر و اینستاگرام خود نسبت به این اتفاق ابراز تاسف کردند.

پس از گذشت چند ساعت از شروع تسلیت‌های مجازی، دختری به نام آیسان احتشامی در اینستاگرام خود استوری‌هایی به اشتراک گذاشت و به انتشار عکس‌هایش به جای سحر خدایاری واکنش نشان داد و اعتراض کرد و نوشت: من سحر نیستم که خودسوزی کرد.

در ادامه تصویری از استوری‌ آیسان احتشامی را مشاهده می‌کنید که از جعلی بودن عکس واقعی دختر آبی پرده‌برداری کرده است:

استوری آیسان احتشامی من سحر نیستم

استوری آیسان احتشامی من سحر نیستم

حتما بخوانید

ماجرای دختر استقلالی که خودش را مقابل دادسرا آتش زد چیست؟ + عکس

رد شایعه مرگ دختر آبی توسط آیسان احتشامی : من سحر نیستم که خودسوزی کرد

گفتنی است، سحر خدایاری در اسفندماه سال ۹۷ و در حالی که پوشش نامناسب داشته است، با ماموران نیروی انتظامی درگیر می‌شود و به آنها اهانت می‌کند و همین امر باعث حضور او در دادگستری بوده است. رسانه‌های ضد انقلاب و غربی در چند روز اخیر با موج‌سواری برروی این حادثه تلاش کردند خودسوزی این دختر را به ورد او به ورزشگاه نسبت دهند.

حال پس از انتشار استوری‌های صاحب اصلی عکس، کاربران توییتر با داغ کردن هشتگ #دروغ_دختر_آبی و #آیسان نسبت به این ماجرا واکنش نشان دادند که در ادامه تعدادی از پست‌های منتشر شده را مشاهده می‌کنید:

دروغ دختر آبی. سحر مشکل روانی داشت. آیسان احتشامی سحر استقلالی نیست

دروغ دختر آبی. سحر مشکل روانی داشت. آیسان احتشامی سحر استقلالی نیست

دروغ دختر آبی آیسان احتشامی سحر استقلالی نیست

دروغ دختر آبی آیسان احتشامی سحر استقلالی نیست

حتما بخوانید

تغییر رنگ لوگوی باشگاه رم برای مرگ سحر دختر استقلالی + عکس

تصویر آیسان احتشامی که به جای سحر، دختر استقلالی در فضای مجازی دست به دست شد

عکس زیر عکس معروفی است که این روزها در فضای مجازی دست به دست می شد. این عکس در حقیقت متعلق به آیسان احتشامی است که اساسا با سحر، دختر استقلالی که دست به خودکشی زد هیچ ارتباطی ندارد. همچنین گفتنی است به گفته خواهر سحر، وی دچار بیماری دو قطبی بود و نیز به گفته پدر سحر، او از بیماری روانی رنج می برد و داروهایش نیز توسط مادرش قطع شده بود. سحر که به جرم درگیری و فحاشی به مأموران به شش ماه حبس محکوم شده بود مقابل دادسرا خودش را به آتش کشید:

سحر دختر استقلالی که مقابل دادسرا خود سوزی کرد

عکس آیسان احتشامی که به اشتباه سحر دختر استقلالی که مقابل دادسرا خود سوزی کرد نام گرفت

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *