لوگوی باشگاه رم برای مرگ سحر آبی شد! + تصاویر

تغییر رنگ لوگوی باشگاه رم برای مرگ سحر دختر استقلالی + عکس

صفحه رسمی فارسی توییتر باشگاه رم هم به شکلی جالب به درگذشت سحر خدایاری واکنش نشان داد و لوگوی باشگاه رم برای مرگ سحر آبی رنگ شد.

لوگوی باشگاه رم برای مرگ سحر تغییر رنگ داد آبی شد

مجله اینترنتی پارسی گو: صفحه رسمی فارسی توییتر باشگاه رم هم به شکلی جالب به درگذشت سحر خدایاری واکنش نشان داد و لوگوی باشگاه رم برای مرگ سحر آبی رنگ شد. انتشار خبر درگذشت سحر خدایاری هوادار استقلال که چند روز پس از خودسوزی اتفاق افتاد واکنش بسیاری از اهالی فوتبال را در پی داشت.

به نوشته خبر ورزشی حتی صفحه رسمی باشگاه رم برای فارسی‌زبانان هم در اقدامی جالب بخش قرمزرنگِ لوگوی باشگاه ایتالیایی را آبی کرده و با ابراز همدردی درگذشتِ سحر خدایاری نوشت:

لقب ما جالوروسی به معنای زرد و قرمز است، اما امروز قلب ما به خاطر سحر آبی خواهد بود. هدف فوتبال نزدیک کردن افراد به یکدیگر است و نه تفرقه انداختن میان آن‌ها. اکنون وقت آن رسیده که زنان و مردان در ایران در کنار هم از تماشای فوتبال در استادیوم لذت ببرند.

لوگوی باشگاه رم برای مرگ سحر آبی شد

لوگوی باشگاه رم برای مرگ سحر آبی شد

حتما بخوانید

ماجرای دختر استقلالی که خودش را مقابل دادسرا آتش زد چیست؟ + عکس

دختر جوان استقلالی با نام سحر که برای تماشای بازی استقلال و العین با گریم و غیر قانونی به روزشگاه آزادی رفته بود، بعد از شنیدن حکمش دادسرا آتش زد و متاسفانه بعد از چند روز درگذشت. به گفته خواهر مرحوم، وی دچار بیماری دوقطبی بود و از این جهت بعد از شنیدن خبر محکومیتش مقابل دادسرا اقدام به خودسوزی می کند و به این ترتیب دست به خودکشی می زند.

سحر دختر استقلالی که مقابل دادسرا خود سوزی کرد

سحر دختر استقلالی که مقابل دادسرا خود سوزی کرد

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *