خشم تراکتوری ها از حرکت جنجالی علیرضا بیرانوند!

حرکت جنجالی علیرضا بیرانوند که تماشاگران تبریزی را خشگمین کرد! + فیلم و عکس

حرکت جنجالی علیرضا بیرانوند تماشاگران تبریزی را حسابی خشمگین کرد و باشگاه تراکتور نیز از دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان به کمیته انضباطی شکایت کرد.

حرکت جنجالی بیرانوند در تبریز خشم هواداران تراکتور از رفتار غیر ورزشی علیرضا بیرانوند

مجله اینترنتی پارسی گو: علیرضا بیرانوند که بازی اول این فصل پرسپولیس را به خاطر محرومیت از دست داده بود، در تبریک حرکتی جنجالی انجام داد. حرکت جنجالی علیرضا بیرانوند تماشاگران تبریزی را حسابی خشمگین کرد و باشگاه تراکتور نیز از دروازه بان اول تیم ملی فوتبال کشورمان به کمیته انضباطی شکایت کرد.

خشم تراکتوری‌ها از انتشار یک فیلم از بیرانوند!

به نوشته رکنا دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس با وجودی که بازی اول تیم خود را به دلیل رفتار غیر ورزشی در فصل گذشته از دست داد باز هم با حرکتی دیگر حاشیه ساز شد.

بعد از پایان بازی پرسپولیس و تراکتور در ورزشگاه یادگار امام درحالی که به سمت رختکن در حال حرکت بوده با حرکتی ناپسند به سمت هواداران تراکتور بار دیگر باعث حاشیه سازی شده است.

فیلم منتشر شده از حرکت بیرانوند از روز گذشته در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است و باشگاه تراکتور هم به دلیل این کار ناپسند بیرانوند از این دروازه بان پرسپولیس با فیلمی که موجود است به کمیته انضباطی شکایت کرده است.

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس درحالی این کار را انجام داده که فصل گذشته بعد از برخورد بدش با سرباز نیروی انتظامی و هل دادن او سوژه شده بود و حتی از سوی کمیته انضباطی با جریمه و محرومیت روبرو شد و بازی اول فصل جدید سرخپوشان را هم از دست داد.

به نظر می‌رسد با این شکایت تراکتور جریمه سنگینی در انتظار این بازیکن باشد و این بار کمیته انضباطی جرایم سنگین تری را برای او در نظر بگیرد.

علیرضا بیرانوند

تبعات حرکت جنجالی بیرانوند در تبریز

به نوشته دنیای اقتصاد دروازه‌بان ملی‌پوش باشگاه پرسپولیس در سال‌های اخیر از نظر فنی رشد قابل‌توجهی داشته است، اما گاهی در کنترل رفتار خود ناتوان بوده و از نظر اخلاقی حاشیه‌هایی را برای تیم و هواداران ایجاد کرده است. مدتی پیش علیرضا بیرانوند پس از پایان بازی پرسپولیس با پارس‌جنوبی‌جم که در این شهر برگزار شده بود با یک مامور نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد که این موضوع برای او و باشگاه پرسپولیس تبعاتی به همراه داشت. بیرانوند برای فرار از محرومیت، چند روز پیش به بوشهر سفر کرد و از این مامور عذرخواهی کرد.

اما ظاهرا این موضوع برای او درس عبرتی نشده چراکه درپایان بازی اخیر پرسپولیس با تراکتورسازی که در تبریز برگزار شده این بازیکن باز هم حرکتی غیراخلاقی انجام داده که باعث ملتهب شدن فضای اطراف خود و باشگاه پرسپولیس شده است. در روزهای اخیر فیلمی از دقایق پس از پایان این بازی منتشر شد که بیرو به هواداران تراکتور توهین می‌کند. فیلمی که با واکنش هواداران تراکتور همراه بوده است. به‌دنبال انتشار این فیلم معاونت حقوقی باشگاه تبریزی خبر از پیگیری این قضیه داده و تاکید کرده به کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون شکایت خواهند کرد. هر چند احد شیخ‌لاری، سرپرست تراکتورسازی از هواداران این تیم درخواست کرده که به علیرضا بیرانوند سخت نگیرند ولی به نظر می‌رسد این درخواست مانع شکایت مدیران این باشگاه نخواهد شد. به این ترتیب بیرانوند که یک محرومیت تعلیقی از قبل دارد ممکن است پس از بررسی این فیلم در کمیته انضباطی با یک محرومیت جدید مواجه شده و شرایط را برای تیم پرسپولیس سخت کند.

این رفتار اما با واکنش‌های بسیاری مواجه شد. نادر باقری گلر سابق پرسپولیس درباره اینکه اگر بیرانوند محروم شود در دربی غایب خواهد بود و در این شرایط وضعیت پرسپولیس سخت خواهد شد، گفت: «به اعتقاد من رادوشوویچ دروازه‌بان خیلی خوبی نیست. در صورت محرومیت بیرانوند شک نکنید که پرسپولیس در دربی ضرر خواهد کرد. بیرانوند دروازه‌بان سطح بالایی است و نباید کاری کند که تیم متضرر شود. همین حالا هواداران پرسپولیس استرس دارند که نکند بیرانوند برای دربی محروم شود. بیرانوند باید یاد بگیرد در کنار اوج گرفتن در مسائل فنی از نظر اخلاقی هم بالا برود؛ چراکه از این اتفاقات برای فوتبالیست‌های حرفه‌ای زیاد پیش می‌آید.»

حرکت جنجالی بیرانوند در تبریز خشم هواداران تراکتور از رفتار غیر ورزشی علیرضا بیرانوند

حرکت جنجالی بیرانوند در تبریز خشم هواداران تراکتور از رفتار غیر ورزشی علیرضا بیرانوند

مدرک تصویری علیه بیرانوند

هواداران تیم فوتبال تراکتور با ارسال فیلم کوتاهی از رفتار غیرمتعارف دروازه بان پرسپولیس خواستار برخورد مسئولان کمیته انضباطی با این بازیکن شدند.

نوشته مشرق، هواداران تراکتور با ارسال یک فیلم کوتاه دوازده ثانیه‌ای از حاشیه بازی این تیم مقابل پرسپولیس از مدیران باشگاه تراکتور خواستند از علیرضا بیرانوند به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال شکایت کنند.

در این فیلم بیرانوند در واکنش به هواداران تراکتور دست به حرکت غیرمتعارفی می‌زند. باشگاه تراکتور قصد دارد این فیلم که البته در فضای مجازی هم پخش شده را به کمیته‌های قضائی فدراسیون بفرستد.

از آن جایی که بیرانوند محرومیت تعلیقی دارد و به او اعلام شده بود در صورت بد رفتاری، محروم می‌شود، این فیلم کوتاه از لحظه خروج بیرانوند از محوطه چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز می‌تواند برای پرسپولیس دردسر درست کند.

فیلم حرکت جنجالی بیرانوند در مقابل تماشگران تراکتور سازی تبریز

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *