رضا رویگری و همسرش تارا کریمی!

اختلاف ۴۳ ساله رضا رویگری با همسر دومش! + عکس

رضا رویگری بعد از جدا شدن از همسر اولش با تارا کریمی در سال ۱۳۹۲ ازدواج کرد. تارا کریمی متولد ۱۳۶۸ می باشد و ۴۳ سال از رضا رویگری کوچیک تر است.

رضا رویگری و همسر دومش تارا کریمی 3

مجله اینترنتی پارسی گو: رضا رویگری بعد از جدا شدن از همسر اولش با تارا کریمی در سال ۱۳۹۲ ازدواج کرد. تارا کریمی متولد ۱۳۶۸ می باشد و ۴۳ سال از رضا رویگری کوچیک تر است.

تارا کریمی همسر دوم رضا رویگری می گوید: من اصلا ایشان را به عنوان بازیگر نمی شناختم و هیچ کاری از ایشان ندیده بودم. راستش در افتتاحیه برنامه ای در شیراز رضا رویگریبه عنوان مهمان دعوت شده بود و دوست من هم وظیفه میزبانی ایشان را برعهده داشت. وقتی برای استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم اولین بار ایشان را دیدم و طی چند روزی که آنجا بودند با هم آشنا شدیم.

تارا کریمی می گوید: واقعا تا آن موقع نمی دانستم ایشان بازیگر است و او به من پیشنهاد تماشای فیلم “بوتیک” را داد و زمانی که این فیلم را دیدم یک جورهایی واقعا ترسیدم و فکر کردم نکند شخصیتش مانند شخصیت داخل فیلم باشد و برای همین تا یک مدت به تلفن هایش جواب نمی دادم تا اینکه خودش پیامک داد و من هم پرسیدم شخصیت شما همین طوری ست؟ و ایشان هم پاسخ داد آن فقط یک نقش است و سپس پیشنهاد داد “اجاره نشینها” و بعد “مختارنامه” را ببینم.

تارا کریمی که موقع ازدواج با رویگری فقط ۲۳ سال داشت درباره مخالفت های والدین اش با این ازدواج بیان می کند:پدرم مخالف بود و حتی خواهر بزرگم مدام به من می گفت چه اتفاقی افتاده، تو که برنامه دیگری برای زندگی ات داشتی و نمی خواستی ازدواج کنی. اما به هر حال این اتفاق افتاد. خیلی ها می گفتند رضا جای پدرت است و از این ازدواج برحذر کن ولی حرف مردم برایم مهم نبود.

تصاویر رضا رویگری در کنار همسر دومش تارا کریمی

رضا رویگری و همسر دومش تارا کریمی 2

رضا‌رویگری و همسر دومش تارا کریمی ۱

رضا رویگری و همسر دومش تارا کریمی 3

رضا‌رویگری و همسر دومش تارا کریمی ۲

رضا رویگری و همسر دومش تارا کریمی

رضا رویگری و همسر دومش تارا کریمی ۳

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *