زن ناشناس بی حجاب در کنار ظریف کیست؟ + عکس

پس از سفر ناگهانی وزیر امور خارجه به فرانسه، تصاویری از دیدارهای دکتر ظریف منتشر شد و این سوال را در اذهان متبادر کرد که زن ناشناس بی حجاب در کنار ظریف کیست

زن ناشناس بی حجاب در کنار ظریف

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از سفر ناگهانی وزیر امور خارجه به فرانسه، تصاویری از دیدارهای دکتر ظریف منتشر شد و این سوال را در اذهان متبادر کرد که زن ناشناس بی حجاب در کنار ظریف کیست و چه نقشی در هیأت ایرانی حاضر در فرانسه دارد؟

صفحه اینستاگرام «اینستاخبری» در تازه ترین پست خود نوشت: سفر ناگهانی وزیر خارجه کشورمان به فرانسه و دیدار با مسئولان این کشور در حاشیه اجلاس جی۷ واکنش‌های زیادی را در داخل و خارج به همراه داشت.

زن بی حجاب در کنار ظریف و هیأت ایرانی

زن بی حجاب در کنار ظریف و هیأت ایرانی

اما از جمله موضوعاتی که کمتر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته حضور یک زن در کنار هیات ایرانی با یک پوشش نامناسب است. این زن ناشناس در حالی در طرف هیات مذاکره کشورمان نشسته که در کنار او مسوولان ارشد وزارت خارجه و سفارت ایران در فرانسه حضور دارند. اگر او مترجم تیم ایرانی باشد نیز باید همچون دیگر زن موجود در تصویر با فاصله از میز و پشت سر هیات اعزامی کشورمان حضور پیدا می‌کرد و عملا نمی‌تواند محرم چنین مذاکره سطح بالا و مهمی باشد.

فیلم: حضور زن ناشناس بی حجاب در کنار ظریف و هیأت ایرانی

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *