پس از لیلا خاتمی، سید عماد الدین خاتمی هم از ایران رفت!

پسر سید محمد خاتمی هم از ایران رفت! + عکس

پس از لیلا خاتمی، دختر سید محمد خاتمی که سالهاست در آمریکا اقامت دارد، سید عماد الدین پسر سید محمد خاتمی هم از ایران رفت.

پسر سید محمد خاتمی سید عماد الدین خاتمی

مجله اینترنتی پارسی گو: پس از لیلا خاتمی، دختر سید محمد خاتمی که سالهاست در آمریکا اقامت دارد، سید عماد الدین پسر سید محمد خاتمی هم از ایران رفت. یک عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: عماد خاتمی فرزند رئیس دولت اصلاحات برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفت.

عکس سید محمد خاتمی در کنار دختر و پسرش

عکس سید محمد خاتمی در کنار دختر و پسرش

فرزند خاتمی رییس دولت اصلاحات از ایران رفت

عماد خاتمی فرزند رئیس دولت اصلاحات از چند روز پیش به خارج از کشور سفر کرده است. یک عضو حزب اتحاد ملت ایران ضمن تأیید مهاجرت فرزند رئیس دولت اصلاحات به خارج از کشور گفت: عماد خاتمی برای ادامه تحصیل به همراه خانواده به خارج از کشور رفته است.

بنابر این گزارش در تماس دیگری که با جواد امام عضو دفتر رئیس دولت اصلاحات حاصل شد، وی از تأیید یا تکذیب این خبر خودداری کرد و اظهار داشت که اطلاعی از این موضوع ندارد.

خبر خروج سید عماد خاتمی فرزند رئیس دولت اصلاحات از کشور

خبر خروج سید عماد خاتمی فرزند رئیس دولت اصلاحات از کشور در خبرگزاری فارس

سیدعمادالدین خاتمی عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت ایران است که در کتابخانه ملی نیز مشغول فعالیت بود. حزب اتحاد ملت ایران چند سال پس از انحلال حزب مشارکت در دولت نخست حسن روحانی با دبیرکلی علی شکوری‌راد اعلام موجودیت کرد و بسیاری از فعالان سیاسی این حزب را بدل حزب مشارکت می‌دانند.

حزب مشارکت یکی از احزاب دولت‌ساخته منصوب به رئیس دولت اصلاحات بود که به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی در فتنه سال ۸۸ منحل شد.

سید عماد الدین خاتمی پسر رئیس دولت اصلاحات

سید عماد الدین خاتمی پسر رئیس دولت اصلاحات

لازم به ذکر است که لیلا خاتمی دختر رئیس دولت اصلاحات نیز از سال‌ها پیش در ایالات متحده آمریکا اقامت دارد.

پیشتر نیز کلمه نیوز گزارش داده بود فاطمه خاتمی دختر محمدرضا خاتمی و همسرش علیرضا خرازی فرزند صادق خرازی که مدتی پیش برای تحصیل در انگلستان اقامت داشتند. اخیراً برای ادامه تحصیل عازم اسپانیا شده و در این کشور اقامت گزیده‌اند.

براساس همین گزارش فرزندان صادق خرازی مشاور بین‌الملل سید محمد خاتمی نیز در انگلستان اقامت دارند. نرگس خاتمی یکی از دختران سید محمد خاتمی در انگلستان زندگی می‌کند، دختر دیگرش لیلا خانم نیز مقیم ایالات متحده هستند. سید حسین خاتمی فرزند علی خاتمی نیز به همراه همسرش هم‌اکنون در انگلستان سکنی گزیده و به شدت مشغول تحصیل دانش هستند.

تحصیل و سکونت فرزندان برخی از عناصر اصلی جریان فتنه که تبدیل به یک رویه معمول گردیده است. محمل و پوشش مناسب برای تردد عناصر مذکور به این کشورها و برقراری تماس و ارتباط‌ با عناصر مسئله‌دار می‌باشد. همچنین سکونت و تحصیل فرزندان این افراد در محیط‌های مذکور زمینه‌ساز تأثیرپذیری هر چه بیشتر آنان و خانواده‌هایشان از تبلیغات مسموم دشمنان جمهوری اسلامی می‌گردد.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *