تجاوز گروهی به مهدیه ۲۵ ساله در انباری: شوهر خائن او را در اختیار دوستانش گذاشت

ماجرای تجاوز گروهی به مهدیه ۲۵ ساله در انباری!

ماجرا از آن قرار است که شوهر مهدیه، همسرش را در یک قمار با شرط تجاوز گروهی می بازد و تجاوز گروهی به مهدیه ۲۵ ساله در انباری کارگاه نجاری انجام می شود.

تجاوز گروهی به دختر جوان

مجله اینترنتی پارسی گو: ماجرای تجاوز گروهی به مهدیه ۲۵ ساله در احمد آباد هند جنجال ساز شده است. ماجرا از آن قرار است که شوهر مهدیه، همسرش را در یک قمار با شرط تجاوز گروهی می بازد و به این ترتیب تجاوز گروهی به مهدیه ۲۵ ساله در انباری کارگاه نجاری انجام می شود.

ماجرای تجاوز به مهدیه ۲۵ ساله توسط چند نفر!

زن جوانی در احمد آباد هند مورد تجاوز گروهی همکاران شوهرش قرار گرفت. پلیس احمدآباد مردی جوان را به همراه همکارانش به جرم تجاوز به یک زن دستگیر کرد.

از قرار معلوم مرد هندی در قمار با دوستانش همسرش را باخت و با شرط تجاوز گروهی به مهدیه ۲۵ ساله زن جوان را به اجبار به انباری کارگاه نجاری برد.

به گفته مامور پلیس، متهمان که کارگران یک کارگاه نجاری بودند زن جوان را در انباری آزار و اذیت گروهی قرار دادند و پس از آزار و اذیت‌های جنسی خشونت آمیز او را بدون لباس در انباری رها کردند.

تجاوز گروهی

شوهر مهدیه چون همسرش را در قمار باخته بود در مقابل التماس همسرش سکوت کرده بود!

مرد جوان که همسر قربانی بود در اعترافاتش گفت که در تمام مدت صدای التماس همسرش را می‌شنید، اما چون او را در قمار باخته بود توانایی مقابله با همکارانش را نداشت و اجازه داد که به اجبار زن جوانش را همخواب خود کنند.

با شکایت قربانی به اداره پلیس همسر معتاد و دوستانش به جرم تعرض دستگیر و بازداشت شدند. در حال حاضر متهمان بدون قرار وثیقه در زندان هستند تا جلسه دادگاهی شان به زودی برگزار شود.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *