حاشیه های جنجالی همایش دستاوردهای روستایی دولت + تصاویر

کدام دست‌ ها به‌دنبال ایجاد حاشیه‌ سازی در دولت هستند؟ + تصاویر

با توجه به حواشی عجیب همایش دستاوردهای روستایی دولت این سوال پیش می آید که کدام دست‌ ها به‌دنبال ایجاد حاشیه‌ سازی در دولت هستند؟

پوشش نامناسب بانوان در همایش دستاوردهای روستایی دولت با حضور حسن روحانی 5

مجله اینترنتی پارسی گو: اگر ظواهر غیرمتعارف در همایشی ملّی با حضور حسن روحانی را در کنار سخنان حاشیه‌ساز خود وی بگذاریم، این سؤال پیش می‌آید که آیا دست‌هایی در دولت، به‌دنبال انحراف افکار عمومی از مشکلات معیشتی و جنگ اقتصادی با دشمن است؟

حواشی حضور بانوان بد حجاب در همایش دستاوردهای روستایی دولت

بر این اساس فارس نوشت: شاید برای دولتی که دوسال بیشتر از هشت سال فرصت خدمتش باقی نمانده، هیچ موضوعی زیان‌بار تر از ایجاد حاشیه و گمراه کردن تمرکز آن از مسائل اصلی نباشد.

اگرچه کم‌وبیش، دولت‌ها را از درگیرشدن با حواشی ریز و درشت دنیای سیاست، گریزی نیست و ممکن است حاشیه‌سازی‌هایی وجود داشته باشد که از اراده دولت خارج باشد، امّا زیان‌بارتر آن است که حاشیه‌سازی توسط خود دولت‌ها ایجاد شود!

پوشش نامناسب بانوان در حضور حجت الاسلام روحانی

پوشش نامناسب بانوان در حضور حجت الاسلام روحانی

این موضوع در بیانات اخیر رهبر معظّم انقلاب در دیدار رئیس‌جمهور و هیئت دولت، مورد اشاره قرار گرفت:

ایشان با اشاره به گذشت شش سال از عمر دولت، تأکید کردند: دو سال باقیمانده از دوران دولت، مدت زمان کمی نیست و باید به دور از گرفتار شدن در برخی آفات، مسائل مهم کشور را «اولویت‌بندی»، و اولویتها را یک به یک پیگیری کرد.

رهبر انقلاب اسلامی یکی دیگر از آفات دولتها در طول سالهای مختلف را «گرفتار شدن به فروع و حواشی» دانستند و گفتند: دولت در این دو سال باقیمانده، از حواشی و مسائل فرعی که متأسفانه با ظهور فضای مجازی، امکان آن بیشتر هم شده است، فاصله بگیرد و مسائل اصلی را در اولویت کاری خود قرار دهد.

پوشش نامناسب بانوان در همایش دستاوردهای روستایی دولت با حضور حسن روحانی 1

پوشش نامناسب بانوان در همایش دستاوردهای روستایی دولت با حضور حسن روحانی ۱

حال به‌فاصله چند روز از این بیانات، شاهد اتفاقاتی هستیم که تقویت‌کننده این شائبه است که نه‌تنها اراده‌ای برای دوری از حاشیه از سوی دولت دیده نمی‌شود، بلکه برخی سطوح دولت، خود عامل ایجاد برخی حاشیه‌ها هستند.

چنین فرضیه‌ای اگرچه در ابتدا بدبینانه به‌نظر می‌رسد، امّا نگاهی به تصاویر همایش «دستاوردهای روستایی دولت» که امروز با حضور رئیس‌جمهور برگزار شد، آن را تقویت می‌کند.

پوشش نامناسب بانوان در همایش دستاوردهای روستایی دولت با حضور حسن روحانی 2

پوشش نامناسب بانوان در همایش دستاوردهای روستایی دولت با حضور حسن روحانی ۲

چنانچه حضور بانوان با ظواهر غیرمتعارف و غیرشرعی در همایشی ملّی با حضور رئیس‌جمهور را در کنار سخنان حاشیه‌ساز آقای روحانی در همین همایش قرار دهیم، این سؤال پیش می‌آید که آیا دست‌هایی در دولت، به‌دنبال این هستند تا نگاه افکار عمومی را از مسئله اصلی کشور که مشکلات معیشتی و جنگ اقتصادی با دشمن است، منحرف کند؟

پوشش نامناسب بانوان در همایش دستاوردهای روستایی دولت با حضور حسن روحانی 4

پوشش نامناسب بانوان در همایش دستاوردهای روستایی دولت با حضور حسن روحانی ۴

سخنان حاشیه ساز رئیس جمهور در همایش دستاوردهای روستایی دولت

رئیس‌جمهور امروز در پشت تریبون اظهار داشته بود: دولت برای حل مشکلات از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند و معتقدم برای توسعه و پیشرفت کشور، باید از هر ابزاری استفاده کنیم.

وی بدون اینکه از کسی نام ببرد افزوده بود: اگر من بدانم در جلسه‌ای با کسی ملاقات کنم، مشکل کشورم حل می‌شود، دریغ نخواهم کرد زیرا اصل منافع ملی کشور است.

پوشش نامناسب بانوان در همایش دستاوردهای روستایی دولت با حضور حسن روحانی 5

پوشش نامناسب بانوان در همایش دستاوردهای روستایی دولت با حضور حسن روحانی ۵

حسن روحانی با اشاره به مخالفت‌های صورت‌گرفته با توافق دولت ایران با ۱+۵ بر سر مسئله هسته‌ای موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک موسوم یا برجام گفته بود: بعضی‌ها می گویند مذاکره چه خاصیت داشت؟ انگار نمی‌خواهند پنبه را از گوش خود در بیاورند.

تهیه و تنظیم: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *