بابا وانگا پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای پوتین و ترامپ در سال ۲۰۱۹ پیشگویی کرده است؟

پیشگویی های عجیب بابا وانگا پیشگوی نابینای بلغاری! + تصاویر

بابا وانگا پیشگوی نابینای بلغاری که حملات یازده سپتامبر را پیش‌بینی کرده، پیش از مرگش برای سال ۲۰۱۹ نیز چند پیشگویی مهم انجام داده است.

بابا وانگا پیشگوی نابینای بلغاری

مجله اینترنتی پارسی گو: بابا وانگا پیشگوی نابینای بلغاری که حملات یازده سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را پیش‌بینی کرده، پیش از مرگش برای سال ۲۰۱۹ نیز چند پیشگویی مهم انجام داده است.

پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای پوتین و ترامپ در سال ۲۰۱۹ پیشگویی کرده است؟!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه سان، یک زن نابینای بلغاری به نام «بابا وانگا»که گفته می‌شود حمله به برج‌های دوقلوی آمریکا، ظهور داعش و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا را به درستی پیش‌بینی کرده بود،‌ از قرار معلوم چند پیش‌گویی مهم نیز برای سال ۲۰۱۹ انجام داده که دو مورد از آنها درباره رؤسای جمهور آمریکا و روسیه است!

پیشگویی بابا وانگا پیشگوی نابینای بلغاری درباره ترامپ

پیشگویی بابا وانگا پیشگوی نابینای بلغاری درباره ترامپ

پیرزن بلغاری از چه زمانی معروف شد؟

طبق آنچه که در گذشته توسط برخی دیده و شنیده شده، این زن بلغاری که در سال ۱۹۹۶ در سن ۸۵ سالگی درگذشت، از توانایی‌های ماوراءالطبیعه شگفت‌انگیزی برخوردار بوده که به او اجازه می‌داده بلایای طبیعی و سایر اتفاقات بزرگ جهان را پیش‌بینی کند.

او در کودکی پس از گرفتار شدن در یک توفان وحشتناک، به طرز مرموزی بینایی خود را از دست داد و تا پایان عمرش نابینا باقی ماند. البته برخی گفته‌اند او بر اثر این حادثه به طور کامل نابینا نشد و تا حد بسیار کمی می‌توانست محیط اطراف خود را ببیند.

با این حال، برخی مدعی‌اند که بابا وانگا با همین شرایط جسمی، پیش از مرگش آینده جهان را تا قرن ۵۱ میلادی که به اعتقاد او پایان عمر کره زمین است، پیش‌بینی کرده است. به همین دلیل، با وجود آنکه بیش از دو دهه از مرگ او می‌گذرد، اما بسیاری از افراد در جهان در پایان هر سال برای پیش‌بینی اتفاقات سال بعد به پیش‌گویی‌های او مراجعه می‌کنند.

این پیرزن نابینا که در زمان حیات خود به خاطر پیش‌گویی‌های خارق‌العاده‌اش لقب «نوستراداموس منطقه بالکان» را از آن خود کرده بود، ظاهرا درباره سال ۲۰۱۹ نیز چند پیش‌گویی مهم داشته است.

بابا وانگا پیشگویی راز آلود و مخوف

بابا وانگا پیشگویی راز آلود و مخوف

پیش‌گویی‌های بابا وانگا برای سال ۲۰۱۹

بابا وانگا در پیش‌گویی‌های خود برای سال ۲۰۱۹، به یک بحران اقتصادی بزرگ در اتحادیه اروپا و همچنین ترور رئیس‌جمهور روسیه (ولادیمیر پوتین) اشاره کرده است. او پیشگویی کرده که تلاش برای ترور پوتین از داخل تیم امنیتی او صورت می‌گیرد اما مشخص نکرده است که این سوءقصد به مرگ رئیس‌جمهور روسیه منجر خواهد شد یا خیر.

این پیرزن بلغاری همچنین پیش‌بینی کرده که یک سونامی ویرانگر شبیه به سونامی سال ۲۰۰۴ در آسیا اتفاق خواهد افتاد و یک شهاب‌سنگ بزرگ نیز در خاک روسیه فرود خواهد آمد.

اما جالب‌ترین پیش‌بینی بابا وانگا برای سال ۲۰۱۹ درمورد ترامپ است. او پیش‌بینی کرده که رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۹ بر اثر ابتلا به یک بیماری مرموز، شنوایی خود را به طور کامل از دست خواهد داد و دچار آسیب مغزی خواهد شد.

پیرزن نابینای بلغاری برای سال ۲۰۱۸ نیز پیش‌بینی کرده بود که چین با غلبه بر آمریکا به اولین ابرقدرت جهان تبدیل خواهد شد. افرادی که به پیش‌گویی‌های این پیرزن نابینا ایمان دارند مدعی‌اند با وجود اینکه او این پیش‌گویی‌ها را بیش از ۲۰ سال پیش انجام داده است، اکنون در آنها رگه‌هایی از حقیقت دیده می‌شود.

در زمانی که بابا وانگا تبدیل شدن چین به ابرقدرت شماره یک جهان را پیش‌بینی کرد، سهم این کشور از اقتصاد جهان تنها ۴.۱ بود اما پیش‌بینی‌هایی که اقتصاددانان جهان اخیرا از افزایش رشد اقتصادی این کشور در آینده انجام داده‌اند، در تطابق کامل با پیش‌گویی بابا وانگا است.

بابا وانگا پیشگوی نابینای بلغاری

بابا وانگا پیشگوی نابینای بلغاری

پیرزن نابینای بلغاری چه اتفاقاتی را برای ۲۰۱۸ پیشگویی کرده است؟

بابا وانگا برای اولین بار زمانی به شهرت جهانی رسید که پیشگویی او درباره غرق شدن زیردریایی روسی کورسک در سال ۲۰۰۰ به حقیقت پیوست. افرادی که به پیش‌گویی‌های او اعتقاد دارند مدعی‌اند او سالها قبل از حملات یازده سپتامبر ۲۰۰۱ پیش‌گویی کرده بود که دو پرنده آهنین (هواپیما) به آمریکا حمله خواهند کرد. او حتی پیش‌بینی کرده بود که پس از این حادثه (اشاره به حمله آمریکا به افغانستان) خون افراد بیگناه زیادی به زمین ریخته خواهد شد.

پیرزن بلغاری همچنین درباره خروج انگلیس از اتحادیه اروپا پیش‌بینی کرده بود که تا پایان سال ۲۰۱۶ (سالی که همه‌پرسی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا در آن انجام شد)، اروپا دیگر به این شکلی که اکنون وجود دارد وجود نخواهد داشت.

بابا وانگا حتی ظهور یک “ارتش افراط‌گرا” و حمله آن به اروپا را پیش‌گویی کرده بود که اکنون برخی معتقدند داعش را می‌توان مصداق این پیش‌بینی او دانست. به قدرت رسیدن پوتین در روسیه نیز یکی دیگر از پیش‌گویی‌هایی است که او سالها پیش از این انجام داده بود.

از همه جالبتر اینکه برخی مدعی‌اند این پیرزن نابینای بلغاری در زمان حیات خود پیش‌بینی کرده است که شخصی با مشخصات باراک اوباما آخرین رئیس‌جمهور آمریکا خواهد بود و این پیش‌گویی برخی را به این باور رسانده است که دونالد ترامپ ممکن است هرگز دوره ریاست‌جمهوری خود را به پایان نبرد.

بابا وانگا علاوه بر این پیش‌گویی‌ها، پیش از مرگ خود از پایان گرسنگی در جهان تا سال ۲۰۲۸ خبر داده است. او همچنین گفته است که کره زمین تا سال ۲۳۴۱ غیرقابل سکونت خواهد شد.

برخی کارشناسان ادعا کرده‌اند که تاکنون ۶۸ درصد پیش‌گویی‌های این پیرزن بلغاری درست از آب درآمده است؛ هرچند طرفداران او این رقم را ۸۵ درصد اعلام کرده‌اند!

پیش‌گویی‌های بابا وانگا برای پوتین و ترامپ در سال ۲۰۱۹

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *