فیلم ماجرای جنجال جلیل رحیمی جهان آبادی و کریمی قدوسی!

جنجال جلیل رحیمی جهان آبادی و کریمی قدوسی در مجلس + فیلم

ماجرای جنجال جلیل رحیمی جهان آبادی و کریمی قدوسی که با انتقادات شدید رحیمی جهان آبادی از کریمی قدوسی در جلسه علنی دیروز آغاز شد با واکنش قدوسی همراه شد.

جلیل رحیمی جهان آبادی و کریمی قدوسی

مجله اینترنتی پارسی گو: ماجرای جنجال جلیل رحیمی جهان آبادی و کریمی قدوسی که با انتقادات شدید رحیمی جهان آبادی از کریمی قدوسی در جلسه علنی روز گذشته مجلس آغاز شده بود، امروز نیز به صحن بهارستان کشیده شد و واکنش نماینده مشهد را در پی داشت.

کریمی قدوسی خطاب به رحیمی جهان آبادی گفت: آقای رحیمی نه گندم کابل را خواهید خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را. روز گذشته جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده اصلاح طلب تربت جام در مجلس شورای اسلامی در تذکری به شدت به کریمی قدوسی نماینده مشهد انتقاد کرد و گفت: طالبان یک قیف داشت و ریش مردم را اندازه می گرفت و ببینید استاندارد است یا نه. شما چه کاره مملکت هستید که که به وزیر و رییس جمهور و حالا نماینده مجلس می تازید.

حتما بخوانید

زمانی که افغان ها به ایران حمله می کردند ما دفاع می کردیم!

توهین جلیل رحیمی جهان آبادی به افغان ها!

رحیمی جهان آبادی گفت: شما به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفته اید نماینده شما انقلابی نیست و نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود. آقای کریمی قدوسی آن زمانی که اجداد شما بستگان شما از افغانستان به ایران حمله می کردند ما ایرانی بودیم. این عضو حزب کارگزان ادامه داد: چه کسی به شما شناسنامه ایرانی داده است، چه کسی به شما اجازه داده است به ارکان نظام بتازید، چند روز سابقه جبهه دارید، چندتا عملیات شرکت کرده اید که به درجه سرداری رسیدید؟ از کی شما ایرانی شدید که ما ایرانی نبودیم.

در همین حال، جلسه علنی امروز مجلس تحت تاثیر حواشی روز گذشته صحن مجلس بود. کریمی قدوسی که دیروز در صحن مجلس حضور نداشت تا پاسخ رحیمی جهان آبادی را بدهد امروز از حق پاسخگویی خود استفاده کرد و تریبونش برای جوابگویی باز شد. وی گفت: من آقای رحیمی جهان آبادی را نمی شناختم، در اولین روز تشکیل مجلس دهم که به مرقد حضرت امام (ره) رفتیم، آخر صف نشسته بودم. کسی آمد کنار من نشست و گفت من رحیمی هستم. گفتم کدام رحیمی؟ گفت نماینده تربت جام. گفتم بفرمایید.

کریمی قدوسی گفت: به من گفت آقای کریمی! همه از شما می ترسند و می گویند اگر کریمی به کسی گیر بدهد تا موتورش را پیاده نکند، او را رها نمی‌کند. گفتم این اشتباه است، اگر بگویند مردم به کسی در انقلاب گیر بدهند، موتورش را پیاده می‌کنند، درست گفته اند. اگر بنده را هم دست آموز و پرورش یافته این مکتب می‌دانند، آن هم حرف غلطی نیست.
این نماینده گفت: دیروز به من گفتند «شما چه کاره مملکت هستید که به رئیس جمهور، وزیر و حالا به نماینده مجلس گیر می دهید؟ به شهر تربت جام آمدید و به مردم گفتید نماینده شما انقلابی نیست، نامه جمع کنید تا رد صلاحیت شود». اولاً اینکه بنده و شما از رئیس جمهور و وزیر سؤال می کنیم و به کسی ربطی ندارد؛ از وظایف قانونی ماست. الان هم کشور دچار بحران شده و باید به وظیفه خود عمل کنیم.

وی ادامه داد: اینکه من برای چه به مشهد آمده‌ام این بود که دعوت برای شرکت در ستاد یادواره شهید عزیزی از مجلس شورای اسلامی شهید اکبر دهقان شدم و من در آنجا نطق کردم که آنها را در فضای مجازی پخش کردند. نطق‌ها و صحبت‌های من درباره انقلاب بود.

کریمی ادامه داد: آقای رحیمی به شما گفته‌اند که اگر برای مجلس یازدهم رد صلاحیت شدید، شما را سفیر ایران در کابل خواهیم کرد اما باید بگویم که شما نه گندم کابل را خواهید خورد و نه عدسی مجلس یازدهم را.

حتما بخوانید

توهین جنجالی جلیل رحیمی جهان آبادی به افغان ها!

فیلم جنجال و دعوای جلیل رحیمی جهان آبادی و کریمی قدوسی

تذکر: اگر فیلم کامل لود نشده و پخش نمی شود، صفحه را رفرش کنید (با زدن f5) و مجدد ویدئو را play نمایید.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: آخرین خبر

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *