حمله به طلبه جوان در کرج با قمه و چاقو!

حمله ۶ پسر و ۳ دختر به طلبه جوان در کرج + تصاویر

حمله ۹ نفره با سلاح سرد به طلبه جوان در کرج خبر ساز شد و پنجشنبه شب، امیر دهقان در کرج توسط ۶ پسر و ۳ دختر با قمه و چاقو مورد حمله قرار می گیرد.

اخبار حوادث

مجله اینترنتی پارسی گو: حمله ۹ نفره با سلاح سرد به طلبه جوان در کرج خبر ساز شده است و پنجشنبه شب، طلبه ای با نام امیر دهقان در کرج توسط ۶ پسر و ۳ دختر با قمه و چاقو مورد حمله قرار می گیرد.

حمله خونین ۶ پسر و ۳ دختر به روحانی جوان در کرج

یک روحانی کرجی آخر هفته گذشته توسط ۹ نفر شامل ۶ پسر و ۳ دختر مورد ضرب و شتم قرار گرفت. ساعت ۲۳ پنجشنبه شب در یک بستنی فروشی ابتدای جاده خوشنام مشکین دشت کرج ۹ جوان که سه نفر از آنها دختر بوده و به گفته شاهدان حالت طبیعی نداشتند، هنگام مواجه شدن با این طلبه وی را مورد تمسخر قرار می‌دهند.

طلبه جوان با بی توجهی از کنار آنها عبور می‌کند و با اصرار به فحاشی اراذل آنها را نهی از منکر می کند که منجر به درگیری آنها با طلبه جوان می شود و به گفته شاهدان عینی ماجرا دختران نیز از خودرو های خود قمه و لوله آورده و به اراذل داده‌اند تا او را بزنند.

پلیس شهرستان ملارد که تحت نظر فرماندهی غرب استان تهران است برای تحقیقات وارد عمل شده و روحانی مضروب نیز به بیمارستانی در مشکین دشت انتقال یافته است.

طلبه ای که مورد هجمه وحشیانه ۹ نفر قرار گرفت کیست؟

امیر دهقان طلبه ۲۶ ساله مدرسه علمیه امام رضا (ع) کرج است. وی پنجشنبه شب به همراه یکی از دوستانش به یک بستنی فروشی در میدان خوشنام مشکین دشت کرج رفته که مورد حمله چندتن از هنجار شکنان قرار گرفت.

این طلبه جوان پس از ورود به مغازه با شش پسر و سه دختر جوان که پوشش نامناسب داشت روبه رو شد. این طلبه گفت: من فقط نگاه سنگینی به آنان کردم و خواستم به نوعی با نگاهم نهی از منکر کرده باشم که دوتا از پسرها که حالت طبیعی نداشتند، شروع به توهین و فحاشی به من و برادران بسیجی کردند.

وی ادامه داد: به جوانان تذکر دادم که اینجا محیط عمومیه و خانواده نشسته، و مراقب کلام و رفتارتون باشید که در همین حین به من حمله کرده و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ که در همین حین دخترها نیز به داخل ماشین رفته و با در دست داشتن چاقو و قمه به من حمله کردند.

آمر امر به معروف افزود: علاوه بر ضرب و شتم من، به چند نفر از جمله یکه پیرمرد که برای حمایت از من آمده بود را نیز مورد ضرب و شتم قرار دادند و پس از خروج از مغازه شروع به عربده کشی وسط خیابان کردند.

این طلبه جوان در پایان افزود: شماره پلاک دو خودروی دنا سفید رنگ و ۲۰۶ نوک مدادی رو مردم یادداشت کردند و روز جمعه با گواهی پزشک قانونی به دادگستری فردیس مراجعه و شکایت خودم را به مراجع ذیصلاح اعلام نمودم.

تصاویر حمله ۹ نفر با قمه و چاقو به طلبه جوان

امیر دهقان طلبه ای که مورد حمله 9 نفر با سلاح سرد قرار گرفت 1

امیر دهقان طلبه ای که مورد حمله ۹ نفر با سلاح سرد قرار گرفت ۱

امیر دهقان طلبه ای که مورد حمله 9 نفر با سلاح سرد قرار گرفت 3

امیر دهقان طلبه ای که مورد حمله ۹ نفر با سلاح سرد قرار گرفت ۲

امیر دهقان طلبه ای که مورد حمله 9 نفر با سلاح سرد قرار گرفت 4

امیر دهقان طلبه ای که مورد حمله ۹ نفر با سلاح سرد قرار گرفت ۳

تصاویر دلخراش از حمله به طلبه جوان در مشکین شهر کرج

تصاویر دلخراش از حمله به طلبه جوان در مشکین شهر کرج

حمله به طلبه جوان در مشکین شهر کرج

حمله به طلبه جوان در مشکین شهر کرج

حمله خونین به طلبه جوان در مشکین شهر کرج

حمله خونین به طلبه جوان در مشکین شهر کرج

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. شبکه ایران ۲. مشرق ۳. صراط

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *