رونالدو: فاتح سه جام شدم! برای توپ طلا دیگر چه کاری باید انجام دهم؟

رونالدو: فاتح سه جام شدم! برای توپ طلا چه کاری باید انجام دهم؟

کریستیانو رونالدو و توپ طلای ششم یک سال پس از دوری از یکدیگر حالا نزدیک تر از همیشه به یکدیگر قرار دارند و رونالدو برای توپ طلا سه جام به دست آورده است.

کریستیانو رونالدو و توپ طلای ششم

مجله اینترنتی پارسی گو: کریستیانو رونالدو و توپ طلای ششم یک سال پس از دوری از یکدیگر حالا نزدیک تر از همیشه به یکدیگر قرار دارند و رونالدو برای توپ طلا سه جام به دست آورده است.

کریستیانو رونالدو یک سال پس از دوری از توپ طلا، بار دیگر در جمع نامزدهای تصاحب این عنوان ارزشمند قرار دارد. جام جهانی ۲۰۱۸ و به خصوص درخشش لوکا مودریچ با تیم ملی کرواسی سبب شد تا ستاره کروات برای اولین بار پس از ۱۰ سال به سلطه مسی و رونالدو در توپ طلا پایان دهد.

مودریچ که با رئال نیز فاتح لیگ قهرمانان شده بود، عنوان بهترین بازیکن سال را از آن خود کرد و رونالدو در فهرست توپ طلا دوم شد. یک سال بعد، رونالدو بار دیگر در جمع نامزدها قرار دارد. فوق ستاره پرتغالی سال گذشته با یوونتوس فاتح اسکودتو و نیز سوپرکاپ ایتالیا شد.

او هرچند با یووه نتوانست در لیگ قهرمانان موفقیتی به دست بیاورد ولی با تیم ملی پرتغال در لیگ ملت های اروپا توانست عنوان قهرمانی را کسب کند تا در پایان فصل در صفحه اجتماعی خود بنویسد:« یک فصل باورنکردنی. تجربه ای جدید، باشگاهی بسیار بزرگ، شهری هیجان انگیز، رکوردشکنی های جدید و سه جام دیگر در ویترین افتخارات.»

رونالدو تک گل یووه در سوپرکاپ را به ثمر رساند و باعث قهرمانی این تیم شد. در سری آ نیز او عنوان بهترین بازیکن را از آن خود کرد ولی در رقابت برای آقای گلی قافیه را به فابیو کوالیارلای ۲۵ گله و دووان زاپاتای ۲۳ گله واگذار کرد و با ثبت ۲۱ گل، سوم شد. هرچند او نسبت به دو بازیکن یاد شده، شش بازی کمتر انجام داده بود.

رونالدو در لیگ قهرمانان رکورد گل هایش را به ۱۲۵ رساند و به اولین بازیکنی تبدیل شد که در این تورنمنت به رکورد ۱۰۰ پیروزی می رسد. او در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا نیز برابر سوئیس هت تریک کرد.

رونالدو حالا در مراحل پایانی جام جهانی، جام کنفدراسیون ها، جام ملت های اروپا و لیگ ملت ها برای پرتغال گلزنی کرده است. بدون هیچگونه تردیدی، رونالدو در سال ۲۰۱۹ همراه با مسی، فن دایک، سادیو مانه و کیلیان امباپه در کورس توپ طلا خواهد بود.

او در مورد احتمال رسیدن به توپ طلای ششم خود می گوید: «به توپ طلا وسواس ندارم ولی آمارها هم دروغ نمی گویند. امسال فاتح سه جام شدم و در لیگ ملت های اروپا هم شرایط بسیار خوبی داشتم. برای توپ طلا دیگر چه کاری باید انجام دهم؟»

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: ورزش سه

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *