هک اکانت عصر پادشاهان با روشی ناشیانه! + تصاویر

سرقت اکانت بازی ایرانی عصر پادشاهان به شکلی ناشیانه!

شیادان همه جا هستند و از هر فرصتی برای سوء استفاده بهره می برند. اخیرا نیز سرقت اکانت بازی ایرانی عصر پادشاهان از سوی هکرها شدت یافته است.

عصر پادشاهان بازی استراتژیک ایرانی

مجله اینترنتی پارسی گو: بازی عصرپادشاهان یک بازی آنلاین ایرانی است که به شما امکان می دهد، به صورت استراتژیک شهر خود را مدیریت کرده و آنرا ارتقا بدهید. از سوی دیگر شیادان نیز همه جا هستند و از هر فرصتی برای سوء استفاده بهره می برند. اخیرا نیز سرقت اکانت بازی ایرانی عصر پادشاهان از سوی هکرها شدت یافته است.

بازی عصر پادشاهان بازی استراتژیک ایرانی

بازی عصر پادشاهان بازی استراتژیک ایرانی

سارقان و هکرها، از هر ترفندی برای سرقت اکانت شما در بازی عصر پادشاهان استفاده می کنند. در این مقاله یک نمونه از این شگردهای دزدی اکانت را بررسی می کنیم:

وبلاگ آموزش هک بازی عصر پادشهان

وبلاگ آموزش هک بازی عصر پادشهان

شگردی که هکر برای سرقت اکانت شما در بازی عصرپادشاهان استفاده می کنند، روشی احمقانه است که با تعدادی کد و نوشته های گیج کننده، به نحوی طراحی شده که شما متوجه این موضوع نشوید. ببینید:

در این بخش از شما می خواهد رمز ایمیل ثبت شده در بازی را وارد کنید

در این بخش از شما می خواهد رمز ایمیل ثبت شده در بازی را وارد کنید

خب. همانطور که مشاهده می کنید، شما رمز عبور خودتان را در اختیار این دوستان قرا بدهید! در حالیکه حتی خود بازی و هیچ اقدام رسمی دیگری از شما رمز عبور مطالبه نمی کند. چرا باید رمز عبورتان را بگیرند؟ در حالیکه هیچ یک از مراحل بازی، از ثبت نام گرفته تا ارتقا و… نیازی به وارد کردن رمز عبور ندارد. اصولا رمز عبور ایمیل، اطلاعاتی کاملا شخصی است. ممکن است شما هزار و یکجور فایل و اطلاعات دیگر در ایمیل خود داشته باشید و وارد کردن رمز عبور به هیچ وجه عقلانی نیست.

خب. حالا این سوال پیش می آید که داشتن رمز عبور برای هکرها و سارقان اکانت چه کاربردی دارد؟ اگر ادامه مطلب را بخوانید پاسخ این سوال را خواهید گرفت. ببینید:

در این قسمت از شما می خواهد تا اطلاعات اکانت خود (نام کاربری و رمز عبور) را وارد کنید

در این قسمت از شما می خواهد تا اطلاعات اکانت خود (نام کاربری و رمز عبور) را وارد کنید

همانطور که مشاهده می کنید، سارقان اکانت در ادامه از شما می خواهند تا رمز عبور و نام کاربری خود را هم به آنها تقدیم کنید! تا با این کار، اکانت شما به طور کامل در اختیار آنها قرار بگیرد. در واقع در مرحله قبل رمز ایمیل شما گرفته شده بود. در این مرحله هم نام کاربری و رمز عبور شما گرفته شد! خب. حالا به سادگی می توانند وارد اکانت شما شده، درخواست تغییر رمز عبور و ایمیل بدهند و به سادگی، با کد امنیتی وارد شده به ایمیل، اکانت را برای همیشه از چنگ شما خارج کنند. پس از این کار هم نام اکانت و مشخصات آن به سادگی تغییر می کند و در بازار سیاه به فروش می رسد.

جمع بندی: پشتیبان بازی عصر پادشاهان، نکات امنیتی را به طور کامل رعایت می کنند و هکرها نمی توانند از طریق حمله به سرورها به اکانت شما آسیبی برسانند. تنها راهی که باقی می ماند، سرقت اطلاعات شماست. مورد ذکر شده تنها یک روش هک اکانت عصر پادشاهان بود و روش های متعدد دیگری هم وجود دارد. پس به یاد داشته باشید به هیچ وجه رمز عبور و نام کاربری و رمز ایمیل خود را در اختیار هیچ سایت، شخص یا سامانه ای قرار ندهید.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *