عکس جدید میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در مرکز قلب تهران!

تازه ترین عکس میرحسین موسوی و زهرا رهنورد پس از هشت سال

تصاویر جدیدی در شبکه های اجتماعی از عکس میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با گذشت ۸ سال منتشر شده و مورد استقبال سایت های ضد انقلاب قرار گرفته است.

فتنه 88

مجله اینترنتی پارسی گو: تازه ترین عکس میرحسین موسوی و زهرا رهنورد پس از هشت سال منتشر شده است. تصاویر جدیدی در شبکه های اجتماعی از عکس میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد پس از فتنه انتخابات سال ۱۳۸۸ و با گذشت ۸ سال منتشر شده است که مورد استقبال سایت های ضد انقلاب قرار گرفته است.

عکس جدید میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در حصر خانگی

عکس میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در مرکز قلب تهران

عکس میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در مرکز قلب تهران

میرحسین موسوی یکی از سران فتنه است که پس از انتخابات سال ۱۳۸۸ بدون ارائه دلیل و قبل از پایان انتخابات اعلام پیروزی کرد و با شکست در انتخابات اعلام تقلب کرد و جونانان زیادی از کشورها را به کشتن داد و مدتها در تهران و دیگر شهرا آشوب ایجاد کرد.

سران فتنه ۸۸ با رأفت اسلامی مجازات نشدند و تنها با مصوبه شورای عالی امنیت ملی در حصر خانگی به سر می برند.

عکسی از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد که زمستان سال گذشته منتشر شد

عکسی از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد که زمستان سال گذشته منتشر شد

گفتنی است سران فتنه ۸۸ اعم از خاتمی، کروبی و موسوی، بارها مورد حمایت سران کشورهای استکباری، از جمله آمریکا و اسرائیل قرار گرفته اند. نخست وزیر اسرائیل نام سران فتنه را به زبان می آورد و از او در همان ایام حمایت می کند. اخیرا هم وزارت خارجه آمریکا در بیانیه ای ضمن حمایت از سران فتنه (که در حقیقت افسران این کشورها در نبرد با نظام اسلامی هستند) خواستار آزادی آنها شده است.

در بیانیه وزارت خارجه ایالات متحده آمده است: بازداشت این سه نفر متناقض با قوانین ایران و تعهدات بین المللی از جمله میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاست است و ما آنرا محکوم می کنیم.

سران فتنه سید محمد خاتمی مهدی کروبی و میرحسین موسوی

سران فتنه سید محمد خاتمی مهدی کروبی و میرحسین موسوی

گفتنی است سید محمد خاتمی یکی دیگر از سران فتنه ۸۸ با توجه به اینکه مسیر خود را از سران فتنه جدا کرد، و اعلام نمود که در انتخابات ۸۸ تقلب نشده است، با رأفت اسلامی محصور نشده است. اما کماکان ممنوع التصویر و ممنوع الخروج خواهد بود. وی همچنین در اولین انتخابات پس از فتنه ۸۸ در انتخابات حاضر شده و رأی داد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو
تصاویر از صدای آمریکا

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *