متهم اول به اتهام قتل عمد و متهم دوم به اتهام معاونت در قتل عمد مورد بازجویی قرار گرفتند!

کیفرخواست متهمان پرونده قتل علیرضا شیر محمد علی صادر شد

بر اساس اعلام دادستانی تهران کیفرخواست متهمان پرونده قتل علیرضا شیر محمد علی که در زندان تهران بزرگ و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود صادر شد.

قتل با چاقو

مجله اینترنتی پارسی گو: بر اساس اعلام دادستانی تهران کیفرخواست متهمان پرونده قتل علیرضا شیر محمد علی که در زندان تهران بزرگ و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود صادر شد.

براساس اعلام دادستانی تهران، کیفرخواست متهم به قتل عمدی و همچنین متهم به معاونت در قتل عمدی مرحوم علیرضا شیر محمد علی که در تاریخ ۲۰/‏۰۳/‏۱۳۹۸‬ در زندان تهران بزرگ با ضربات تیزی مجروح و به قتل رسیده بود با تکمیل تحقیقات و تقاضای اولیاء دم مبنی بر قصاص و مجازات قانونی سایر اتهامات مندرج در کیفرخواست صادر و جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک ارسال شد.

دادستان تهران اعلام کرد این پرونده دارای دو متهم است که متهم اول به اتهام قتل عمد و ضرب و جرج عمدی غیرمنتهی به فوت و متهم دوم به اتهام معاونت در قتل عمدی و ضرب و جرح عمدی غیر منتهی به فوت تحت بازجویی قرار گرفتند که پس از تکمیل تحقیقات و با رعایت کلیه موازین قانونی و حقوق دفاعی متهم از جمله حضور وکیل تسخیری، تشکیل پرونده شخصیت، انجام تست روحی-روانی و سایر حقوق مندرج در قانون آیین دادرسی کیفری ظرف ۲ روز تکمیل و با صدور کیفرخواست جهت رسیدگی به دادگاه کیفری یک تهران ارسال شد.

حتما بخوانید

جزئیات قتل علیرضا شیر محمد علی + عکس

حتما بخوانید

علیرضا شیر محمدعلی کیست؟ + تصاویر

حتما بخوانید

علیرضا شیر محمد علی در زندان به قتل رسید!

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: فارس به نقل از مشرق

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *