جرایم علیرضا شیر محمد علی چه بود؟

علیرضا شیر محمدعلی کیست؟ + تصاویر

علیرضا شیر محمد علی که به تازگی در زندان فشافویه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید، به جرم فعالیت علیه امنیت ملی محکوم شده بود.

علیرضا شیر محمدعلی

مجله اینترنتی پارسی گو: علیرضا شیر محمدعلی که به تازگی در زندان فشافویه با ضربات متعدد چاقو به قتل رسید، به جرم فعالیت علیه امنیت ملی محکوم شده بود.

علیرضا شیر محمد علی بنا به گزارش سایت خبرگر و فرارو، با اتهاماتی چون فعالیت علیه نظام و توهین به مقدسات روبرو بوده است.

این سایت همچنین خبر داده است که وی به جرم نوشتن و نقد مطالب دینی دستگیر شده است.

کمپین حقوق بشر ایران نیز گزارش داده است که وی به جرم توهین به مقدسات بازداشت و زندانی شده است.

علیرضا شیرمحمد علی

علیرضا شیر محمدعلی که بود و چه جرایمی داشت؟

وکیل علیرضا شیر محمد علی نیز در خصوص اتهامات موکلش بیان داشته است: «این اتهامات بر اساس نوشته های او در یک کانال تلگرامی است. او یک کانال تلگرامی داشته که مطالبی را در آنها می نوشته است. علیرضا در دادگاه انقلاب وکیل نداشت و من برای وکالت در دادگاه تجدید نظر به پرونده او پیوستم و فقط یکبار در زندان با او ملاقات کردم.»

علیرضا شیر محمد علی، جوان ۲۱ ساله ای که به جرایم مختلف عقیدتی و توهین به مقدسات و فعالیت علیه نظام در زندان به سر می برد، در اعتراض به شرایط زندان به اعتصاب عذا نیز دست زده بود.

گفتنی است ظاهرا زندان فشافویه که در ۳۲ کیلومتری جنوب تهران قرار دارد، زندانی است که اراذل و اوباش گرانی که در لباس دراویش در تهران دست به آشوب و قتل زده بودند در آن نگهداری می شدند.

علیرضا شیر محمد علی

آنچه در پایان باید به آن تأکید کرد، این است که سران و آشوبگرانی که جوانان کشور را تحریک کرده و آنان را فریب می دهند، یا در خارج از کشور (نظیر منافقین، بنی صدری ها، سلطنت طلب ها و…) نشسته اند و با پول کثیف یهود و استکبار تغذیه می شوند، و یا در داخل کشور، در امنیت کامل به سر می برند و جوانان ۲۱ ساله ای چون شیر محمد علی قربانی می شوند.

نتیجه عدم قاطعیت در قبال سران جریان های انحرافی و آشوبگران، از دست رفتن جوانانی چون علیرضا شیر محمد علی است که اگر به قتل نرسیده بود، به احتمال فراوان با قید وثیقه از زندان آزاد می شد.

منبع: مجله اینترنتی پارسی گو

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

7 دیدگاه در “علیرضا شیر محمدعلی کیست؟ + تصاویر

  1. محمد

    جدا چه متن مزخرفی نوشتی.اخه چه ربطی به سران فتنه داره.شما به جا این چرندیات از قوه قضاییه بپرسید که چرا یک زندانی سیاسی را میبرن تو قسمتی که ارازل و اوباش نگهداری میشن و چطور درب سلول انفرادی دو تا قاتل باز میشه و میرن مقتول را کارداجین میکنن

    1. پارسی گو نویسنده

      با سلام و تشکر. واژه «سران فتنه» حذف شد. ناگفته پیداست که منظور کسانی است که جوانان را تحریک می کنند و نتیجه عملشان می شود قربانی شدن یک جوان «۲۱» ساله. موفق باشید

      1. سپیده

        خیلی عجیب که سما فکر میکنی اگر کسی مخالف داره از یهودیا یا سلطنت طلبها یا منافقها وغیره پول میگیره این حرفا دبگه خیلی قدبمی شده من مخالف صد درصد جمهوری اسلامی هستم و از هبچ جایب نه پول مبگیرم نه با کسیذهماهنگم خودم سعور وعقل دارن اراجیف اسلامی ۱۴۰۰سال پیش نه باور دارم نه قبول دارم پر از اشکال حکومت ابران هم عوضی ترین حکومت دنیاست دروغگو ستمگر دزد ظالم هر چی بگم کم کفتم شما هم حق نداری کلیشه ای بیاب متن بنویسی بزاری تو نت بگی از اینجا اونجا ساپورت میشن هر کسی مخالف این خودش توهین به من و امسال من مگه ما فهم وشعور نداریم تحلیل کنبم خودمون .

        1. پارسی گو نویسنده

          سلام. دوست عزیز. از اینکه علی رغم ناراحتی ادب را رعایت کردید متشکرم. سوال من این است: یک جوان ۲۱ ساله، که وبلاگ می زند، و راجع به خدا و پیغمر و… مطالب انتقادی می نویسد، مگر چقدر مطالعه دارد؟ چقدر عمر از خدا گرفته که بتواند مطالب را بخواند، به تحلیل برسد و نقد کند؟ شما ناراحتید از مطلب؟ حق دارید. ما هم ناراحتیم از اینکه یک جوان کشورمان از دست برود، اما آنها که کسانی که جوانان را تحریک می کنند، سالم و سرحال باشند و به ریش ما بخندند. صبحت از پول گرفتن امثال من و شما نیست. صبحت از سردسته های منحرفی است که جوانان کشور را تحریک می کنند. اگر به این مسئله باور ندارید، مستندهای فراوانی که وجود دارد را ببینید. مستند آمد نیوز را ببینید. مستندات و مقالات مربوط را مشاهده کنید. اعترافات تروریست های اهواز را ببینید تا متوجه باشید در قبال دریافت چه مبلغی، چه چیزهایی را از دست داده اند. موفق باشید

  2. سمانه

    خدا خیرتون بده، حداقل شما اخبار داخل زندان رو منتشر می کنید، متاسفانه سایت های خبری اصلا به این موضوعات نمی پردازند، موفق باشید

  3. عباس

    سلام ما پیروان نظام حکومتی امام علی علیه السلام هستیم.ودر این حکومت ذره ای ظلم به کسی نمی شود حتی به مخالفین سیاسی واعتقادی.کشته شدن مشکوک این جوان در زندان در نظام حکومتی اسلامی جایگاه ندارد ومسئولان زندان باید در این زمینه پاسخگو باشند چرا که علاوه بر ظلمی که در حق این جوان روا داشته شده است موجب هتک حرمت نظام اسلامی ما شده است.ما مدعی نظام حکومتی امام علی علیه السلام هستیم وبه هیچ وجه از مسیر آن امام همام خارج نمی شویم و نمی پذیریم در نظامی که ما پیرو آن هستیم کوچکترین ظلم وتبعیضی نسبت به احدی اتفاق بیفتد..دولت ،مجلس و قوه قضائیه این موضوع را به جد پیگیری کنند ومتخلفین ومسببین وآمران این قتل را مجازات کنند.

  4. کامران

    من نه چپ هستم نه راست نه اصولگرا نه شاهی .. کار خودم را می کنم و لی به مذهب خودم اعتقاد دارم. نباید به هیچ مذهبی چه اسلام چه مسیحی چه یهود اهانت شود چون همه دین خدایی هستند و دارای پیامبر الهی بوده اند. اگرا واقعا این شیر محمد علی به مقدسات اهانت کرده، بنظر من سزای خود را دیده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *