سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به تورنتوی کانادا؟

سفر بحث برانگیز رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا

مدتی پیش رامبد جوان و نگار جواهریان خبر سفر به تورنتوی کانادا را در صفحات شخصی شان منتشر کردند که این ماجرا برایشان جنجالی شد.

نگار جواهریان و رامبد جوان

مجله اینترنتی پارسی گو: مدتی پیش رامبد جوان و نگار جواهریان خبر سفر به تورنتوی کانادا را در صفحات شخصی شان منتشر کردند که این ماجرا برایشان جنجالی شد.

رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان چند روزی است که در تورنتوی کانادا به سر میبرند.

مبحثی در فضای مجازی داغ شده که رامبد و نگار جواهریان که اکنون باردار است به بهانه مسائل کاری به این سفر رفته اند و عملا قصدشان از این سفر متولد شدن فرزندشان در این کشور است و اینکه چرا رامبد جوان مجری برنامه خندوانه که مدعی میهن پرستی است حاضر به تولد فرزندش در ایران نیست.

رامبد جوان و نگار جواهریان

از آن جایی که جواهریان باردار است و بی‌شک اجازه دو پرواز با این طول مدت برای بازگشت نخواهد داشت مخاطبان بر این عقیده هستند در همان کشور فارغ خواهد شد و اصل سفر نه برای اکران قانون مورفی بلکه برای تولد فرزندشان در کشوری که آمال و آرزوهای سلبریتی‌ها به نظر می‌رسد، است.

حتما بخوانید

تولد فرزند نگار جواهریان و رامبد جوان در کانادا؟

حال این سوال پیش می آید آیا رامبد جوان ستاره برنامه پرمخاطب «خندوانه» تلویزیون هم به جمع کسانی خواهد پیوست که فرزندش را در کشوری به دنیا خواهد آورد که پاسپورت دیگری بگیرد؟ در دنیا کشورهای زیادی نیستند که به شرط تولد فرزند پاسپورت آن کشور را به نوزاد بدهند و در بین آن‌ها شاید کانادا بهترین آن‌ها از لحاظ رفاه باشد.

واکنش رامبد جوان و نگار جواهریان به ماجرای تولد فرزندشان در کانادا

رامبد جوان و نگار جواهریان تا کنون به ماجرای تولد فرزندشان در کانادا واکنشی نشان نداده اند و معلوم نیست که این ماجرا حقیقت دارد یا شایعه ای است که این روز ها هر لحظه پر وبال بیشتری میگیرد و فضای رسانه را علیه رامبد جوان و نگار جواهریان تحریک می کند .

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: دلگرم

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *