تبعات سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کاندا: رامبد ممنوع التصویر شد؟

رامبد جوان ممنوع التصویر شد؟

به نظر می رسد بعد از واکنش های منفی گسترده به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، رامبد جوان ممنوع التصویر شده باشد.

رامبد جوان و نگار جواهریان خنده

مجله اینترنتی پارسی گو: بعد از جنجال خبر سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کانادا، بعضی از سایت ها از ممنوع التصویر شد رامبد جوان و توقف پخش برنامه های وی خبر داده اند. اما آیا واقعا رامبد جوان ممنوع التصویر شده است؟

بازپخش برنامه‌های رامبد جوان متوقف شد

به نظر می رسد بعد از واکنش های منفی گسترده به سفر رامبد جوان و نگار جواهریان به کانادا، رامبد جوان ممنوع التصویر شده باشد. اما باید منتظر ماند و دید آیا رامبد جوان که پس از به دنیا آمدن فرزندش به کشور بازمی‌گردد، سرنوشتش همکاری اش با رسانه ملی چه خواهد شد.

یک منبع آگاه خبر داد طبق تصمیم مدیران سازمان صدا و سیما، بازپخش برنامه‌های رامبد جوان از رسانه ملی متوقف شد. براساس این خبر، تکرار فصل‌های قبلی خندوانه یا بریده‌هایی از آن به عنوان میان برنامه در شبکه نسیم تا اطلاع بعدی پخش نخواهد شد.

دردسرهای کشف حجاب نگار جواهریان و تولد فرزندش در کانادا

در روزهای گذشته، سفر رامبد جوان و همسرش نگار جواهریان به کانادا برای به دنیا آوردن فرزندشان در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی بازتاب بسیاری داشت و مورد انتقاد رسانه ها قرار گرفت. همچنین انتشار تصویری از رامبد جوان و همسرش در کانادا نیز بر این انتقادات افزود.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: مشرق به نقل از برترینها

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *