فروش موی سر در سایت دیوار!

عجیب اما واقعی: فروش موی سر دختران در سایت دیوار +تصاویر

خبر فروش موی سر دختران در سایت دیوار و تصاویر منتشر شده از آن می‌تواند زنگ خطری برای مسئولان دولت و متولیان فرهنگی کشور باشد.

مجله اینترنتی پارسی گو: خبر فروش موی سر دختران در سایت دیوار و تصاویر منتشر شده از آن، سر و صدای زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. به تازگی تصاویری از تبلیغ عجیب فروش موی سر دختران در سایت دیوار منتشر شده است.

در کنار تبلیغات عجیبی همچون فروش کبد و کلیه، حالا موی سر دختران در این سایت با قیمت‌های مختلف از ۱۰۰ هزا تومان تا ۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت موهای سر دختران هم متناسب با سالم، بدون رنگ و به چند سانتی متر بودن متغیر است.

البته گویا این آگهی‌ها مختص فضای مجازی نیست و در فضای واقعی هم این قضیه باب شده است. رواج این تبلیغات در فضای مجازی می‌تواند زنگ خطری برای مسئولان فرهنگی کشور باشد و نظارت بیشتر دستگاه های ذی‌ربط مانند پلیس فتا را نیاز دارد.

تصاویر فروش موی سر دختران در سایت دیوار

فروش موی سر دختران در دیوار

فروش موی سر دختران در دیوار

فروش موی سر دختران در اینترنت

فروش موی سر دختران در اینترنت

به نظر می رسد مشکلات اقتصادی و معیشتی، که قبلا در فروش کلیه، قرنیه چشم و… نمود پیدا کرده بود، امروز به فروش موی سر دختران کشیده شده است. مسئولان دولتی، که مسبب این وضع فجیع اقتصادی هستند، امروز باید پاسخگو باشند. قطعا فردای قیامت نیز از آنها حسابرسی خواهد شد. عجیب آنکه مسببان این وضعیت، از اختیار کم خود دم می زنند. آنها که باید پاسخ بدهند با همان میزان اختیار چه کرده اند، حالا طلبکار هم شده اند! و البته معلوم نیست اگر اختیاری که می گویند را داشتند، چه فاجعه ای رقم می زدند!

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *