گابور کرالی همبازی‌ علی دایی در 43 سالگی اعلام بازنشستگی کرد

خداحافظی گابور کرالی با شلوار معروفش از فوتبال! + تصاویر

خداحافظی گابور کرالی با شلوار معروفش در سن ۴۳ سالگی از فوتبال در انتهای این فصل باعث شد طرفداران این دروازه بان خاص از این خبر ابراز ناراحتی کنند.

خداحافظی گابور کرالی

مجله اینترنتی پارسی گو: دروازه بان مجارستانی که مسن‌ترین بازیکن جام ملت‌های اروپا نیز بود، اعلام بازنشستگی کرد. خداحافظی گابور کرالی با شلوار معروفش در سن ۴۳ سالگی از فوتبال در انتهای این فصل باعث شد طرفداران این دروازه بان خاص از این خبر ابراز ناراحتی کنند.

گابور کرالی گلر مجارستانی که در دوران حضور علی دایی در هرتابرلین با وی همبازی بود در سن ۴۳ سالگی از دوران بازیگری اعلام بازنشستگی کرد.

خداحافظی گابور کرالی با شلوار خاص

خداحافظی گابور کرالی با شلوار خاص

گابور کرالی همبازی‌ علی دایی در ۴۳ سالگی اعلام بازنشستگی کرد

گابور کرالی که در آخرین دوره جام ملت‌ها به عنوان مسن‌ترین بازیکن جام نیز انتخاب شد، اعلام کرد که که با پایان فصل دیگر در فصل آینده به فوتبال ادامه نخواهد داد.

کرالی بیشتر به دلیل پوشش خاصش در درون دروازه مورد توجهات قرار داشت و تا زمانی که در چارچوب قفس توری ایستاد این سبک را تغییر نداد.فرزند وی نیز با سبک پدر گلری می‌کند.

حمایت چهره های معروف از شلوار گابور کرالی

حمایت چهره های معروف از شلوار گابور کرالی

حاشیه جالب شلوار گابور کرالی دروازه بان مجارستان

گزارشگران مجارستان در برنامه یورو ۲۰۱۶ به خاطر طرفداری از گابور کرالی از شلوار معروف گابور کرالی پوشیدند.

گزارشگران برنامه یورو ۲۰۱۶ طی اقدامی جالب از شلوار گابور کرالی پوشیدند البته با کت! تلویزیون مجارستان در ویژه برنامه یورو ۲۰۱۶ عده ای از چهره های معروف مجارستان را در حالی که به حمایت از گابور کرالی شلواری شبیه وی به تن کرده بودند را به تصویر کشید.

گردآوری و تنظیم: پارسی گو
منابع: ۱. فارس ۲. نمناک

به اشتراک بذار:
بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *